Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 14:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Znizenie hlavy TAZ 1500 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
oso píše:
Gemini píše:
oso píše:
poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:


zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu

na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......


no lenze hlava je povodna valce maju objem cca 1720 ccm kolko ju znizit aby sa dvihli trochu tlaky teraz su ako tovarenske vsetky okolo 11, nevedel by si mi hodit foto ako sa upravuju spalovaky, ano masina je poharova cize len sutaze a treninky ziadne hasenie, ostra vacka tam je ide o to ze masina nema silu museli sme tam dat prevodovku aby sa cerpadlo dostalo na cca 3300 otacok ale potrebovali by sme sa dostat na 3800 rpm na cerpadle cize motor by mal tocit okolo 5000 rpm v zatazi, teraz toci okolo 4300-4400


Ty máš objem,ale né hlavu,přes kterou ho naplníš :wink: ....Tam je asi chyba... :!: Série je hrůza děs :wink: ...to brzdí motor sériovej,natož závodní a stříkačku.Udělej pořádně hlavu i se sáním a karburátorem.Pak uvidíš....Pak dej vačku a vyzkoušej,laď.Choď s hasičema k tůni a stopuj čas...Jinak to nejde.Musíš o tom hodně vědět a volit kompromisy...


24.8.07, 16:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
oso : kludne mozes dat dole hlavu o 1.5-1.8mm, fotku spalovakov nemam
troska ta vyvediem z omylu, ani tie najlepsie masiny netlacia vodu pri 5000 ot ale niekde okolo 4000 , lebo potom cerpadlo seka vodu a netlaci.......cize spravy sa masina na max krutak medzi 3500-4000 ot, motor sa nastavy, odbrzdi.....doneses graf chlapikovi a on spravi na mieru propelu - cerpadlo ....inak to ani nejde

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


26.8.07, 20:38
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Dik gemini za vecne rady ale ide o to ze mame namiesto medzikusu prevodovku 1:1.25 cize masina musi mat cca 4800-5000 otacok aby bolo cerpadlo na idealnych 3800-4000 otačkach, problem je v tom ze uz asi budeme mimo max krutaku, btw nevies o niekom kto ma na slovensku mot. brzdu na poziarne masiny?

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


27.8.07, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
uz chapem, mate to cez reduktor.....tak z toho som vedla, este som o tom nepocul........ videl som to len napriamo......na slovensku neviem kto ma taku brzdu, v CZ su ladici PS12tiek napr TOMMU motor tuning

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


27.8.07, 17:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz