Autor |
Zpráva |
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
formel rána a nejede
Tak se mi před chvilkou podělal motor. Roztánul jsem čtyřku tak na 90, chci dát pětku a rána, pak ještě pár menších. Tak jsem zastavil koukám víčko na víku ventilů pryč. Skusil jsem jenom nastartit, zase rána a kouř přímo z pod víka. Co tam mohlo vylítnout. Těsnění pod hlavou ?
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
23.4.08, 17:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: formel rána a nejede
FerdikF píše: Tak se mi před chvilkou podělal motor. Roztánul jsem čtyřku tak na 90, chci dát pětku a rána, pak ještě pár menších. Tak jsem zastavil koukám víčko na víku ventilů pryč. Skusil jsem jenom nastartit, zase rána a kouř přímo z pod víka. Co tam mohlo vylítnout. Těsnění pod hlavou ?
To by vypadalo na propalenej pist...... ...... ulitlej ventil
Nebo neco podobne dobryho.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.4.08, 17:52 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
No hezky, to to od posledního sundání hlavy vydrželo sotva rok.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
23.4.08, 18:06 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Jestli ti de kouř přímo z vent víka, tak máš v řiti pravděpodobně kruhy, nebo celej píst, těsnění pod hlavu je míň pravděpodobný, většinou se prorazí nejkratší cestou, což je do vodního kanálku, ale stat se může cokoli, každopádně hlava dule.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
23.4.08, 18:24 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Roman má od tohodle ťukanec na kapotě
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.4.08, 20:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
v tom bude zakopaný pes miloš
|
23.4.08, 21:06 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Nepér píše: Roman má od tohodle ťukanec na kapotě
Jako ze vnitř.......naštěstí tam je odhlučnění, ale víčko z víka ventilů jsem potratil.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
23.4.08, 21:08 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jednou mi takhle šlehnul plyn při startování když jsem to přesytil, zkus se zaměřit i na to.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.4.08, 21:11 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?
|
24.4.08, 07:37 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
cyz píše: není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?
No... to bych nezkousel. Vetsinou ti po motoru cestujou hlinikovy trisky.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.4.08, 07:48 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
cyz píše: není propálení pístů u těchto motorů poslední dobou nějak časté? Nikdy jsem o tom neslyšel, až teď poslední dobou už je tohle několikátý případ. Ael s propáleným pístem by to mohlo chytit na 3 válce, ne?
hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky (ta jak znamo hori s vetsi teplotou a neni v ni dost paliva aby to motor ochlazovalo odparovanim)ale co tomu je zjistime az se sunda hlava
|
24.4.08, 07:49 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
fert.j píše: hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky
Není to tak trochu blbost? Na technické ti seřídí maximálně volnoběh, ve vyšších otáčkách je směs řízena poměrem trysek a vzdušníků (u stříkaček dle lambdy). Těžko ti volnoběh propálí písty...
|
24.4.08, 08:01 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: formel rána a nejede
FerdikF píše: Tak se mi před chvilkou podělal motor...
Zkusil bych nejprve kontrolu zespod, pokud by to byl třeba ten plyn (jak píše Martin), tak abys nesundával zbytečně hlavu. Vylít olej a sundat vanu je podle mě jednodušší.
|
24.4.08, 08:03 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
fatal píše: fert.j píše: hm, taky koukam.ale umim si to vysvetlit jen tak ze se jezdi na hodne chudou smes kterou ti vetsinou udelaj na technicky Není to tak trochu blbost? Na technické ti seřídí maximálně volnoběh, ve vyšších otáčkách je směs řízena poměrem trysek a vzdušníků (u stříkaček dle lambdy). Těžko ti volnoběh propálí písty... nee stejne ti do toho keca to jak to seridis proc by se to jinak serizovalo?to malinky mnozstvi co doseridis tak je prave ta "kapka" co doladi k dokonalosti tu smes co udelaj trysky a vzdusniky.a na technicky musej hnout se smesi jinak ti v otackach nesedej emise!
|
24.4.08, 08:05 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
fert.j píše: nee stejne ti do toho keca...
No právě, snaží se volnoběhem doladit emise při 3000 na neutrál a tím rozhasí volnoběh... By mě zajímalo, čím bys chtěl u fáva seřídit sytost směsi při plném výkonu, když máš k dispozici jen jeden šroub na seřízení směsi...
|
24.4.08, 08:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|