Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Velký výkon fáčka BMM 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek Velký výkon fáčka BMM
Už jsem tady párkrát psal, že mám motor na fáčku upravený firmou EXCEL. Na starty docela slušně táhne, minimálně tak jako feldy 1,3 mpi. Šlo by motoru nějak pomoci zvýšit ještě více výkon nějakými úpravami? Když uvažuji, že mám upravovaný motor, ale mám klasický filtr a výfuk. Nepomohl by prosím někdo s radami jak přidat pár koníků? Teď experimentuji s výfukem a mám vytáhnutý prostřední tlumič a katalizátor. Výfuk bez středního tlumiče spíše přidává na kraválu ale vytáhnutý katalizátor trošku přidá, i když né moc. Pomohl by něco sportovní filtr a něco s výfukem? Jednou jsem potkal fáčko, ale i když mám upravený motor, to druhé fáčko se mi ztratilo během pár sekund. Čím to?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.5.09, 20:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no, hlavně přesně zjistit, co to máš s motorem, 77 vrátní musí jezdit jak pila, tak zjisti, co je se zbytkem a graf z brzdy, kolik to má vůbec kobyl a uvidí se co dál...filtr je na houby :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.5.09, 22:32
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Filtrem a výfukem výkon nezvedneš, efekt bude jen v akustice.


23.5.09, 06:35
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, takže sportovní vzduchový filtr a upravený výfuk tomu moc nepřidá? Já mysle, že to pomůže alespoň trošku. Údajně je motor převrtán na 77mm, tedy obsah 1340, upravená hlava, sportovnější vačka a chiptuning. Kolik to má koníků nevím. Neznám firmu, kde by mi to slušně odbrzdili. Můžu říct, že proti jiným fáčkům je to docela živé.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.5.09, 08:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
varok píše:
Aha, takže sportovní vzduchový filtr a upravený výfuk tomu moc nepřidá? Já mysle, že to pomůže alespoň trošku. Údajně je motor převrtán na 77mm, tedy obsah 1340, upravená hlava, sportovnější vačka a chiptuning. Kolik to má koníků nevím. Neznám firmu, kde by mi to slušně odbrzdili. Můžu říct, že proti jiným fáčkům je to docela živé.

co je s hlavou?...to je těžký, jaká tam je vačka?...jakej máš kompresní poměr, slícovaný a vyleštěný, zvětšený kanály?...fotr má taky upravenou hlavu...a to jí má jen poleštěnou, upravená-> to je dooost širokej pojem

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.5.09, 08:29
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já vím. Před vávocema jsem psal do firmy Excel, pan Čepek mi odpověděl jestli byl motor u nich vůbec upravován. Potvrdil mi to, napsal co bylo s motorem dělané. Pak jsem mu psal ještě jednou, ale to už mi neodpověděl. Chtěl jsem vědět právě o kolik byla snížena hlava, kolik se nastavuje vůle ventilů apod. Hlavně jsem chtěl vědět výkon, ale jak jsem psal, neodpověděl. Při té první odpovědi mi sdělil informace jen tak všeobecně, bez konkrétních údajů. Asi výrobní tajemsvtí, nebo nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.5.09, 13:56
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
čepek moc neodpovídá tomu musíš zavolat :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.5.09, 14:07
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Děkuji, jednou mi ale odpověděl, vlastně dvakrát. Jednou jsem se ptal, jestli upravovali ten motor a napsal jsem mu VIN číslo. Odpověděl mi že mu musím poslat jiné číslo, které je na motoru. Pak mi napsal vše co s motorem dělali ale konkrétní data tají. Zkusím mu tedy zavolat.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.5.09, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Nevím proč tady hned každý haní, když si někdo chce dát sportovní fitr a výfuk. :| Jsou přece fitry a Filtry a to samé se dá říct i o výfucích. :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


24.5.09, 10:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Dyno píše:
Nevím proč tady hned každý haní, když si někdo chce dát sportovní fitr a výfuk. :| Jsou přece fitry a Filtry a to samé se dá říct i o výfucích. :wink:


záleží na tom aký reálny efekt tým docieliš, športový filter síce uľahčí piechod vzduchu do motora, ale na výkon to má efekt minimálny, je to skôr pre design a zmení sa zvuk, takže sa môže zdať že išiel výkon hore.

to isté výfuk..

to čo je výrobcom vypočítané je nadimenzované presne na potreby motora, iná vec je ak máš upravený motor, to ti presne nikto neporadí, tam reálne pomôže iba testovanie a ladenie na brzde...

presné hodnoty si nepamätám, ale zo sériovým saním mal známy 150kW (na brzde) zo športovým filtrom 130kW (na brzde), ale mal parádny zvuk, ale ten športový letel preč... jednalo sa o nejaký turbobenzín myslým Passat

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.5.09, 11:34
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Vždyť jsem ale psal, že mám upravovaný motor fou EXCEL-MOTOR. Motor táhne jak prase, ale jde špatně do otáček. Ten správný krouťák dostane až asi od 3500-4000ot./min. Jenže než se na ty otáčky dostane, tak mu to dost trvá. Pak už to docela letí. To je zajímavé, kamarád mi říkal, že po tom, co dal sportovní filtr, že to lépe jde do otáček. Výkon prý to asi nepřidá, jen zvuk je jinačí a lépe to jde do otáček. Výfuk asi ne, to by mě stálo více než auto.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.5.09, 11:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek Re: Velký výkon fáčka BMM
varok píše:
Jednou jsem potkal fáčko, ale i když mám upravený motor, to druhé fáčko se mi ztratilo během pár sekund. Čím to?

Nebylo to Facko modry? :D
Matne si pamatuju, ze jsi tu kdysi vypisoval ty tvoje upravy a videl bych to na tu verzi 63kW/120 - 130Nm, nebo neco podobnyho, a taky se mi zda, ze jsi tu psal, jak ti to huli a basti olej.
Pokud ti to skutecne huli a zare olej, tak to chce nejdriv zacit opravami, aby mely ty upravy, co uz tam jsou nejakou sanci se projevit a az kdyz zjistis, ze to nejede ani tak, potom se pustit do neceho dalsiho.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


24.5.09, 12:27
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
To že "sportovní filtr" má nějaký pozitivní vliv na výkon, jsou jen a jen tuzerské pověry a mýty. A blbost je i to, že ulehčí přístup vzduchu do motoru. Jak už tu bylo napsáno, změní jen zvuk a vzhled. A právě ten změněný zvuk může dát dojem, ale opravdu jen dojem, že to líp jede.


24.5.09, 12:38
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tam je jedna nevýhoda,která nemá srovnání s obyčejným Favoritem...Je tam BMM to samý je to s MPI...Co on dá do jednotky to tam je.Tak že optimální ku sestavě...Je tam spousta složitýho hnusu a nepříjemnejch překážek,který u karburátoru nejsou...Pokud chceš jezdit víc než s ťímto,kup ještě jeden motor s karburátorem a přehazuj ho.... :wink: Jinak pod pojmem velký výkon to je docela široká představa o úpravě...ještě je taky polemika nad tim jak je to upraveno...To je širokej pojem,a zdá se ten nejširší...


24.5.09, 20:22
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Úpravy jsem přece trochu popsal ale podrobně to nevím. Modré fáčko nemám, mám Solitaire. Olej mi to nežere, alespoň myslím. Ani mi to nehulí.
Bitmap: Ten váš obrázek u nicku mi něco říká. Už vím, mám taky vyraženo na hlavě motoru. :P

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.5.09, 17:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz