|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
1000MB C- vahadla, 136B vačka
Autor |
Zpráva |
adas
Příspěvky: 24
|
1000MB C- vahadla, 136B vačka
Ahoj, přehřátím mi uhořely písty na tisícovce, tak se musím hrabat v motoru. Máte někdo zkušenost s použitím 136B vačky a C-vahadel na 1000ccm motoru bez úpravy komprese? Díly na to mám a když už je to rozhozený... Díky pánové
_________________ Š 1000MB '66 půjde do laku (jednou)
|
30.6.15, 04:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: 1000MB C- vahadla, 136B vačka
mel jsem na motoru 1000MB vackovku 110R (248-248?). Jezdilo se s tim prijemne, akorat to melo takovej nejistej volnobeh. Tahlo to slusne odspodu a tocit slo pres 6000 (nebyl na tom povesenej vetrak).
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.6.15, 10:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: 1000MB C- vahadla, 136B vačka
můžeš osat jak ti uhořely písty?
na tomusíš mít nadání
|
30.6.15, 11:26 |
|
|
adas
Příspěvky: 24
|
Re: 1000MB C- vahadla, 136B vačka
Po obvodu pístu občas chybí hliník a koukám shora na kroužky. Tekl mi chladič a netěsnilo víčko od chladiče- teplota 100 a já si byl jistej že mám přetlakovej systém, kterej vaří nad 105. Takže jsem jel dál a vyvařil asi 3,5l vody... Samozřejmě žádná mlha za autem, nic. Dva válce jsou KO. Vtipný je, že tachometrových 110 vytáhnu pořád, jen to tolik netáhlo v nízkých a spotřeba šla na 9 litrů.
_________________ Š 1000MB '66 půjde do laku (jednou)
|
30.6.15, 12:05 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|