|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Vodná pumpa
Čaute.. tú dierku má každá pumpa??? a ak mi cez ňu vyteká chladiaca kvapalina stačí iba vymeniť tesnenie? A sú všetky pumpy zámenné?? Tie novšie majú iné lopatkové koleso (širšie) a ináč vyriešené tesienie.
[/img]
_________________ Š 125L r.v.89
|
22.11.06, 15:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jo, staci vymenit to kulaty gumovy tesneni s perem a bude to ok
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 16:09 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Někdy je taky potřeba vyměnit to sedlo nebo jak se to jmenuje. Ta čelní plocha už může být špatná.
Pumpy měly dva druhy lopatek - vyšší a nižší. Ta nižší se používala někdy do roku 84, pak soudruzi usoudili, že to málo chladí a udělali lopatky větší. Zároveň je ale i větší díra v motorovém bloku, takže velký lopatky do malý díry nenacpeš. Menší lopatku do větší díry lze použít, já jsem tak jezdil celý loňský rok, ale jak bylo tepleji a jelo se víc jak 20km, tak to furt vařilo. Tehdá jsme zkusili úplně všechno, měnili jsme těsnění pod hlavou, termostaty a byla to taková blbost. Nakonec jsem koupil navou hřídel i vrtulkou a celý tento rok úplně v pohodě. Takže dát to tam jde, ale jenom jako nouzovku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.11.06, 16:21 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Neviem aký typ mám ja.. ale medzi telesom pumpy a blokom nieje taká asi 5mm podložka ktorá na otcovej 120-ke je. Takže by to mohla byť už tá s väčšími lopatkami nie?
_________________ Š 125L r.v.89
|
22.11.06, 16:25 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
JohnDeere píše: Neviem aký typ mám ja.. ale medzi telesom pumpy a blokom nieje taká asi 5mm podložka ktorá na otcovej 120-ke je. Takže by to mohla byť už tá s väčšími lopatkami nie?
Tak ta je s většími lopatkami určitě, ale dělaly se s velkými lopatkami i s tou podložkou.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.11.06, 16:27 |
|
|
JohnDeere
Příspěvky: 180 Bydliště: Čaklov, okr. Vranov n/T SR
|
Tak potom ok.. na jar vymením to tesnenie... teraz som tú dierku upchal:).. dúfam, že tá voda nedodrbe ložišká... v maznici mám tuku dosť, tak dúfam, že tam vodu nepustí. Z tej dierky totiž dosť vytekalo.... a počas chodu to kvapká na remenicu kľukovky a robí mi to bordel v motorovom priestore.. všetko ofrká Do istej miery je to spôsobené určite chladiacou kvapalinou, lebo som to namiešal skoro do -40 a predtým som nepostrehol žiadne vytekanie.
_________________ Š 125L r.v.89
|
22.11.06, 16:34 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Martin píše: Někdy je taky potřeba vyměnit to sedlo nebo jak se to jmenuje. Ta čelní plocha už může být špatná.
Pumpy měly dva druhy lopatek - vyšší a nižší. Ta nižší se používala někdy do roku 84, pak soudruzi usoudili, že to málo chladí a udělali lopatky větší. Zároveň je ale i větší díra v motorovém bloku, takže velký lopatky do malý díry nenacpeš. Menší lopatku do větší díry lze použít, já jsem tak jezdil celý loňský rok, ale jak bylo tepleji a jelo se víc jak 20km, tak to furt vařilo. Tehdá jsme zkusili úplně všechno, měnili jsme těsnění pod hlavou, termostaty a byla to taková blbost. Nakonec jsem koupil navou hřídel i vrtulkou a celý tento rok úplně v pohodě. Takže dát to tam jde, ale jenom jako nouzovku.
Ale nemoho ti to variť iba kvôli nízkej vrtuľke....škodovice do 84 jazdili bez problémov...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.11.06, 17:30 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No jo, jenže já jsem měl nízkou vrtulku a větší díru v bloku, takže to honilo vodu naprd. Do roku 84 měli nízkou vrtuli, ale i nižší díru v bloku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.11.06, 17:37 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ja som ma r.v. 1979 a kym som tam nedal vyssiu vrtulku, boli problemy s chladenim. Sudruhovia v MB vedeli, preco zmenili vrtulku.
|
22.11.06, 21:18 |
|
|
Vojtishek
Příspěvky: 30 Bydliště: Ostrava
|
Me na moji r.v.87 odesla vodni pumpa a tak jsem na rychlo sehnal,pouze tu starsi s mensima lopatkama a take mela vetsi remenici a odjezdil jsem na tom cele leto bez jedineho vareni...
_________________ Škoda 120L r.v.87'
|
22.11.06, 23:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Když se jelo do těch 30ti kilometrů tak nic, ale jak byla delší cesta a vedro, tak to vyvařilo. A to sem jel po rovince mimo obec, takže zhruba 90km/h a nestíhalo to chladit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.11.06, 08:31 |
|
|
Vojtishek
Příspěvky: 30 Bydliště: Ostrava
|
tak to jsem važně neměl jediný problém s chlazením ani delší trasy a to jsem jezdíval i 200km,bez nějakého zastavení delšího 10 minut
_________________ Škoda 120L r.v.87'
|
23.11.06, 08:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|