Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 11:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 Olej v chladící kapalině, chlazení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: Brno
Příspěvek Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
Tak byl umřetej termostat. Prej byl na kusy.. Takže je tam novej a felda se těší dalším kilometrům :-)

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi 1998 hatch, LPG


12.9.12, 12:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
u MPi dost bezna zavada, termostat je konstrukcne mizerny. a zial je mozne, ze ta to caka znova vo velmi blizkej dobe.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.9.12, 12:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: Brno
Příspěvek Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
Nj, co nadělám.. ale klidně jednou do roka nechám vyměnit termostat, než aby se přetěsňovaly válce..

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi 1998 hatch, LPG


12.9.12, 13:09
Profil ICQ

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Olej v chladící kapalině u škoda octavia II RS, chlazení
Dobrý den,
vlastním škodu octavii II RS r.v. 2007,
poraďte mi prosím, v nádržce chladící kapaliny se mi dostává olej. V autorizovaném servisu jsme šli po stopě závady a došli k prasklé hlavě motoru. Byla tedy vyměněna originál hlava motoru ze škodovky, vše originální díly ..těsnění, šrouby, hadice, olejový filtr, chladič oleje (výměník) atd. , avšak problém stále setrvává. Neví si s tím nikdo rady ani v autorizovaném servisu Škoda a já jsem z toho už nešťastný, vše už mě to stálo alespoň 50 000,- Kč a problém setrvává, nehleďme draze placená práce automechaniků Škoda... :( Nádobka je stále zakalená olejem, voda neubývá, byl vyměněn i termostat, teplotu drží při zahřátí, avšak když motor není v tahu (jedu z kopce nebo brzdím motorem), tak teplota padá..jen vše stojí peníze a problém setrvává... :(
Ještě dodávám, že byly udělány několikrát i proplachy chladící soustavy speciální kapalinou a byla několikrát měněna, bylo ježděno kvůli pročištění a nepomohlo to.

V dohledné době mě čeká výměna turbodmychadla, poněvadž žere olej a píská jako sanitka, je možné, že za olej v chladící soustavě může TURBO, že by netěsnilo apod??
Jen poznamenám, že jsem se dočetl, že turbo je u RS přichlazováno chladící kapalinou, hřídel plující v oleji se vyšlehne, olej má vyšší tlak než voda a dojde k prolínání oleje do vody. Chyba v servisu byla ta, že asi RS viděli asi za ta léta poprvé, turbo je tam trošku jiné. Je tomu tak?

Děkuji za jakoukoliv odpověď


10.12.12, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
zkusil bych vyměnit to turbo... jestli píská a žere olej je docela možné že se to sere i do vody... vyměnit turbo, olej, vodu a jezdit

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


10.12.12, 18:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Olej v chladící kapalině u škoda octavia II RS, chlazení
pavlisrs píše:
Dobrý den,
vlastním škodu octavii II RS r.v. 2007,
poraďte mi prosím, v nádržce chladící kapaliny se mi dostává olej. V autorizovaném servisu jsme šli po stopě závady a došli k prasklé hlavě motoru. Byla tedy vyměněna originál hlava motoru ze škodovky, vše originální díly ..těsnění, šrouby, hadice, olejový filtr, chladič oleje (výměník) atd. , avšak problém stále setrvává. Neví si s tím nikdo rady ani v autorizovaném servisu Škoda a já jsem z toho už nešťastný, vše už mě to stálo alespoň 50 000,- Kč a problém setrvává, nehleďme draze placená práce automechaniků Škoda... :( Nádobka je stále zakalená olejem, voda neubývá, byl vyměněn i termostat, teplotu drží při zahřátí, avšak když motor není v tahu (jedu z kopce nebo brzdím motorem), tak teplota padá..jen vše stojí peníze a problém setrvává... :(
Ještě dodávám, že byly udělány několikrát i proplachy chladící soustavy speciální kapalinou a byla několikrát měněna, bylo ježděno kvůli pročištění a nepomohlo to.

V dohledné době mě čeká výměna turbodmychadla, poněvadž žere olej a píská jako sanitka, je možné, že za olej v chladící soustavě může TURBO, že by netěsnilo apod??
Jen poznamenám, že jsem se dočetl, že turbo je u RS přichlazováno chladící kapalinou, hřídel plující v oleji se vyšlehne, olej má vyšší tlak než voda a dojde k prolínání oleje do vody. Chyba v servisu byla ta, že asi RS viděli asi za ta léta poprvé, turbo je tam trošku jiné. Je tomu tak?

Děkuji za jakoukoliv odpověď

Jen tak ze zajímavosti co to reklamovat ???když mění díly a nic z toho??to turbo jestli je vyběhané může znamenat problém.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


10.12.12, 19:03
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 85 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz