Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
komprese novy hlavy
ahoj, o vykendu sem si slozil novou LS hlavu-nova orig.hlava, orig.novy ventily, snizena o 0,55 takze k.p. by mel byt kolem 9,85-9,9 :1 a kdyz sem ji nahodil na motor a po mirnym ohrati sem si compresiontesterem zmeril tlaky ve valcich, taxe mi pokazdy rucicka zastavila mezi 13-14ti...na tom testovatku nejsou zadny jednotky, jen v navodu k pouziti je napsano ze pro benz motory ma byt mezi 8 a 12 a naftove 14-16(konec stupnice).. neni to teda moc? kdybych umel nahodit fotku, nahodim, ale skoncil sem u posilani mejlu...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.06, 22:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Si udelal ze zazehovyho motoru vznetovej
No, jaxe to chova pri jizde? Samozapaly? Trhavy chod? jesi je to v pohode, tak to neres, nebo si sezen nejakej rozumnej tlakomer
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.12.06, 22:07 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nazdar, Kachnisi!
Vítám Tě v Klubu Příznivců Psaní Slova VÝKEND správně s TVRDYM Ý (KPPSVSST)
Jestli chceš nahodit fotku, tak mi ji pošli na mail a jí ti jí sem hodim
Jen nevim, kdy mi dojde na mail, protože před hodinou mi přítelkyně poslala mail a já jí taky a ještě nedošel ani jeden
Muj "pracovní" mail je lennonlennon@seznam.cz
Bukaj
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.12.06, 22:12 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nechci dehtak
no samozapaly..no mam tam vacku 254/254, motor byl pred vymenou pouzitejnej od 2200ot., ted az tak od 2500, na plno sem to jeste nezkousel, nevim jesli se ta hlava musi nejak zabihat nebo ne, takze sem tam mel max.4500ot. a sam sem s tim jel akorat prvnich 20km,a to sem jel fakt opatrne, potom sem auto plne naliozil 4ma lidma,plnej kufr a razil 120km na kolej.. na 95ku se mi zdalo ze to nejak pobublava pri ustalenym chodu, taxem to pomichal s racingem asi tak na 97 oktanu a je to trochu lepsi..nevim jak to poladit, abych neskurvil spodek motoru..
A OMLOUVAM SE ZA VYKEND, UZ VIM , ZE VIIIIKEND, ALE VZDY TVRDE MAKAM NA AUTE, TAK PROTO Y A NEBUD TAK HAKLIVEJ UZ SEM KVULI TOBE PREDELAVAL PODPIS
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.12.06, 22:19 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Kachnisi, řek bych, že to bude v atmosférách nebo barech (mezi nima je trošičku rozdíl, ale nic velkýho, dá se to zanedbat). V každým případě, mě když měřili kompresní tlaky na Š130 (kompresní poměr 9,7), která byla asi tak 30-40 tisíc km po GO, ta naměřili něco okolo 12 atm, myslim, že dokonce mezi 12 a 13. Takže když máš mezi 13 a 14 atm. na nový hlavě, která má navíc trochu zvýšený kompresní poměr, tak bych to viděl, že je to v pořádku.
|
5.12.06, 11:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Tady je ten Kachnisův tlakoměr:
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
5.12.06, 16:31 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
2 kybergreg: muj spodek (motoru ) ma asi tak 43000 od totalni GO a vymene vseho co se da, takze mame spodky nastejno
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.12.06, 16:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Bukaj píše: Tady je ten Kachnisův tlakoměr:
podobnej mam na gumy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.12.06, 18:59 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
13-14 je Ok, keď máš zníženú hlavu. Myslím, že origo 120 LS má mať 1,2 MPa (=12 bar?). Napr sériová Š110 LS má mať komp. tlaky 1,3 MPa
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.12.06, 20:32 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
kachnis píše: 2 kybergreg: muj spodek (motoru ) ma asi tak 43000 od totalni GO a vymene vseho co se da, takze mame spodky nastejno
No já už tu Š130 nemám, takže spodky nastejno nemáme (mám teď dvoulitr V6...) Ale jinak, jak jsem psal, zdá se mi to ok. Podle obrázku toho měřáku se skutečně nedá poznat, co je to za jednotky, ale předpokládám, že atmosféry nebo bary. A když už jsem u těch jednotek, tak 1 Bar = 0,1 MPa = 14,5 Psi = 0.986923 atmosféry. Jinak taky 1 atm. = 1.01325 bar = 0.101325 MPa = 14.6959 Psi.
|
7.12.06, 11:23 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jeste se chci zeptat, jesli je zezacatku dobry tam lejt vic aditiva nez normalne nebo min nez normalne nebo stejne.. ??myslim aditiv na ochranu ventilovych sedel...special nepripada v uvahu...leju nad 95 oktanu...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.12.06, 00:44 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já bych ho tam lil v poměru, doporučeném od výrobce aditiva. Proč míň, nebo víc?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
8.12.06, 07:44 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no treba aby se to driv sesedlo....ale to me jen napadlo...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.12.06, 10:55 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
ta komprese je v poho. ja mam na svojem motoru ktery uz ma pres 150k km kompresi na vsech 4 valcich mezi 12 a 13 bar
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
8.12.06, 13:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
kachnis píše: nechci dehtak no samozapaly..no mam tam vacku 254/254, motor byl pred vymenou pouzitejnej od 2200ot., ted az tak od 2500, na plno sem to jeste nezkousel, nevim jesli se ta hlava musi nejak zabihat nebo ne, takze sem tam mel max.4500ot. a sam sem s tim jel akorat prvnich 20km,a to sem jel fakt opatrne, potom sem auto plne naliozil 4ma lidma,plnej kufr a razil 120km na kolej.. na 95ku se mi zdalo ze to nejak pobublava pri ustalenym chodu, taxem to pomichal s racingem asi tak na 97 oktanu a je to trochu lepsi..nevim jak to poladit, abych neskurvil spodek motoru.. A OMLOUVAM SE ZA VYKEND, UZ VIM , ZE VIIIIKEND, ALE VZDY TVRDE MAKAM NA AUTE, TAK PROTO Y A NEBUD TAK HAKLIVEJ UZ SEM KVULI TOBE PREDELAVAL PODPIS
Btw, ja mám fovo motor, vačku 254/254, komp. pomer 9,7; motor je s prevodovkou 4,22 použiteľný od 2000 ot, naplno začína kdesi okolo 3300 ot. je to super...a dávam mu až do 6000 ot...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.12.06, 21:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|