Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 20:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 starý start BMM 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek starý start BMM
dávám to sem pro jednoho čitatele
Starý start

Takzvaný „starý start" může pomoci při problémech s: volnoběžnými otáčkami, spouštěním motoru.

Při starém startu je uskutečněn postup, při kterém řídícíjednotkasystému MonoMotronic získá na základě optimálních podmínek nejlepší adaptační hodnoty pro start a volnoběh. Příčinou ne právě optimálních adaptačních hodnot mohou být především:

častý provoz na krátké vzdálenosti,

spouštění motoru se sešlápnutým pedálem akcelerátoru (otevřený volnoběžný kontakt). Starý start nemůže samozřejmě pomoci při poruchách systému ovlivňujících spouštění motoru nebo volnoběh, jako je například přisávání falešného vzduchu nebo špatné ukostření. Starý start se provádí následujícím postupem:

nechat zahřát motor na teplotu minimálně 80°C nebo vyčkat mimmálně dvou sepnutí ventilátoru chlazení,

motor zastavit, vypnout zapalování,

odpojit konektor řídící jednotky,

počkat minimálně 10 minut (během této doby se smažou všechna data z RAM řídící jednotky),

připojit konektor řídící jednotky,

motor spustit bez sešlápnutí pedálu akcelerátoru,

motor nechat běžet přibližně 5 minut při volnoběhu (důležité je, aby nedošlo k sešlápnutí pedálu akcelerátoru, popř. aby se nerozpojil volnoběžný kontakt),

motor zastavit, vypnout zapalování,

podruhé nechat motor běžet při volnoběhu pňbližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru),

motor zastavit, vypnout zapalování,

potřetí nechat motor běžet při volnoběhu přibližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru),

motor zastavit, vypnout zapalování.


14.2.15, 17:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: starý start BMM
To je sice užitečné,ale za pár týdnů zase budeme čelit otázce jak na starý start od nějakého nového uživatele,co ignoruje tlačítko hledat....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


14.2.15, 22:45
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: starý start BMM
Chtělo by to přesunout do častých dotazů :)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


14.2.15, 23:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: starý start BMM
Myslíš,že FAQ aj niekto číta?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


15.2.15, 17:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: starý start BMM
Tady nečíta nikdo nic. Nejlíp se nasrat do úplně jinýho threadu nebo založit thread o chladiči v sekci interiér a ani nenapsat o jaky auto se jedná... :roll: už mě docházi trpělivost...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


15.2.15, 18:38
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz