Autor |
Zpráva |
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Olejový chladič
Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!
|
13.7.06, 08:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jarousch
Příspěvky: 109 Bydliště: Jirkov
|
Je to stejne jako to bylo u 742. Jeden otvor získáš odšroubováním zátky s baroskopem a druhý je ten samy otvor vlevo ve stejné výšce.
_________________ zemitě červená 8630 120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A 5Q 4,22 4P kopretiny 13" 165/70
|
13.7.06, 10:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jarousch píše: Je to stejne jako to bylo u 742. Jeden otvor získáš odšroubováním zátky s baroskopem a druhý je ten samy otvor vlevo ve stejné výšce.
Len nebude plnoprietokový, iba obtokový, aspoň myslím...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.7.06, 11:27 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
A jakej je rozdíl mezi plnoprůtokem a obtokem?Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.
|
14.7.06, 05:07 |
|
|
jarousch
Příspěvky: 109 Bydliště: Jirkov
|
Obtokový chladič má tu nevýhodu, že jím neprochází veškerý olej a hlavně veškerý olej neprochází olejovým filtrem. V takovém zapojení, jak jsem ho popsal, může olej procházet dvěmi cestami.
_________________ zemitě červená 8630 120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A 5Q 4,22 4P kopretiny 13" 165/70
|
14.7.06, 05:24 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Thobiash píše: Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý.
Taky si to myslím...
Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní).
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.7.06, 08:47 |
|
|
pepa
Příspěvky: 82 Bydliště: Jižní Morava
|
Bukaj píše: Thobiash píše: Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý. Taky si to myslím... Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní).
120LS -měly chladiče oleje standartně
_________________ Felicia 1,6MPI/2000/bílá
|
14.7.06, 08:57 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
pepa píše: Bukaj píše: Thobiash píše: Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý. Taky si to myslím... Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní). 120LS -měly chladiče oleje standartně
To je možné, ale dneska už jej má málokterá (často odcházely - proražením)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
14.7.06, 09:27 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
pepa píše: Bukaj píše: Thobiash píše: Navíc jsem myslel že, jsou to ty dvě zátky hned vedle sebe pod altíkem ještě před olej. filtrem, takový vystouplý. Taky si to myslím... Koukni do nějaké literatury o škodovkách 742 (třeba Andrt), tam máš i obrázek toho chladiče a zapojení (měly ho myslím některé 120LS, asi exportní). 120LS -měly chladiče oleje standartně
Myslim, že chladič oleje měly LS standardně jen jako užovky.
|
14.7.06, 12:40 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Š120LS mali chladič oleja štadartne - ale ozaj iba "užovky" (inak, v SR ich voláme žehličky). Môj osobný tichý názor je, že chladič oleja je zbytočný pre sériovú Š120LS.
Š110LS mali chladič oleja tiež sériovo a zapojenie je:
jedna hadica pod skrutku, kt. je na víku rozvodov (neďaleko olej, čerpadla) a druhý koniec hadice pod snímač talu oleja.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.7.06, 16:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
toto si nevšímajte, iba som sa učil pripájať obrázky...nedalo mi to...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 14.7.06, 17:02, celkově upraveno 1
|
14.7.06, 16:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak, konečne sa mi podarilo pripojiť ten pošuchtený obrázok...asi takto
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.7.06, 17:00 |
|
|
romanheller
|
Re: Olejový chladič
Thobiash píše: Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!
Zdárek.Taky mám olejový chladič na Fávu.Výstup do chladiče získáš vyšroubováním zátky jak je řemenice tak hned vedle je zátka.Je to na víku co sou rozvody.Vstup zpátky do motoru získáš,když se podíváš jak je olejový filtr tak v tý rovině co je ten filtr tak na levo je další záslepka.Jestly chceš tak mi pošly mejla a já ti to vyfotím.romanheller@seznam.cz.
Jinak jestly chceš aby byl olejový chladič plnoprůtokový tak sem si nechal udělat redukci.To ti nafotím a popíšu s rozměry a nech si to nekdě udělat na soustruhu.Jestly si neuděláš plnoprůtokový chladič tak ho tam ani nedávej protože to nebude mít účinek.Já mám motor z fáva převrtaný na 1,4,ostrá vačka 280/280,snížená hlava,zvětšený sací+výfukový kanály,odlehčený setrvák,duralová řemenice,zapalování ze škody 120M,laděný výfukový svody,Motor točí 7500 otáček,výkon 110 koní.Mám na tom posazený dva dvojtý Solexi (je to stejný jako Weber) a 4 vzduchový filtry kn.tak zdar.Jestly chceš tak se ozvy na toho mejla a vše ti nafotím a pošlu s popisem.
|
14.7.06, 18:15 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Olejový chladič
Thobiash píše: Zdary lidičky, potřeboval bych poradit kam u Favoriťáckýho motoru zapojit olejovej chladič, zhruba tuším, ale nejsem si jistej.Taky jestli nevíte jaký to jsou závity, abych podle toho mohl nechat udělat hadice s koncovkama.Za případný rady či odkazy Všem moc díky.Škodě zdar!
Proc ze si tam chces dat ten chladic? Mas nejak upraveny motor? Nebo hodne zatezujes seriovej motor ze mu nestaci chlazeni oleje ve vane? Nebo ma chladic oleje jeste nejakou dalsi vyhodu ktera mi unika
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.7.06, 20:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: Š120LS mali chladič oleja štadartne - ale ozaj iba "užovky" (inak, v SR ich voláme žehličky). Môj osobný tichý názor je, že chladič oleja je zbytočný pre sériovú Š120LS.
Š110LS mali chladič oleja tiež sériovo a zapojenie je: jedna hadica pod skrutku, kt. je na víku rozvodov (neďaleko olej, čerpadla) a druhý koniec hadice pod snímač talu oleja.
Žehličky? Jak se k tomuto názvu dospělo? Protože co já vim tak "žehlička" je taky Fiat 500
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.7.06, 08:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|