Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 po vymene bloku motoru nestartuje 
Autor Zpráva

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek po vymene bloku motoru nestartuje
zdarec vcera sem menil blok motoru ve skudce (120) a dneska kdyz sem to chtel zkusit tak to nejde :(
motor se toci a naznaci ze chte chytnout a tod vse
z puvodniho motoru sem prendal tyhle veci karb, rozdelovac, alternator
s nastavenim sem si nikde nehral kde je zakopany pes (moh sem tam dat nejak blbe rozdelovac??)


13.2.07, 10:08
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
moch si ho votocit, nebo mi jeste tatka rikal ze kdyz delal generalku na zigulu, slozil to a skousel to nastartovat tak ze to neslo.. pak mu kamos co do toho dela rekl ze ma vysroubovat svicky a do kazdyho valce strikackou striknout trochu motorovyho voleje.. tak to udelal a motor chytl v pohode (sice teda chvilu nebylo videt, ale co uz :))


13.2.07, 11:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek Re: po vymene bloku motoru nestartuje
1maty1 píše:
zdarec vcera sem menil blok motoru ve skudce (120) a dneska kdyz sem to chtel zkusit tak to nejde :(
motor se toci a naznaci ze chte chytnout a tod vse
z puvodniho motoru sem prendal tyhle veci karb, rozdelovac, alternator
s nastavenim sem si nikde nehral kde je zakopany pes (moh sem tam dat nejak blbe rozdelovac??)

nemáš otočenej náhon rozdělovače vůči rozdělovači?? měl sem to samý.. nechtěl chytit ani za boha furt střílel do karbecu... vše ok a nový.. no a pak sem dostal spásnou myšlenku zkontrolovat polohu náhonu ..a ejhle byl danej o jeden zub špatně

_________________
život je boj, bohudík


13.2.07, 11:42
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
No predstih a rozdelovac. Pokud neni jistota, tak sundat viko ventilu a palec rozdelovace musi ukazovat na ten valec, kde jsou oba ventily uzavreny (ma bouchnout). No a seridit zakladni predstih na hodnotu 5 stupnu (laborovat s nim ma vyznam az bude motor funkcni) :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.2.07, 11:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek Re: po vymene bloku motoru nestartuje
euromen píše:
nemáš otočenej náhon rozdělovače vůči rozdělovači?? měl sem to samý.. nechtěl chytit ani za boha furt střílel do karbecu... vše ok a nový.. no a pak sem dostal spásnou myšlenku zkontrolovat polohu náhonu ..a ejhle byl danej o jeden zub špatně

kdyz nataocim kliku do polohy 5 (druhy mensi nalitek na bloku doufam ze se jako ukazatel bere t dira v remenici) a pist na 1. valci je nahore tak palec v rozdelovaci ukazuje smerem na prvni svicku (s tim ze ten kontak je smerem k bloku)
to je OK ne?


13.2.07, 11:58
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Este radsi podotknu ze ukazatel je mala ryska na remenici, ne takova ta velka kulata dira, ta je na vyvazeni :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


13.2.07, 12:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Matthes píše:
Este radsi podotknu ze ukazatel je mala ryska na remenici, ne takova ta velka kulata dira, ta je na vyvazeni :wink:

sakra du hledat rysku


13.2.07, 12:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
1maty1 píše:
Matthes píše:
Este radsi podotknu ze ukazatel je mala ryska na remenici, ne takova ta velka kulata dira, ta je na vyvazeni :wink:

sakra du hledat rysku


Ta ryska je takový malý (asi 2mm) vykrojený Včko na vnitřní hraně řemenice a to, že máš nahoře píst v prvním válci, ještě nemusí znamenat, že seřizuješ předstih pro první válec, neboť čtvrtý válec je nahoře také.
Směrodatné je to, co dělají ventily na tom kterém válci.
A předstih seřizuj s řemenicí, nastavenou na 5° a se zaplým zapalováním tak, že otáčíš rozdělovačem proti směru hodinových ručiček, dokud neuvidíš (neuslyšíš) jiskru. Ještě podotknu, že nejlepší je vytáhnout kabel prvního válce ze svíčky, nasadit na něj vyndanou svíčku a tu svíčku ukostřit na blok motoru, na altík, nebo cokoli kovového - pak jiskru i uvidíš...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


13.2.07, 16:19
Profil ICQ

Příspěvky: 183
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
tak vam vsem diky
TO Bukaj
to ze kdyz je pist nahore nemusi mit nutne zazeh sem si nasel na http://cs.wikipedia.org/wiki/Čtyřdobý_spalovací_motor

jinak nastaveny sem to mel dobre problem byl v tom ze nas karb dava nejak malo benzinu (pred startovanim sem si napumpoval pumpickou) takze se musi stale strartovat po miliontym seslapnuti plynu :D


13.2.07, 17:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz