Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 04:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Olejový chladič 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek Olejový chladič
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!


13.7.06, 08:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
Je to stejne jako to bylo u 742. Jeden otvor získáš odšroubováním zátky s baroskopem a druhý je ten samy otvor vlevo ve stejné výšce.

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


13.7.06, 10:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
jarousch píše:
Je to stejne jako to bylo u 742. Jeden otvor získáš odšroubováním zátky s baroskopem a druhý je ten samy otvor vlevo ve stejné výšce.


Len nebude plnoprietokový, iba obtokový, aspoň myslím...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.7.06, 11:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
A jakej je rozdíl mezi plnoprůtokem a obtokem?Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.


14.7.06, 05:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
Obtokový chladič má tu nevýhodu, že jím neprochází veškerý olej a hlavně veškerý olej neprochází olejovým filtrem. V takovém zapojení, jak jsem ho popsal, může olej procházet dvěmi cestami.

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


14.7.06, 05:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Thobiash píše:
Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.


Taky si to myslím...
Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní).

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.7.06, 08:47
Profil ICQ

Příspěvky: 82
Bydliště: Jižní Morava
Příspěvek 
Bukaj píše:
Thobiash píše:
Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.


Taky si to myslím...
Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní).



120LS -měly chladiče oleje standartně

_________________
Felicia 1,6MPI/2000/bílá


14.7.06, 08:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
pepa píše:
Bukaj píše:
Thobiash píše:
Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.


Taky si to myslím...
Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní).



120LS -měly chladiče oleje standartně


To je možné, ale dneska už jej má málokterá (často odcházely - proražením)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


14.7.06, 09:27
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
pepa píše:
Bukaj píše:
Thobiash píše:
Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.


Taky si to myslím...
Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní).



120LS -měly chladiče oleje standartně

Myslim, že chladič oleje měly LS standardně jen jako užovky.


14.7.06, 12:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Š120LS mali chladič oleja štadartne - ale ozaj iba "užovky" (inak, v SR ich voláme žehličky). Môj osobný tichý názor je, že chladič oleja je zbytočný pre sériovú Š120LS.

Š110LS mali chladič oleja tiež sériovo a zapojenie je:
jedna hadica pod skrutku, kt. je na víku rozvodov (neďaleko olej, čerpadla) a druhý koniec hadice pod snímač talu oleja.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.7.06, 16:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
toto si nevšímajte, iba som sa učil pripájať obrázky...nedalo mi to...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 14.7.06, 17:02, celkově upraveno 1



14.7.06, 16:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tak, konečne sa mi podarilo pripojiť ten pošuchtený obrázok...asi takto

Obrázek

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.7.06, 17:00
Profil
Příspěvek Re: Olejový chladič
Thobiash píše:
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!


Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz.
Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem.


14.7.06, 18:15
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: Olejový chladič
Thobiash píše:
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!


Proc ze si tam chces dat ten chladic? Mas nejak upraveny motor? Nebo hodne zatezujes seriovej motor ze mu nestaci chlazeni oleje ve vane? Nebo ma chladic oleje jeste nejakou dalsi vyhodu ktera mi unika :?: :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.7.06, 20:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ferrari píše:
Š120LS mali chladič oleja štadartne - ale ozaj iba "užovky" (inak, v SR ich voláme žehličky). Môj osobný tichý názor je, že chladič oleja je zbytočný pre sériovú Š120LS.

Š110LS mali chladič oleja tiež sériovo a zapojenie je:
jedna hadica pod skrutku, kt. je na víku rozvodov (neďaleko olej, čerpadla) a druhý koniec hadice pod snímač talu oleja.


Žehličky? Jak se k tomuto názvu dospělo? Protože co já vim tak "žehlička" je taky Fiat 500

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.7.06, 08:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz