|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
starý start BMM
dávám to sem pro jednoho čitatele Starý start
Takzvaný „starý start" může pomoci při problémech s: volnoběžnými otáčkami, spouštěním motoru.
Při starém startu je uskutečněn postup, při kterém řídícíjednotkasystému MonoMotronic získá na základě optimálních podmínek nejlepší adaptační hodnoty pro start a volnoběh. Příčinou ne právě optimálních adaptačních hodnot mohou být především:
častý provoz na krátké vzdálenosti,
spouštění motoru se sešlápnutým pedálem akcelerátoru (otevřený volnoběžný kontakt). Starý start nemůže samozřejmě pomoci při poruchách systému ovlivňujících spouštění motoru nebo volnoběh, jako je například přisávání falešného vzduchu nebo špatné ukostření. Starý start se provádí následujícím postupem:
nechat zahřát motor na teplotu minimálně 80°C nebo vyčkat mimmálně dvou sepnutí ventilátoru chlazení,
motor zastavit, vypnout zapalování,
odpojit konektor řídící jednotky,
počkat minimálně 10 minut (během této doby se smažou všechna data z RAM řídící jednotky),
připojit konektor řídící jednotky,
motor spustit bez sešlápnutí pedálu akcelerátoru,
motor nechat běžet přibližně 5 minut při volnoběhu (důležité je, aby nedošlo k sešlápnutí pedálu akcelerátoru, popř. aby se nerozpojil volnoběžný kontakt),
motor zastavit, vypnout zapalování,
podruhé nechat motor běžet při volnoběhu pňbližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru),
motor zastavit, vypnout zapalování,
potřetí nechat motor běžet při volnoběhu přibližně 5 minut (nesešlapovat pedál akcelerátoru),
motor zastavit, vypnout zapalování.
|
14.2.15, 17:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: starý start BMM
To je sice užitečné,ale za pár týdnů zase budeme čelit otázce jak na starý start od nějakého nového uživatele,co ignoruje tlačítko hledat....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
14.2.15, 22:45 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: starý start BMM
Chtělo by to přesunout do častých dotazů
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
14.2.15, 23:11 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: starý start BMM
Myslíš,že FAQ aj niekto číta?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
15.2.15, 17:57 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: starý start BMM
Tady nečíta nikdo nic. Nejlíp se nasrat do úplně jinýho threadu nebo založit thread o chladiči v sekci interiér a ani nenapsat o jaky auto se jedná... už mě docházi trpělivost...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
15.2.15, 18:38 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|