|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Autor |
Zpráva |
golfmk2
Příspěvky: 2
|
Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Zdravim vas škodovaci
Som majitelom VW Golf mk2 s motorom 1.3 a karbecom Pierburg 2E(ako inak identicky s Jikov-lekr vo favorite) Toto forum je jedine kde sa ludia rozumeju do toho tak preto tu aj pišem.
Ked som kupil auto malo problem že kolisali otačky motora a nefungoval spravne sytič..
Výkonovo išiel O.K no emisie boli na kontrole zle,tak som vymenil tieto veci
Sviečky-Bosch 1kontakt Tesnenie veka karburatora Tesnenie guma/kov-(china) gumova podložka,nepodsava falšny vzduch..prekontrolovane. Nove veko štartera sytiča(bimetal) Novy obohacovač Nove podtlakove hadice Nove veko + palec rozdelovača (topran) Nove zapalovacie kable Rozdelovač nastaveny predošlim majitelom. Novy palivovy filter aj filter v karburatore. Novy rozvod motora.
No stale bol problem s otačkamy,tak som ho vybral a rozobral.. vyčistil čističom na motory..nehorazny bordel vyšiel z toho,namontoval,vzdušnik nastavil-2,5-3otačky. Auto držalo krasne volnobeh! no spravil som asi 100km a je to zase naspet..otačky kolišu a auto mi do 2000ot. cuka/trha ale slabo. Vykonovo ide slušne,no ked idem kludnou jazdou mam zaradenu 4ku,idem 50-60km/h tak citit to cukanie. Sviečky su biele,čo znamena chudobnu zmes..no ale preco? natankoval som benzin(Polsko) 20L..nabehal som asi 130km a už sa bližim zachvilu k rezerve čo mi pride dost vysoka spotreba ked pred tym som za 20l nabehal v zime asi 260km.
Jedinu blbost co som spravil je to že som sa hral s obohacovačom a rozladil som ho..no podla fotiek z interneru som ho nastavil naspet na približne hodnoty.
Otačky motoru zahadne kolišu..nastavim to na 950ot..prejdem 1.5km a je to 1100ot..rozbehnem sa,zase spomalim na semaforoch a je to 950/1000. Tak isto pri tom cukani som si všimol že auto nema moc kruťak(NM) niekedy som sa hravo pohol pri 1400-1600ot. z miesta..teraz pri tom cukani sa idem pohnut a mustim to točit na 2000ot aby sa to normalne pohlo bez zdochnutia.. Po nastaveni obohacovača sa to zlepišlo a už to nerobi,no stale je tam to cukanie. Skontroloval som veko rozdelovača a v jednom kontakťe či ako to nazvať bol zarez od palca rozdelovača..keby jak to drhlo a spravilo to rihu..v ostatnych to tak nieje,palec rozdelovaca od kupy bol čudny ten pliešok z neho bol nejaky vykryveny..mohol zničit veko a preto kolišku otačky?
Dakujem vopred za každu odpoved a radu,už mu fakt dochadzaju možnosti čo s tym..
|
14.3.15, 14:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
golfmk2
Příspěvky: 2
|
Re: Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Takze problem som nasiel...PODLOZKA KARBURATORA. China...vydrzalo to mozno 2000km a zasa ten falosny vzduch.Striekol som horlavy sprej k spojom a hned sa menili otacky aj chod motora Takze tento šunt mozem vyhodit,ake podlozky odporucate? je dobra ta 3dielna? mam tu jednu gemennu v celku a stoji za prd..
|
14.3.15, 18:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Moc nevím, ale ty staré byly trojdílné, takové plechové podložky a gumový blok. Ty nové už jsou v celku z gumy a ještě k tomu nekvalitní. Známý to dával na Favorita, vydrželo mu to asi rok, což je dost málo. Jedině nekdě sehnat ještě starou poctivou origo, ale to bude drahé jak prase.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.3.15, 19:22 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|