Olej v chladící kapalině, chlazení
Autor |
Zpráva |
Novel Whoop
Příspěvky: 267 Bydliště: Brno
|
Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
Tak byl umřetej termostat. Prej byl na kusy.. Takže je tam novej a felda se těší dalším kilometrům
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi 1998 hatch, LPG
|
12.9.12, 12:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
u MPi dost bezna zavada, termostat je konstrukcne mizerny. a zial je mozne, ze ta to caka znova vo velmi blizkej dobe.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
12.9.12, 12:50 |
|
|
Novel Whoop
Příspěvky: 267 Bydliště: Brno
|
Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
Nj, co nadělám.. ale klidně jednou do roka nechám vyměnit termostat, než aby se přetěsňovaly válce..
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi 1998 hatch, LPG
|
12.9.12, 13:09 |
|
|
pavlisrs
Příspěvky: 1
|
Re: Olej v chladící kapalině u škoda octavia II RS, chlazení
Dobrý den, vlastním škodu octavii II RS r.v. 2007, poraďte mi prosím, v nádržce chladící kapaliny se mi dostává olej. V autorizovaném servisu jsme šli po stopě závady a došli k prasklé hlavě motoru. Byla tedy vyměněna originál hlava motoru ze škodovky, vše originální díly ..těsnění, šrouby, hadice, olejový filtr, chladič oleje (výměník) atd. , avšak problém stále setrvává. Neví si s tím nikdo rady ani v autorizovaném servisu Škoda a já jsem z toho už nešťastný, vše už mě to stálo alespoň 50 000,- Kč a problém setrvává, nehleďme draze placená práce automechaniků Škoda... Nádobka je stále zakalená olejem, voda neubývá, byl vyměněn i termostat, teplotu drží při zahřátí, avšak když motor není v tahu (jedu z kopce nebo brzdím motorem), tak teplota padá..jen vše stojí peníze a problém setrvává... Ještě dodávám, že byly udělány několikrát i proplachy chladící soustavy speciální kapalinou a byla několikrát měněna, bylo ježděno kvůli pročištění a nepomohlo to. V dohledné době mě čeká výměna turbodmychadla, poněvadž žere olej a píská jako sanitka, je možné, že za olej v chladící soustavě může TURBO, že by netěsnilo apod?? Jen poznamenám, že jsem se dočetl, že turbo je u RS přichlazováno chladící kapalinou, hřídel plující v oleji se vyšlehne, olej má vyšší tlak než voda a dojde k prolínání oleje do vody. Chyba v servisu byla ta, že asi RS viděli asi za ta léta poprvé, turbo je tam trošku jiné. Je tomu tak? Děkuji za jakoukoliv odpověď
|
10.12.12, 18:00 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Olej v chladící kapalině, chlazení
zkusil bych vyměnit to turbo... jestli píská a žere olej je docela možné že se to sere i do vody... vyměnit turbo, olej, vodu a jezdit
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
10.12.12, 18:52 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Olej v chladící kapalině u škoda octavia II RS, chlazení
pavlisrs píše: Dobrý den, vlastním škodu octavii II RS r.v. 2007, poraďte mi prosím, v nádržce chladící kapaliny se mi dostává olej. V autorizovaném servisu jsme šli po stopě závady a došli k prasklé hlavě motoru. Byla tedy vyměněna originál hlava motoru ze škodovky, vše originální díly ..těsnění, šrouby, hadice, olejový filtr, chladič oleje (výměník) atd. , avšak problém stále setrvává. Neví si s tím nikdo rady ani v autorizovaném servisu Škoda a já jsem z toho už nešťastný, vše už mě to stálo alespoň 50 000,- Kč a problém setrvává, nehleďme draze placená práce automechaniků Škoda... Nádobka je stále zakalená olejem, voda neubývá, byl vyměněn i termostat, teplotu drží při zahřátí, avšak když motor není v tahu (jedu z kopce nebo brzdím motorem), tak teplota padá..jen vše stojí peníze a problém setrvává... Ještě dodávám, že byly udělány několikrát i proplachy chladící soustavy speciální kapalinou a byla několikrát měněna, bylo ježděno kvůli pročištění a nepomohlo to. V dohledné době mě čeká výměna turbodmychadla, poněvadž žere olej a píská jako sanitka, je možné, že za olej v chladící soustavě může TURBO, že by netěsnilo apod?? Jen poznamenám, že jsem se dočetl, že turbo je u RS přichlazováno chladící kapalinou, hřídel plující v oleji se vyšlehne, olej má vyšší tlak než voda a dojde k prolínání oleje do vody. Chyba v servisu byla ta, že asi RS viděli asi za ta léta poprvé, turbo je tam trošku jiné. Je tomu tak? Děkuji za jakoukoliv odpověď Jen tak ze zajímavosti co to reklamovat ???když mění díly a nic z toho??to turbo jestli je vyběhané může znamenat problém.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
10.12.12, 19:03 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|