Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Motor 120 a 120 LS
Chladič oleje je stejně jenom pro zlost...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
2.12.14, 21:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Motor 120 a 120 LS
fatal píše: Měl jsem na mysli první ve smyslu první verze. Nepamatuju si přesně data, to bude asi k nalezení v Andrtovi, ale imho LS užovky měly chladič oleje a jinou vačku. Chladiče oleje mohli zrušit společně se změnou na plnoprůtokový filtr oleje, což bylo tuším okolo 84. s eMkem. Gardečka některé měly chladiče oleje a některé ne, kdy byl přelom netuším. Měl jsem LS po prvním majiteli /dědula/, origo stav, r.v. 1978, bez spoileru na kapotě a chladič oleje jsem tam NEMĚL, plnoprůtokový filtr jsem také neměl a bylo to tak origo..... A v garde jsem ho kdysi měl, ten samý motor a chladič oleje byl.... A zároveň tam byl plnoprůtokový filtr. Takže?
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
2.12.14, 22:03 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Motor 120 a 120 LS
Taky jsem měl š 120 LS s pětistupňovou převodovkou (origo) a chladič oleje neměla. Rok výroby 1985.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
3.12.14, 16:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Motor 120 a 120 LS
Ani vačka nebola iná, ani C vahadlá neboli...iba ak na úplne prvých kusoch...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.12.14, 17:46 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
Re: Motor 120 a 120 LS
Chladič se montoval do srpna 84. Pak jste ještě zapoměli že LS má větší sací ventily. Vačka + jednoduché ventil pružiny se montovali ze začatku výroby. Garde mělo plnoprůtok od začátku výroby, sedany asi až s nástupem eM C - vahadla LS nikdy neměla A jinak přestavovat L na LS je tak nějak neekonomické - za hodně peněz málo muziky
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
3.12.14, 21:30 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Motor 120 a 120 LS
Ta 85 větší sací ventily určitě neměla. Dělal jsem na ní motor a ventily jsem tam dával nový určený pro normální š 120. Pouze písty jsou jiný - vypouklý, a odlitek hlavy válců. Karburátor jsem nezkoumal.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
3.12.14, 22:34 |
|
|
Peckin
Příspěvky: 42 Bydliště: Světlá nad Sázavou
|
Re: Motor 120 a 120 LS
Načetl jsem další info, jiné jsou stoprocentně písty a hlava, má vybrání aby do hlavy ty vypouklé písty nenaráželi. Podle knihy sportovní úpravy Škoda 105-120 má LS větší ventily. Vačka je stejná se slabou stodvacítkou a stopětkou. Teď nedávno byl na aukru LS motor a ten C vahadla měl. Jestli to ale bylo od výroby nebo dodělávané to netuším. Chladiče oleje se měli montovat do roku 84.
_________________ Škoda 125L rok 1989 Ford Sierra 1.8 rok 1985
|
9.1.15, 14:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Motor 120 a 120 LS
...a ešte je tryska prvej komory karburátora väčšia o 2 neviemčo (tisíciny mm?) Proste pri SEDR má 120L 108čku trysku a 120 LS 110 trysku, myslím, že rovnako aj EDSR, tam to bolo 110 vs. 112...nie som istý, ako 2. komora, tam možno tiež...ale vo výsledku verím tomu, že často ide lepšie 120L, ako 120LS...
Ak už by si to fakt generálkovať šiel, tak prečo nie LS, ale budeš potrebovať dosť drahý artikel = hlavu.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.1.15, 23:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|