Autor |
Zpráva |
e.n.e.m.y.
|
Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
Kluci chtěl bych vás poprosit o radu s jedním problémem který mě trápí víc jak půl roku a pořád nemůžu přijít nato o co by mohlo jít... abych zbytečne nezahlcoval fórum tak jsem si prošel starší příspěvky ale nikde jsem nenašel tentýž problém... a sice motor po nastartování nedrží volnoběžné otáčky... stává se to jen u studeného a vlažného motoru, protože pokud je motor horký tak otáčky jsou v pořádku. Pro příklad při nastartování studeného motoru (ať už se sytičem nebo bez) sice chytne na první pokus ale neudrží si otáčky a ihned chcípne... tak musím nastartovat podruhé a podržet nějakou chvilku (asi 30 sekund) nohu na plynu aby se otáčky vůbec udržely ikdyž pořád jsou nízké a nepravidelné... po vyjetí si musím dávat do zahřátí motoru pozor na křižovatkách aby mi motor nechípl protože otáčky jsou hodně nízké. Ještě jedna věc mám r.v. 93 kdy už je palivový filtr samostatně a někdy mám pocit jakobych měl malý tlak paliva protože většinou mám ve filtru paliva jen minimálně... na volnoběh palivo filtrem sotva probublává na dně.Většinou přijdu k autu a mám filtr skoro prázdný ale stane se že někdy je i plný ikdyž to se stává hodně málo. Mám kompletně nové zapalování, vzduchový a palivový filtr a sítko pro filtraci paliva v karburátoru ...zkoušel jsem vyčistit volnoběžnou trysku ale nic. Omlovám se za slohovku ale chtěl jsem aby byl popis závady co možná nejpřesnější. Předem děkuji za rady...
|
16.8.06, 14:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Yara
Příspěvky: 24
|
No celkem poděl.Takle přes net je to těšky.Dle toho co pišeš tak si myslím že by to moh bejt hrubej čistič paliva v nádrži pokud máš čerpadlo tam (jako filda chápeš).pokud ne tohle tak ještě zkus jestli ti nevzniká podtlak v nádrži.pokud ne tak v palivu problém asi nebude.hodně štěstí
|
17.8.06, 00:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Já myslím že vám nejede sytič. Je dobré sundat vzduchový filtr a podívat se jestli se po sešlápnutí plyn. pedálu zavře vzduchová přívěra. Pokud ne tak je to jasné.
|
12.4.08, 14:56 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
e.n.e.m.y. píše: Kluci chtěl bych vás poprosit o radu s jedním problémem který mě trápí víc jak půl roku a pořád nemůžu přijít nato o co by mohlo jít... abych zbytečne nezahlcoval fórum tak jsem si prošel starší příspěvky ale nikde jsem nenašel tentýž problém... a sice motor po nastartování nedrží volnoběžné otáčky... stává se to jen u studeného a vlažného motoru, protože pokud je motor horký tak otáčky jsou v pořádku. Pro příklad při nastartování studeného motoru (ať už se sytičem nebo bez) sice chytne na první pokus ale neudrží si otáčky a ihned chcípne... tak musím nastartovat podruhé a podržet nějakou chvilku (asi 30 sekund) nohu na plynu aby se otáčky vůbec udržely ikdyž pořád jsou nízké a nepravidelné... po vyjetí si musím dávat do zahřátí motoru pozor na křižovatkách aby mi motor nechípl protože otáčky jsou hodně nízké. Ještě jedna věc mám r.v. 93 kdy už je palivový filtr samostatně a někdy mám pocit jakobych měl malý tlak paliva protože většinou mám ve filtru paliva jen minimálně... na volnoběh palivo filtrem sotva probublává na dně.Většinou přijdu k autu a mám filtr skoro prázdný ale stane se že někdy je i plný ikdyž to se stává hodně málo. Mám kompletně nové zapalování, vzduchový a palivový filtr a sítko pro filtraci paliva v karburátoru ...zkoušel jsem vyčistit volnoběžnou trysku ale nic. Omlovám se za slohovku ale chtěl jsem aby byl popis závady co možná nejpřesnější. Předem děkuji za rady...
ráno po sešlápnutí plynu na podlahu sdělej dekl na vzduchovém filtru a nahlaš zda je přívěra vzduchu uzavřena, v tom druhém případě vysvětli jak poznáš že je v palivovém filtru jen minimálně ...... , miloš
|
12.4.08, 16:39 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
varok píše: Já myslím že vám nejede sytič. Je dobré sundat vzduchový filtr a podívat se jestli se po sešlápnutí plyn. pedálu zavře vzduchová přívěra. Pokud ne tak je to jasné.
No zatim drzis rekord v nejstarsim vytazenym prispevku
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.4.08, 16:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ty strojky jsou možná ve šrotě pravděpodobně se jedná o pomoc do záhrobí miloš
|
12.4.08, 16:52 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
slovacek.milos píše: ty strojky jsou možná ve šrotě pravděpodobně se jedná o pomoc do záhrobí miloš
Ano, mas pravdu, jenze uzivatel varok to jaksi nechape
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.4.08, 17:02 |
|
|
bongi
Příspěvky: 99 Bydliště: Poprad, Kosice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
taktiez mam otazku ohladne otacok na rapide 136...
v poslednej dobe su extremne nizke. studeny motor so syticom ma asi 1000, teply na volnobehu len nejakych 200-300. auto bolo na emisnej, dva tyzdne jazdilo uplne v pohode a potom to zacalo klesat. za jazdy sa mi nezda, ze by nemalo vykon. v lete som mal problem s predstihom, tiez som mal nizke otacky, ale vtedy mi pri podradeni aj strielala do vyfuku, co teraz nerobi.
preto by som sa chcel opytat, ci sa mam zamerat zase na ten predstih, alebo je treba nastavit karburator, alebo je tam este nejaka ina moznost.
|
8.3.15, 11:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
Tak jestli to je pořád hodně nízko při teplém i sutedeném motoru, jako první bych zkusil zvýšit jen volnoběh. Jestli tam je favorit karbec, tak šroubek pro volnoběh je zezadu. U fáček je tam takový plech s drážkou, pod kterou je ten šroubek, ale u rapida nevím. Štelovat až při zahřátém motoru! jestli se to nezlepší, tak bych hledal závadu ve směsi paliva. na volnoběh by se to mělo nastavit asi na 800-850 ot./min. a tím pádem by se to mělo zvýšit i na sytič při studeném motoru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.3.15, 13:09 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
Přece hlavní je mít dobře seřízené zapalování, ventily, čistý vzducháč a pak můžeš ladit karbec
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
8.3.15, 13:11 |
|
|
bongi
Příspěvky: 99 Bydliště: Poprad, Kosice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
je tam SEDR
|
8.3.15, 14:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
ted du dělat favorit nedrží volnoběžné otáčky, bylo to v několika servisech měněný i celý karbec, obohacovač, postříkal jsem těsnění mezí sáním a motorem a motor přidal sání KO !!!!!
|
10.3.15, 07:50 |
|
|
bongi
Příspěvky: 99 Bydliště: Poprad, Kosice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
takze to ma dakde dieru v sani alebo tesneni a niekde si to taha falosny vzduch....dobre chapem?
|
10.3.15, 18:27 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Favorit - nedrží volnoběžné otáčky
Pokud si to taha nekde falešný vzduch, muzes serizovat jakbchces a stejne to bude porad spetne, takže ano, dobre chápeš.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
10.3.15, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|