Autor |
Zpráva |
gyros74
Příspěvky: 45 Bydliště: Brno
|
Výměna palivového filtru
Zdravím vás,mám takovou prozbičku,chci vyměnit palivovej filtr na Favoritu s jednobodovím vstrikováním ale nevím jestli se to děla dírou od nadrže nebo ze spodu.Měl jsem to teď na nájezdech a ze spod se mě to zdalo nedostupný a zevnitř taky,to musím zhodit nádrž nebo je nato jinej postup.Dík moc za radu
|
23.9.07, 09:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Výměna palivového filtru
gyros74 píše: Zdravím vás,mám takovou prozbičku,chci vyměnit palivovej filtr na Favoritu s jednobodovím vstrikováním ale nevím jestli se to děla dírou od nadrže nebo ze spodu.Měl jsem to teď na nájezdech a ze spod se mě to zdalo nedostupný a zevnitř taky,to musím zhodit nádrž nebo je nato jinej postup.Dík moc za radu
od spodu, povoliť nádrž, spostiť dolu a dostaneš sa k tomu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.9.07, 09:55 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Nemusíš ji sundávat, stačí když odděláš ten plech kolem výfukovýho potrubí. Na první sponku se dostaneš v poho tak tu sundáš, druhou se ani nesnaž, tam prostě vemeš velkej šroubovák a tu hadici i se sponkou stáhneš z filtru. vemeš novej filtr mázneš tu jednu stranu olejem a zase to na tu hadici i přes tu sponku nasuneš, stačí tu hadici podržet dvouma prstama a natlačit na ni filtr. No a pak zapojíš druhou hadici, přišroubuješ filtr do držáku vrátíš plech kolem výfuku a je to. Pozor v tom filtru je docela dost benzínu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.9.07, 10:15 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: Nemusíš ji sundávat, stačí když odděláš ten plech kolem výfukovýho potrubí. Na první sponku se dostaneš v poho tak tu sundáš, druhou se ani nesnaž, tam prostě vemeš velkej šroubovák a tu hadici i se sponkou stáhneš z filtru. vemeš novej filtr mázneš tu jednu stranu olejem a zase to na tu hadici i přes tu sponku nasuneš, stačí tu hadici podržet dvouma prstama a natlačit na ni filtr. No a pak zapojíš druhou hadici, přišroubuješ filtr do držáku vrátíš plech kolem výfuku a je to. Pozor v tom filtru je docela dost benzínu.
no tak ento problém řeším pořád, ale bez demontáže nádrže to neumím to v pohodě nejde miloš
|
23.9.07, 10:59 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
já jsem to taky dělal několikrát jak na fávu tak i na feldě a nikdy jsem nádrž nesundával;šlo to docela v pohodě ale ak řiká Kristensen musiš sundat ten krici plech toho výfukua pak se tam dostanež v pohodě.
.
|
23.9.07, 11:23 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Milan Koukal píše: já jsem to taky dělal několikrát jak na fávu tak i na feldě a nikdy jsem nádrž nesundával;šlo to docela v pohodě ale ak řiká Kristensen musiš sundat ten krici plech toho výfukua pak se tam dostanež v pohodě. .
Já se nidky nemůžu dostat na tu druhou sponku, když tam je ta jen jak se mačká taková pružná, mám na to i kleště ale tady je prostě málo místa. Jo pokud je tam šroubovací tak žádnej problem.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.9.07, 14:17 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
no já to dělám trochu jinak odšroubuji filtr a sundám zněj hadici směrem k motoru potom sklopim vzadu sedačky a sundám dekl pod kterym je palivové čerpadlo ,odpojim hadici která je napojena ze šipkou směrem jem a nani omotám kus drátu nebo napojim kusem hadičky záleži co je zrovna poruce ,ptom potáhnu za palivovej filtr a povytáhnu ho aji stou hadičkou pak vyměnim filtr a zatáhnu za drát co mě trči u palivového čerpada a hadičku kněmu zpět přišroubuju .a ... doufám že jsem to napsal srozumitelně.
|
23.9.07, 14:48 |
|
|
gyros74
Příspěvky: 45 Bydliště: Brno
|
vyměna palivového filtru
Díky všem za srozumitelny popis demontáže a montaže.Mějte se
|
23.9.07, 16:24 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jo tak to jsem pochopil vidíš to to zase nenapadlo mě, ale vzhledem k tomu že jsem línej vylejzat z pod auta, pouštět ho dolu a pak zase nahoru, no zůstanu u svýho
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.9.07, 16:55 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
to je každyho věc jak si to udělá já jsem jen napsal můj postup
|
23.9.07, 17:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Milan Koukal píše: no já to dělám trochu jinak odšroubuji filtr a sundám zněj hadici směrem k motoru potom sklopim vzadu sedačky a sundám dekl pod kterym je palivové čerpadlo ,odpojim hadici která je napojena ze šipkou směrem jem a nani omotám kus drátu nebo napojim kusem hadičky záleži co je zrovna poruce ,ptom potáhnu za palivovej filtr a povytáhnu ho aji stou hadičkou pak vyměnim filtr a zatáhnu za drát co mě trči u palivového čerpada a hadičku kněmu zpět přišroubuju .a ... doufám že jsem to napsal srozumitelně.
tak to jsem měl možná lepší systém odpojil jsem hadičku a do ní vrazil trojku svařovací drát a pak jsem to zespodu povytáhnul a zas zatlačil, ale už to dělám jen že spustím nádrž mám dvouslopový zvedák tak je to v poho, ale bez nádrže dolů tu první sponku neumím miloš
|
23.9.07, 17:31 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
proto jsem to zavázal tim drátem na vrchu u čerpadla a povytáhnul jsem ten filtr aji stou hadičkou tim pádem jsem měl dost mista na oddělání té sponky
chápeš
|
23.9.07, 17:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|