Felicia 1.3 BMM ->>> felicia 1.6MPI
Autor |
Zpráva |
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Ondras83 píše: Vlastik píše: Ondras83 píše: Vlastik píše: Zdravim Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).
Vlastik u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D Zdravim Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel Vlastik dobře dobře...lahváče nepiju a brejle nenosim...kdyby motor neměl dobrej průběh kroutícího momentu, nepude do výroby a že jezdíš na lpg nebo na benzín je úplně jedno...1,6 jede dobře, ale mě se ten motor nelíbí už jen z principu....litinová těžká 1,6 s 55kw...podle mě nahovno, ikdyž je to nejvýkonější verze pro feldu
Dobrým průběhem kroutícího momentu jsem chtěl prezentovat pouze svůj vlastní názor...dokonce jsou i tací, kteří tento průběh porovnávají s dieselovým motorem. Kroutící moment je už od nízkých otáček a motor má proto dostatek síly a není třeba jej vytáčet do vysokých otáček. Toto je nutné brát s rezervou, neboť se jedná v dnešní době o již zastaralou konstrukci...Motory se v dnešní době dělají trochu jinak s ohledem na vyšší výkon, menší spotřebu pohonných hmot a také ekologii...1,6-tka je taková jaká je a má své klady i zápory.
Vlastik
|
12.9.08, 19:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vlastik píše: Ondras83 píše: Vlastik píše: Ondras83 píše: Vlastik píše: Zdravim Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).
Vlastik u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D Zdravim Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel Vlastik dobře dobře...lahváče nepiju a brejle nenosim...kdyby motor neměl dobrej průběh kroutícího momentu, nepude do výroby a že jezdíš na lpg nebo na benzín je úplně jedno...1,6 jede dobře, ale mě se ten motor nelíbí už jen z principu....litinová těžká 1,6 s 55kw...podle mě nahovno, ikdyž je to nejvýkonější verze pro feldu Dobrým průběhem kroutícího momentu jsem chtěl prezentovat pouze svůj vlastní názor...dokonce jsou i tací, kteří tento průběh porovnávají s dieselovým motorem. Kroutící moment je už od nízkých otáček a motor má proto dostatek síly a není třeba jej vytáčet do vysokých otáček. Toto je nutné brát s rezervou, neboť se jedná v dnešní době o již zastaralou konstrukci...Motory se v dnešní době dělají trochu jinak s ohledem na vyšší výkon, menší spotřebu pohonných hmot a také ekologii...1,6-tka je taková jaká je a má své klady i zápory. Vlastik
jo já vim...já sem 1,6 rozhrabal do zatáčky na 2jku...krouťák to má, ale nevim nevim...kdybych ji měl doma, asi bych si nestěžoval, ale kdybych měl předělávat auto z 1,3 na 1,6 určitě nepudu do 1,6 z feldy...když už to je nelegální, tak ať to aspoň jede hodně pořádně
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
13.9.08, 09:41 |
|
|
LiMaK
Příspěvky: 205 Bydliště: Ostrava
|
to je síla.....
na dvojku to rozhrabat do zatáčky..... chciju smíchy....to musí mít ukrutnej výkon a krouták
panove ted se budu zase smat ja....781.136x motor, výkon po mírných upravach 69kw 117Nm, dle brzdy a protokolu z brzdy , to vse ve skode 130.....
nepotrebuju ani 1.6, a v zatacce lehce rozhrabu kola na 2ku dokonce i na 3 ku.....
moje mladá s tím má trosku problémy, že nemůže při průjezdu zatáčkou na 3ku došlápnout pedal do podlahy....už ji to jednou uletělo
a to je prosim skodovka, ktera si na ty zadní kola jeste čapne a přitlačí....
dat tam tu litinovou kurvu, asik polámu poloosy
nemám ani BMM, ani MPI, ani SDI ani GDI, ani SLCPFEW
mám LEKR
_________________ Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742
|
16.9.08, 20:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
LiMaK píše: to je síla..... na dvojku to rozhrabat do zatáčky..... chciju smíchy....to musí mít ukrutnej výkon a krouták panove ted se budu zase smat ja....781.136x motor, výkon po mírných upravach 69kw 117Nm, dle brzdy a protokolu z brzdy , to vse ve skode 130..... nepotrebuju ani 1.6, a v zatacce lehce rozhrabu kola na 2ku dokonce i na 3 ku..... moje mladá s tím má trosku problémy, že nemůže při průjezdu zatáčkou na 3ku došlápnout pedal do podlahy....už ji to jednou uletělo a to je prosim skodovka, ktera si na ty zadní kola jeste čapne a přitlačí.... dat tam tu litinovou prostitutku, asik polámu poloosy nemám ani BMM, ani MPI, ani SDI ani GDI, ani SLCPFEW mám LEKR
jo jo...asi neznáš váhový rozdíly feldy a 130tky...
jinak, kdybych si moh vybrat, taky bych bral karbec, ale je tam ten vstřik, tak tam je, s timhle mě absolutně nenasereš...jinak zkus jet s feldou 1,3 do zatáčky a přidat....pojede to, udělám to s 1,6 a začne hrabat...ale mě to je jedno, řikej si jak chceš, já mám 1,3 a sem spokojenej......
edit:...ten tvůj motor...kilowaty pěkný, ale krouŤák nic moc...podle brzdy felda 1,3 72 koní a 112 krouťák...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.9.08, 20:31 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Chlapi,jste jak malí.. Já mám 90 koní a 150 Nm a taky nemachruju..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
18.9.08, 09:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Výkon - otáček: 74 kW při 4000
Točivý moment - otáček: 240 Nm při 1900
a to všechno při
Spotřeba paliva: 6,4l město, 4,0l mimoměsto, 4,9l smíšeny provoz
a taky nemachruju
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.9.08, 09:23 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
se serete s číslama já mám taky 102kW a 188Nm i když kdoví s tím výfukem a sáním kolik to nakonec je ...ale stejně mám radši těch 43kW a 100Nm ve 135power
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
18.9.08, 12:12 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Radic píše: se serete s číslama já mám taky 102kW a 188Nm i když kdoví s tím výfukem a sáním kolik to nakonec je ...ale stejně mám radši těch 43kW a 100Nm ve 135power
135ka má tuším jenom 96Nm ne?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
18.9.08, 15:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: Výkon - otáček: 74 kW při 4000 Točivý moment - otáček: 240 Nm při 1900 a to všechno při Spotřeba paliva: 6,4l město, 4,0l mimoměsto, 4,9l smíšeny provoz a taky nemachruju
jenže to je auto fotra takže ....
taky sem měl 125 koní a nemachroval sem (když to bereš takhle)
já sem nemachroval, ale jen sem řikal, jakej je rozdíl mezi 1,3 a 1,6...osobně bych tu 1,6 nechtěl...motor těžkej, málo výkonej na to že to je 1,6 atd...kdyby byl z hliníku, možná bych si nechal říct, ale takhle absolutně NE
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.9.08, 21:01 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ondras83: Jj,máš recht 1.6 jede ve feldě dobře,ale jinak to auto není na ten motor stavěné,natož pak na diesel.Odchází náprava,převodovka,kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..Dle mého názoru je do feldy nejvhodnější 1.3 50kW,ať už MPi nebo BMM,které je méně živé,ale zato spolehlivější..
Ve Škoda muzeu,v Boleslavi je prototyp hliníkové 1.6,ale VW nepovolil výrobu:-(...
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
18.9.08, 21:25 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
NOVON píše: ...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..
Ze som si nevsimol
Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka
A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
19.9.08, 11:48 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: jenže to je auto fotra takže ....
kdo říká že bude jeho napořád
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.9.08, 19:43 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
kwiko píše: NOVON píše: ...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu.. Ze som si nevsimol Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku
Nevím teda,jestli si byl v muzeu ŠKODA,v Mladé Boleslavi,ale ta hliníková 1.6-ka už byla určená do posledních Favoritů a Formanů...výkon 74 kW...,ale jak říkám,papalaši z VW nepovolili výrobu a místo toho tam začali prát zastaralou 1.6 z VW Polo/Golf..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
20.9.08, 15:39 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON píše: kwiko píše: NOVON píše: ...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu.. Ze som si nevsimol Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku Nevím teda,jestli si byl v muzeu ŠKODA,v Mladé Boleslavi,ale ta hliníková 1.6-ka už byla určená do posledních Favoritů a Formanů...výkon 74 kW...,ale jak říkám,papalaši z VW nepovolili výrobu a místo toho tam začali prát zastaralou 1.6 z VW Polo/Golf..
jo jo...tenhle motor je na TW notoricky známej....já prostě až si koupim NĚCO, tak z feldy udělám závoďáka, buď 1,4 nebo 1,5 nebo můj sen je 1,6 16V z pola...má to chlapík v pickupu a jezdí to jak píchlá svině....to je ale ovšem v nedohlednu....každopádně bych byl radši za 1,4 (asi) protože bych jezdil stejnou skupinu jako kámoš..
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.9.08, 17:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kwiko píše: NOVON píše: ...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu.. Ze som si nevsimol Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku
dobře, ale co ve škodovce nebylo zastaralý v odbě vzniku???...i ten novej superb může používat comon rail a má zastaralý PDčko...v 1,9tce
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.9.08, 17:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|