Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Velký výkon fáčka BMM
Už jsem tady párkrát psal, že mám motor na fáčku upravený firmou EXCEL. Na starty docela slušně táhne, minimálně tak jako feldy 1,3 mpi. Šlo by motoru nějak pomoci zvýšit ještě více výkon nějakými úpravami? Když uvažuji, že mám upravovaný motor, ale mám klasický filtr a výfuk. Nepomohl by prosím někdo s radami jak přidat pár koníků? Teď experimentuji s výfukem a mám vytáhnutý prostřední tlumič a katalizátor. Výfuk bez středního tlumiče spíše přidává na kraválu ale vytáhnutý katalizátor trošku přidá, i když né moc. Pomohl by něco sportovní filtr a něco s výfukem? Jednou jsem potkal fáčko, ale i když mám upravený motor, to druhé fáčko se mi ztratilo během pár sekund. Čím to?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.5.09, 20:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no, hlavně přesně zjistit, co to máš s motorem, 77 vrátní musí jezdit jak pila, tak zjisti, co je se zbytkem a graf z brzdy, kolik to má vůbec kobyl a uvidí se co dál...filtr je na houby
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.5.09, 22:32 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Filtrem a výfukem výkon nezvedneš, efekt bude jen v akustice.
|
23.5.09, 06:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Aha, takže sportovní vzduchový filtr a upravený výfuk tomu moc nepřidá? Já mysle, že to pomůže alespoň trošku. Údajně je motor převrtán na 77mm, tedy obsah 1340, upravená hlava, sportovnější vačka a chiptuning. Kolik to má koníků nevím. Neznám firmu, kde by mi to slušně odbrzdili. Můžu říct, že proti jiným fáčkům je to docela živé.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.5.09, 08:11 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Aha, takže sportovní vzduchový filtr a upravený výfuk tomu moc nepřidá? Já mysle, že to pomůže alespoň trošku. Údajně je motor převrtán na 77mm, tedy obsah 1340, upravená hlava, sportovnější vačka a chiptuning. Kolik to má koníků nevím. Neznám firmu, kde by mi to slušně odbrzdili. Můžu říct, že proti jiným fáčkům je to docela živé.
co je s hlavou?...to je těžký, jaká tam je vačka?...jakej máš kompresní poměr, slícovaný a vyleštěný, zvětšený kanály?...fotr má taky upravenou hlavu...a to jí má jen poleštěnou, upravená-> to je dooost širokej pojem
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.5.09, 08:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já vím. Před vávocema jsem psal do firmy Excel, pan Čepek mi odpověděl jestli byl motor u nich vůbec upravován. Potvrdil mi to, napsal co bylo s motorem dělané. Pak jsem mu psal ještě jednou, ale to už mi neodpověděl. Chtěl jsem vědět právě o kolik byla snížena hlava, kolik se nastavuje vůle ventilů apod. Hlavně jsem chtěl vědět výkon, ale jak jsem psal, neodpověděl. Při té první odpovědi mi sdělil informace jen tak všeobecně, bez konkrétních údajů. Asi výrobní tajemsvtí, nebo nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.5.09, 13:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
čepek moc neodpovídá tomu musíš zavolat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.5.09, 14:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Děkuji, jednou mi ale odpověděl, vlastně dvakrát. Jednou jsem se ptal, jestli upravovali ten motor a napsal jsem mu VIN číslo. Odpověděl mi že mu musím poslat jiné číslo, které je na motoru. Pak mi napsal vše co s motorem dělali ale konkrétní data tají. Zkusím mu tedy zavolat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.5.09, 14:19 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Nevím proč tady hned každý haní, když si někdo chce dát sportovní fitr a výfuk. Jsou přece fitry a Filtry a to samé se dá říct i o výfucích.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
24.5.09, 10:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Dyno píše: Nevím proč tady hned každý haní, když si někdo chce dát sportovní fitr a výfuk. Jsou přece fitry a Filtry a to samé se dá říct i o výfucích.
záleží na tom aký reálny efekt tým docieliš, športový filter síce uľahčí piechod vzduchu do motora, ale na výkon to má efekt minimálny, je to skôr pre design a zmení sa zvuk, takže sa môže zdať že išiel výkon hore.
to isté výfuk..
to čo je výrobcom vypočítané je nadimenzované presne na potreby motora, iná vec je ak máš upravený motor, to ti presne nikto neporadí, tam reálne pomôže iba testovanie a ladenie na brzde...
presné hodnoty si nepamätám, ale zo sériovým saním mal známy 150kW (na brzde) zo športovým filtrom 130kW (na brzde), ale mal parádny zvuk, ale ten športový letel preč... jednalo sa o nejaký turbobenzín myslým Passat
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.5.09, 11:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Vždyť jsem ale psal, že mám upravovaný motor fou EXCEL-MOTOR. Motor táhne jak prase, ale jde špatně do otáček. Ten správný krouťák dostane až asi od 3500-4000ot./min. Jenže než se na ty otáčky dostane, tak mu to dost trvá. Pak už to docela letí. To je zajímavé, kamarád mi říkal, že po tom, co dal sportovní filtr, že to lépe jde do otáček. Výkon prý to asi nepřidá, jen zvuk je jinačí a lépe to jde do otáček. Výfuk asi ne, to by mě stálo více než auto.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.5.09, 11:59 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Re: Velký výkon fáčka BMM
varok píše: Jednou jsem potkal fáčko, ale i když mám upravený motor, to druhé fáčko se mi ztratilo během pár sekund. Čím to?
Nebylo to Facko modry?
Matne si pamatuju, ze jsi tu kdysi vypisoval ty tvoje upravy a videl bych to na tu verzi 63kW/120 - 130Nm, nebo neco podobnyho, a taky se mi zda, ze jsi tu psal, jak ti to huli a basti olej.
Pokud ti to skutecne huli a zare olej, tak to chce nejdriv zacit opravami, aby mely ty upravy, co uz tam jsou nejakou sanci se projevit a az kdyz zjistis, ze to nejede ani tak, potom se pustit do neceho dalsiho.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
24.5.09, 12:27 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
To že "sportovní filtr" má nějaký pozitivní vliv na výkon, jsou jen a jen tuzerské pověry a mýty. A blbost je i to, že ulehčí přístup vzduchu do motoru. Jak už tu bylo napsáno, změní jen zvuk a vzhled. A právě ten změněný zvuk může dát dojem, ale opravdu jen dojem, že to líp jede.
|
24.5.09, 12:38 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Tam je jedna nevýhoda,která nemá srovnání s obyčejným Favoritem...Je tam BMM to samý je to s MPI...Co on dá do jednotky to tam je.Tak že optimální ku sestavě...Je tam spousta složitýho hnusu a nepříjemnejch překážek,který u karburátoru nejsou...Pokud chceš jezdit víc než s ťímto,kup ještě jeden motor s karburátorem a přehazuj ho.... Jinak pod pojmem velký výkon to je docela široká představa o úpravě...ještě je taky polemika nad tim jak je to upraveno...To je širokej pojem,a zdá se ten nejširší...
|
24.5.09, 20:22 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Úpravy jsem přece trochu popsal ale podrobně to nevím. Modré fáčko nemám, mám Solitaire. Olej mi to nežere, alespoň myslím. Ani mi to nehulí.
Bitmap: Ten váš obrázek u nicku mi něco říká. Už vím, mám taky vyraženo na hlavě motoru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.5.09, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|