Autor |
Zpráva |
FEFE
Příspěvky: 183
|
Caute viem ze to tu uz niekde bolo, ale vydrzi to klukovka ? Klukovka je uchytena na 3 loziskach a takymto vykonom ktore spravi to turbo by nemusela vydrzat. Alebo sa mylim ?
btw: da sa na motore z favorita 781.136 prevrtat valce na vacsi obsah ? povedzme 1.6 ?
|
25.1.07, 17:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Samozřejmě záleží na tom,jak ten motor uděláš,aby s tím turbem spolupracoval a zbytečně ho nepřetěžoval.Zničit se může vše... Ale ta klika vydrží moc......Ale vše má své hranice A objem se zvednout dá cca ten co ty uvádíš.Ale???...
|
25.1.07, 18:07 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
ale ??
|
25.1.07, 20:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
FEFE píše: :) ale ??
strucne: chces zvysit vykon alebo objem?:D
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.1.07, 20:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
FEFE píše: :) ale ??
jestli chceš 1.6 tak vyměn celej motor narvat to do tohohle bloku by bylo umění ale neříkám že to nejde
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.1.07, 20:40 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Jestli výkon, tak sportuj, jestli objem, tak hodně žer!
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
25.1.07, 20:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
FEFE píše: :) ale ?? To snad raději 1400-a nebo 1500.Páš s tou spolehlivostí ano,ale musíš ten motor hlídat,to jest předehřívat jako na závodech atd...Né jako se sériovym jet hned.To pak zkracuje životnost
|
25.1.07, 21:08 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
slovacek.milos píše: to jsem se fakt pobavil karburátor s turbem, potřebuješ podtlak v sání abys vycucal z trysek štávu a tím přetlakem ji budeš natláčet zpátky, všechny turba jsou stříkačky, ale za pokus to stojí, venku je celkem pěkně i nejvetší blbost vyjde kolikrát velmi pozitivně miloš
A co fixirka Milosi? Tam taky foukas do difuzoru podtlak?
No ale netroufam si tipovat, jak by to fungovalo se seriovym karburatorem
|
26.1.07, 13:59 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.1.07, 14:22 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
|
26.1.07, 17:49 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: jednoduché turbo
[quote="Sadra17"]napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač[/quote
šlo by to ale musel by sis tam dat vstřikovací karbec z novjejších favoritů a v motoru bych dal silnější ojnice a snížil bych eště hlavu co nejvíc to pude a dal ostrou vačku + něaky adytyvy do paliv pořádně zeštelovat ventyli a předstih a máš ztoho letadlo
|
2.2.07, 23:37 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: jednoduché turbo
[quote="Sadra17"]napadlo mě na vzduchovej filtr napasovat ventilátor topení spínalo by se to z kabiny přes spínač[/quote
šlo by to ale musel by sis tam dat vstřikovací karbec z novjejších favoritů a v motoru bych dal silnější ojnice a snížil bych eště hlavu co nejvíc to pude a dal ostrou vačku + něaky adytyvy do paliv pořádně zeštelovat ventyli a předstih a máš ztoho letadlo
|
2.2.07, 23:37 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
nevydrzel jsem to tu cist a neco vam k tomu povim:zpocitejte si objem kterej motor potrebuje a objem vuduchu kterej da ten vetrak za urcitej cas a hlavne aby vam to fungovalo tak by jste museli vytvorit jistej tlak vzduchu aby to melo ucinek jaki turbo a ne jen pruvan ve vzduchovim filtru!!!kdyby to bylo tak jednoduchy jak to delate s vetrakama tak proc vymejsleli slozity turba????
|
3.2.07, 00:05 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
ps:a stary turbomotory to foukaly prez karburator takze zadny vstriky nepotrebujes!!!
|
3.2.07, 00:06 |
|
|
Radinas
Příspěvky: 30 Bydliště: Teplice
|
myslim si ze levnejsi aa snazsi bude snizit hlavu a dat tam ostrou vacku vykon to zvedne na max co motor vydrzi nikdo nic nepozna a neni stim takova prace
|
3.2.07, 00:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|