Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Felicia 1,3 MPI LPG 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
waccl píše:
NOVON píše:
WACL: OPRAVA: PROSTŘEDNÍ SUCHÁ,HORNÍ SUCHÁ..;-)



Tak jsem dneska vyměnil poslední snímač, který mi ještě chyběl vyměnit. Čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu (2300,-kč). Byl jsem totiž v LPG servise doladit plyn a nešlo to. Otáčky motoru stále kolísají a plyn se nedal seřídit. "Pane to je na 100% to čidlo, tak ho vyměňte a bude to OK". ho**o, zase nic. Otáčky stále kolísají na benzín i LPG.
Bylo vyměněno: Lambda sonda, snímač otáček, snímač teploty a tlaku vzduchu, těsnění sání, klapa(starší, ale OK) + těsnění, seřízení přes VAG, svíčky, filtry. Zatím mě to stálo 6500,-kč a výsledek žádný.
Co ještě???? Vstřikovače??? Snímač klepání motoru??? Jsem z toho už fakt na prášky.
:sick:


já si myslím že tu klapku vyčistěnou nemáš, to jde zjistit jedině na vag blok měřených hodnot a úhel klapky tam poznáš, jak ti houpe volnoběh je zakarbonovaná, běžně se to čistí tak že za chidu motoru tam mechanik nastříká a zdar,

demontuj klapku a musí tam být lesk stříbro a zlato pak napiš miloš


20.10.08, 18:37
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 11
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
waccl píše:
NOVON píše:
WACL: OPRAVA: PROSTŘEDNÍ SUCHÁ,HORNÍ SUCHÁ..;-)



Tak jsem dneska vyměnil poslední snímač, který mi ještě chyběl vyměnit. Čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu (2300,-kč). Byl jsem totiž v LPG servise doladit plyn a nešlo to. Otáčky motoru stále kolísají a plyn se nedal seřídit. "Pane to je na 100% to čidlo, tak ho vyměňte a bude to OK". ho**o, zase nic. Otáčky stále kolísají na benzín i LPG.
Bylo vyměněno: Lambda sonda, snímač otáček, snímač teploty a tlaku vzduchu, těsnění sání, klapa(starší, ale OK) + těsnění, seřízení přes VAG, svíčky, filtry. Zatím mě to stálo 6500,-kč a výsledek žádný.
Co ještě???? Vstřikovače??? Snímač klepání motoru??? Jsem z toho už fakt na prášky.
:sick:


já si myslím že tu klapku vyčistěnou nemáš, to jde zjistit jedině na vag blok měřených hodnot a úhel klapky tam poznáš, jak ti houpe volnoběh je zakarbonovaná, běžně se to čistí tak že za chidu motoru tam mechanik nastříká a zdar,

demontuj klapku a musí tam být lesk stříbro a zlato pak napiš miloš



Tak jsem znovu demontoval klapku (už mi ti jde jako by byla suchý zip), suprově vyčistil, udělal základní nastavení a nic.
Na benzín ty otáčky poskakují jak blbé, snad ani sekundu nepostojí na správných otáčkách až to nakonec zdechne nebo stojí na 1700 ot./min..
Na LPG je to zase pro změnu dobré, při řazení se sice drží vysoko, ale na neutrál krásné drží. :D No, ale do sání střílí stále :sick: V LPG servise přidal trošku na bohatosti.
Není někdo v okolí Havířova kdo dokáže udělat nastavení klapky přes Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.03 Free. Já ho mám v noťasu, půjčil jsem si kábel, ale píše to chybu kabelu i připojení.


22.10.08, 15:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 728
Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
Příspěvek 
Mně tohle začalo dělat jak popisuješ na favu BMM a bylo to potom co jsem vytopil řídící jednotku. dal jsem novou a šlo to. ale samo si to někdy přidalo plyn jak říkáš. Zkoumal jsem dál a spínač volnoběhu měl občas špatný kontakt. Vim že mluvim o BMM ale mozna ti to trochu pomuže (i když pochybuju). Hodně štěstí

_________________
Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655)
Yamaha Virago 750


26.10.08, 11:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Relé palivového čerpadla za jízdy nesmí cvakat!! To by potom mohly kolísat otáčky a chcípat.
Vyndej relé a propoj silové kontakty relé a proveď zkušební jízdu (nebo změř tlak paliva za jízdy).
Dokud auto nejezdí na benzín,tak nepojede ani na LPG :!:


waccl píše:
NOVON píše:
No a nepřisává ti to falešný vzduch přes brzdový posilovač?Neslyšíš na volnoběh syčení?Bráchovi kdy si na FA SOLITAIRE kolísal volnoběh a nechtělo to pořádně jet právě k vůli vadnému posilovači brzd..Zkus dát tech. benzín do skleničky a štětcem potírat těsnění sání apod.,pokud se ti zvednou otáčky,tak ti to tama nasává falešný vzduch..


Dneska jsem měl dole sání, vyměnil těsnění sání i pod klapou. NIC. Žádná změna. Budu muset asi koupit fakt tu klapu novou.
A co to škubání na benzín. Pořád slyším cvakat nějaké relé v pojistkové skříňce. Je tam relé palivového čerpadla. Má cvakat za jízdy nebo ne???


29.10.08, 18:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
Skás s programom priamo na feliciu:Hlavní funkce programu
Program dokáže vyřešit známý problém vozidel Škoda Felicia s motorem 1.3 MPI 40/50kW se zvýšeným či nepravidelným volnoběhem, který nelze řešit standardní diagnostikou a projeví se např. po vyčištění nebo výměně škrtící klapky.

Díky přímému zásahu do paměti EEPROM, dokáže tento program nastavit adaptační hodnoty řídící jednotky do stavu, který odpovídá nové jednotce. Tím se volnoběžné otáčky vrátí na původní požadovanou hodnotu. Vyhnete se tak velmi drahé výměně řídící jednotky, což je postup používaný běžně v servisech.

_________________
Favorit 136 LX LPG


29.10.08, 19:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
waccl píše:
slovacek.milos píše:
waccl píše:
NOVON píše:
WACL: OPRAVA: PROSTŘEDNÍ SUCHÁ,HORNÍ SUCHÁ..;-)



Tak jsem dneska vyměnil poslední snímač, který mi ještě chyběl vyměnit. Čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu (2300,-kč). Byl jsem totiž v LPG servise doladit plyn a nešlo to. Otáčky motoru stále kolísají a plyn se nedal seřídit. "Pane to je na 100% to čidlo, tak ho vyměňte a bude to OK". ho**o, zase nic. Otáčky stále kolísají na benzín i LPG.
Bylo vyměněno: Lambda sonda, snímač otáček, snímač teploty a tlaku vzduchu, těsnění sání, klapa(starší, ale OK) + těsnění, seřízení přes VAG, svíčky, filtry. Zatím mě to stálo 6500,-kč a výsledek žádný.
Co ještě???? Vstřikovače??? Snímač klepání motoru??? Jsem z toho už fakt na prášky.
:sick:


já si myslím že tu klapku vyčistěnou nemáš, to jde zjistit jedině na vag blok měřených hodnot a úhel klapky tam poznáš, jak ti houpe volnoběh je zakarbonovaná, běžně se to čistí tak že za chidu motoru tam mechanik nastříká a zdar,

demontuj klapku a musí tam být lesk stříbro a zlato pak napiš miloš



Tak jsem znovu demontoval klapku (už mi ti jde jako by byla suchý zip), suprově vyčistil, udělal základní nastavení a nic.
Na benzín ty otáčky poskakují jak blbé, snad ani sekundu nepostojí na správných otáčkách až to nakonec zdechne nebo stojí na 1700 ot./min..
Na LPG je to zase pro změnu dobré, při řazení se sice drží vysoko, ale na neutrál krásné drží. :D No, ale do sání střílí stále :sick: V LPG servise přidal trošku na bohatosti.
Není někdo v okolí Havířova kdo dokáže udělat nastavení klapky přes Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.03 Free. Já ho mám v noťasu, půjčil jsem si kábel, ale píše to chybu kabelu i připojení.



zkus zaslepit ten ventil od nádobky s aktivním ulí a napiš jestli dojde ke změně miloš


29.10.08, 19:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
odtrh na svíčkách je kolik? miloš


29.10.08, 20:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz