Když zastavíš a zdechneš to tak vzhledem k tomu že motor má něco najetý tak ten olej ze zdvyhátka vyteče, no a když to nastartuješ tak chviličku trvá než se ten olej natlačí zpět tudíž to chvilku cvrliká protože to má špatnou ventilovou vůli, v zimě dýl protože je olej stuhlejší tak to trvá chvilku dýl než se to natlačí. Druhou příčinou proč to v zimě trvá dýl popřípadě i cvrliká dokud se to trochu neohřeje je taky to že spousta lidí chybně leje do těhle motorů olej 15W40, nemělo by do něj přijít nic hustčího než 10W40 ale zase pozor na olej 0W30, tento VW 1,6 motor se na něm zadíral. V podstatě do všech co mají hydraulický zdvihátka by měl přijít maximálně 10W40, ta 15W40 maximálně přes léto ale na zimu určitě nenechávat.
Jinak já mám na R19 300 000 km a když je -10 a víc tak top cvrliká třeba 2 minuty protože to je prostě už nějakým způsobem vyběhaný a vzhledem k tomu že jedno zdvyhátko stojí 1000,- a mám jich 16 tak na to zatím kašlu