Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.10.24, 21:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 Jikov-Lekr/Pierburg2E problem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Zdravim vas škodovaci

Som majitelom VW Golf mk2 s motorom 1.3 a karbecom Pierburg 2E(ako inak identicky s Jikov-lekr vo favorite)
Toto forum je jedine kde sa ludia rozumeju do toho tak preto tu aj pišem.

Ked som kupil auto malo problem že kolisali otačky motora a nefungoval spravne sytič..

Výkonovo išiel O.K no emisie boli na kontrole zle,tak som vymenil tieto veci

Sviečky-Bosch 1kontakt
Tesnenie veka karburatora
Tesnenie guma/kov-(china) gumova podložka,nepodsava falšny vzduch..prekontrolovane.
Nove veko štartera sytiča(bimetal)
Novy obohacovač
Nove podtlakove hadice
Nove veko + palec rozdelovača (topran)
Nove zapalovacie kable
Rozdelovač nastaveny predošlim majitelom.
Novy palivovy filter aj filter v karburatore.
Novy rozvod motora.

No stale bol problem s otačkamy,tak som ho vybral a rozobral..
vyčistil čističom na motory..nehorazny bordel vyšiel z toho,namontoval,vzdušnik nastavil-2,5-3otačky.
Auto držalo krasne volnobeh! no spravil som asi 100km a je to zase naspet..otačky kolišu a auto mi do 2000ot. cuka/trha ale slabo.
Vykonovo ide slušne,no ked idem kludnou jazdou mam zaradenu 4ku,idem 50-60km/h tak citit to cukanie.
Sviečky su biele,čo znamena chudobnu zmes..no ale preco? natankoval som benzin(Polsko) 20L..nabehal som asi 130km a už sa bližim zachvilu k rezerve čo mi pride dost vysoka spotreba ked pred tym som za 20l nabehal v zime asi 260km.

Jedinu blbost co som spravil je to že som sa hral s obohacovačom a rozladil som ho..no podla fotiek z interneru som ho nastavil naspet na približne hodnoty.

Otačky motoru zahadne kolišu..nastavim to na 950ot..prejdem 1.5km a je to 1100ot..rozbehnem sa,zase spomalim na semaforoch a je to 950/1000.
Tak isto pri tom cukani som si všimol že auto nema moc kruťak(NM) niekedy som sa hravo pohol pri 1400-1600ot. z miesta..teraz pri tom cukani sa idem pohnut a mustim to točit na 2000ot aby sa to normalne pohlo bez zdochnutia..
Po nastaveni obohacovača sa to zlepišlo a už to nerobi,no stale je tam to cukanie.
Skontroloval som veko rozdelovača a v jednom kontakťe či ako to nazvať bol zarez od palca rozdelovača..keby jak to drhlo a spravilo to rihu..v ostatnych to tak nieje,palec rozdelovaca od kupy bol čudny ten pliešok z neho bol nejaky vykryveny..mohol zničit veko a preto kolišku otačky?


Dakujem vopred za každu odpoved a radu,už mu fakt dochadzaju možnosti čo s tym..


14.3.15, 14:44
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 2
Příspěvek Re: Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Takze problem som nasiel...PODLOZKA KARBURATORA.
China...vydrzalo to mozno 2000km a zasa ten falosny vzduch.Striekol som horlavy sprej k spojom a hned sa menili otacky aj chod motora :evil:
Takze tento šunt mozem vyhodit,ake podlozky odporucate? je dobra ta 3dielna? mam tu jednu gemennu v celku a stoji za prd.. :evil:


14.3.15, 18:06
Profil

Příspěvky: 14786
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Jikov-Lekr/Pierburg2E problem
Moc nevím, ale ty staré byly trojdílné, takové plechové podložky a gumový blok. Ty nové už jsou v celku z gumy a ještě k tomu nekvalitní. Známý to dával na Favorita, vydrželo mu to asi rok, což je dost málo. Jedině nekdě sehnat ještě starou poctivou origo, ale to bude drahé jak prase.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.3.15, 19:22
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz