Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 01:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felicie 1,3 MPI škube 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Příspěvek Felicie 1,3 MPI škube
Prosím o radu: Mám Felicii 1,3 MPI, r. v. 1999, 109 000km. Při jízdě na 4 a 5 při akceleraci se projevuje cukání motoru. Diagnostika nic neobjevila a při měření za jízdy i při tom škubání nic nehlásila. Svíčky jsou nové, starty, volnoběh bez problémů, felda chodí pravidelně na prohlídky podle serv. knížky. Jezdím denně, v zimě i v létě.Díky za každou radu.


30.6.06, 11:30
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 82
Bydliště: Jižní Morava
Příspěvek 
No jestli to není v elektrice ,tak vyměn palivový filtr,určitě bude ještě puvodní.

_________________
Felicia 1,6MPI/2000/bílá


30.6.06, 12:51
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Palivový filtr byl vyměněn někdy v 90 tis. kilometrech. Tohle škubání se projevuje nějak od 85 tis., přesně si to nepamatuju. Měřili na tom i tlak, kolik dává pal. čerpadlo, dávala se tam nová vzduch klapka, zkoušeli jsme dát jiný snímač otáček, jiný svíčky... Mě to tak připadá, když držím otáčky kolem těch 3 000 ot/min a chci to trochu roztáhnout, že motor ,,neví" jestli má přidat nebo ubrat plyn. A divný je taky, že se to neděje při každý akceleraci (při vytáčení 2 a 3 si snad ani nevzpomenu, že by zaškubala), a u tý 5 se to děje víceméně pravidelně. Koukali na to v několika servisech, resetovali i řídící jednotku, ale blbne to pořád.


30.6.06, 14:35
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Presne tenhle problem s cukanim pri zrychleni mela moje 125L, jednalo se tehda o to ze 3 valce meli kompresi okolo 1MPa a jeden mel o dost nizsi, uz nevim kolik presne. A pri vytaceni 4. a 5. rychlosti to cukalo.

Samozrejme vim ze 125L a Felda MPI maj trochu jiny motory :wink: :D , ale zkus zmerit kompresni tlaky

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.6.06, 15:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
A co zapalovací modul?Ta lišta,co je nasazena na zapal. svíčkách motoru. :wink:


30.6.06, 16:16
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Abych řek´ pravdu, ta snížená komprese mě ani nenapadla. Jak jsem psal, děje se to víceméně pravidelně,ale někdy to dá třeba i pár dní pokoj. Snížená komprese je mech. původu, t.j. trvalá závada, tak by to mělo blbnout pořád. Na posledním ME se mechanikovi zdálo, že občas do výfuku vlítne nespálená směs, ale jistej si taky nebyl, nakonec to bylo všechno v normě. Já mám pořád takovej pocit, že v něčem fixluje elektrika nebo nějakej snímač, ale najít to! Když se mi v servisu pokoušeli vyčistit vzduchovou klapku, dopadlo to tak, že mi zůstávaly otáčky na 2,5 tis(nesedla si ani po 14ti dnech), a musel jsem dát jinou(novou). Snad nějakou kloudnou příčinu objevíme!


30.6.06, 16:24
Profil

Příspěvky: 82
Bydliště: Jižní Morava
Příspěvek 
Tak jak píše patrik-hp ,bych od někoho pujčil tu zap. lištu a vyzkoušet.
Potom už snad ještě vyskoušet vyměnit vstřik,ten muže taky dělat paseku.

_________________
Felicia 1,6MPI/2000/bílá


30.6.06, 16:49
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Já si myslím, že kdyby to by v tom modulu, tak by to diagnostika objevila. Když jsme to projížděli, mechanik seděl vedle mně, koukali jsme na měřák - ten nic nezaznamenal - a felda škubala. Vypadá to divně, ale je to tak. Nemohli by to dělat vstřiky? Ale to by snad diagnostika objevila, nebo ne?


30.6.06, 17:10
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Dyz chces zrychlit do kopce cuka to vic nez pri zrychleni po rovine? Vono mozna na tu 2 a 3 to neni citit pac tyhle rychlosti se obvykle netocej do nejvyssich votacek a maj slaby prevod. Jak poslusne se necha vytocit na 4ku ? roztaci se plynule na max otacky (i teda s cukanim) a nebo max otacek skoro ani neni mozne dosahnout?

Ono je tezky takhle na dalku radit kdyz se stim clovek nemuze svezt a pocitit to cukani na vlastni rit :) :wink:

Zkus teda tu listu (Patrik se v tom vyzna, zivi se tim), a kdyz to nepomuze vzpomen si na kompresni tlak :), treba to cukani nemusi byt vzdy znatelne, tezko rict

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.6.06, 17:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 82
Bydliště: Jižní Morava
Příspěvek 
Zdeněk VALENTA píše:
Já si myslím, že kdyby to by v tom modulu, tak by to diagnostika objevila. Když jsme to projížděli, mechanik seděl vedle mně, koukali jsme na měřák - ten nic nezaznamenal - a felda škubala. Vypadá to divně, ale je to tak. Nemohli by to dělat vstřiky? Ale to by snad diagnostika objevila, nebo ne?


Jestli si byl na VAGU tak ten neodhalí zap. lištu ani vstřik.Jedině osciloskop a jiná zařízení by něco odhalili.

_________________
Felicia 1,6MPI/2000/bílá


30.6.06, 17:27
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Při akceleraci do kopce je to cukání znatelnější než na rovině. Motor jde do otáček jinak dobře, bez zatížení točí bez problému do maxima. Ještě jedna věc mě napadla: při přidání plynu po brždění motorem se to projevuje občas taky,nebo při jízdě na vyšší kvalt při min. plynu(tím nechci říct ,,pod otáčkama", ale normální jízdě) jako by felda nevěděla jestli má jet nebo brzdit motorem(jakoby si vzduch. klapka dělala co chce). Někdy zkusím ještě přehodit ten modul, už jsem nad tím taky uvažoval. Jinak díky za každou radu, všechno beru,třeba to nakonec bude úplná kravina!


30.6.06, 18:51
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tak,tak.jak říká Pepa.Zapalovací lištu ti V.A.Gína neodhalí a dokonce neodhalí spousty dalších věcí.Je to hlavně i o zkušenosti mechanika,kolikrát se s tou a tou závadou setkal a přišel s ní do styku.Zkušennosti se to nazývá.I takhle je to někdy náročný v tom servisu.Není to jen o tom,že co přečtu na diagnostice,to vyměním,tím to je?!....To si jen stále myslí spousty lidí...ona hodně pomůže,hlavně časově,ale někdy je na pouhé dvě věci.. 8)


30.6.06, 19:03
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Myslím si, že ten mechanik je hodně znalý a ochotný, vyzkoušel snad všechno možný, ale nepřišel na to, bohužel, a dost ho to štvalo. Proto si myslím, že by to mohla být nějaká přehlídnutá blbost, jak to v podobných případech bývá. Takže to zkusím s tím modulem, i když si myslím že to vyzkoušel. Tvrdit to ale nemůžu. Kdyby vás ještě něco napadlo, ozvěte se. Díky!


30.6.06, 20:46
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Zdeňku já tě chápu.Mě to vysvětlovat nemusíš,znám tyto problémy.Je to opravdu jen ve zkoušení a měření a zabírá to někdy klidně i den a pořád nebude jasný čím to je.Felicie už je totiž taková malinká laboratoř a proto není někdy v silách ani toho mechanika hnedka na to přijít.Tak že se mu klaním a přeju mu,aby ti to odstranil,páč mě by to sejřilo též ta závada,které bych nemohl přijít na kloub.Jde přeci o tebe a tvoje vozidlo a ty si jeho zákazník.A on si tě asi váží,tak ho to štve.A dej mu čas,třeba týden,aby si s tím hrál.... on na to určitě příjde.... :wink: :wink: :wink:


1.7.06, 00:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Nepravidelnosti chodu felcky typicky zapalovacia lista alebo snimac polohy klukovky. Ani jedno neukaze diagnostika. Skusit vymenit z auta, ktore dobre ide.


1.7.06, 08:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz