Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 05:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 komprese novy hlavy 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek komprese novy hlavy
ahoj, o vykendu sem si slozil novou LS hlavu-nova orig.hlava, orig.novy ventily, snizena o 0,55 takze k.p. by mel byt kolem 9,85-9,9 :1 a kdyz sem ji nahodil na motor a po mirnym ohrati sem si compresiontesterem zmeril tlaky ve valcich, taxe mi pokazdy rucicka zastavila mezi 13-14ti...na tom testovatku nejsou zadny jednotky, jen v navodu k pouziti je napsano ze pro benz motory ma byt mezi 8 a 12 a naftove 14-16(konec stupnice).. neni to teda moc? kdybych umel nahodit fotku, nahodim, ale skoncil sem u posilani mejlu...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.12.06, 22:02
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Si udelal ze zazehovyho motoru vznetovej :D
No, jaxe to chova pri jizde? Samozapaly? Trhavy chod? jesi je to v pohode, tak to neres, nebo si sezen nejakej rozumnej tlakomer :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


4.12.06, 22:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Nazdar, Kachnisi!
Vítám Tě v Klubu Příznivců Psaní Slova VÝKEND správně s TVRDYM Ý :D (KPPSVSST)

Jestli chceš nahodit fotku, tak mi ji pošli na mail a jí ti jí sem hodim :wink:
Jen nevim, kdy mi dojde na mail, protože před hodinou mi přítelkyně poslala mail a já jí taky a ještě nedošel ani jeden :?
Muj "pracovní" mail je lennonlennon@seznam.cz
Bukaj :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


4.12.06, 22:12
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nechci dehtak :-)
no samozapaly..no mam tam vacku 254/254, motor byl pred vymenou pouzitejnej od 2200ot., ted az tak od 2500, na plno sem to jeste nezkousel, nevim jesli se ta hlava musi nejak zabihat nebo ne, takze sem tam mel max.4500ot. a sam sem s tim jel akorat prvnich 20km,a to sem jel fakt opatrne, potom sem auto plne naliozil 4ma lidma,plnej kufr a razil 120km na kolej.. na 95ku se mi zdalo ze to nejak pobublava pri ustalenym chodu, taxem to pomichal s racingem asi tak na 97 oktanu a je to trochu lepsi..nevim jak to poladit, abych neskurvil spodek motoru..
A OMLOUVAM SE ZA VYKEND, UZ VIM , ZE VIIIIKEND, ALE VZDY TVRDE MAKAM NA AUTE, TAK PROTO Y :-) A NEBUD TAK HAKLIVEJ :-) UZ SEM KVULI TOBE PREDELAVAL PODPIS :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


4.12.06, 22:19
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Kachnisi, řek bych, že to bude v atmosférách nebo barech (mezi nima je trošičku rozdíl, ale nic velkýho, dá se to zanedbat). V každým případě, mě když měřili kompresní tlaky na Š130 (kompresní poměr 9,7), která byla asi tak 30-40 tisíc km po GO, ta naměřili něco okolo 12 atm, myslim, že dokonce mezi 12 a 13. Takže když máš mezi 13 a 14 atm. na nový hlavě, která má navíc trochu zvýšený kompresní poměr, tak bych to viděl, že je to v pořádku.


5.12.06, 11:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Tady je ten Kachnisův tlakoměr:
Obrázek

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


5.12.06, 16:31
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
2 kybergreg: muj spodek (motoru :) ) ma asi tak 43000 od totalni GO a vymene vseho co se da, takze mame spodky nastejno :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.12.06, 16:45
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Bukaj píše:
Tady je ten Kachnisův tlakoměr:
Obrázek


podobnej mam na gumy :lol: :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


5.12.06, 18:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
13-14 je Ok, keď máš zníženú hlavu. Myslím, že origo 120 LS má mať 1,2 MPa (=12 bar?). Napr sériová Š110 LS má mať komp. tlaky 1,3 MPa

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.12.06, 20:32
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
kachnis píše:
2 kybergreg: muj spodek (motoru :) ) ma asi tak 43000 od totalni GO a vymene vseho co se da, takze mame spodky nastejno :)

No já už tu Š130 nemám, takže spodky nastejno nemáme (mám teď dvoulitr V6...) :) Ale jinak, jak jsem psal, zdá se mi to ok. Podle obrázku toho měřáku se skutečně nedá poznat, co je to za jednotky, ale předpokládám, že atmosféry nebo bary. A když už jsem u těch jednotek, tak 1 Bar = 0,1 MPa = 14,5 Psi = 0.986923 atmosféry. Jinak taky 1 atm. = 1.01325 bar = 0.101325 MPa = 14.6959 Psi.


7.12.06, 11:23
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jeste se chci zeptat, jesli je zezacatku dobry tam lejt vic aditiva nez normalne nebo min nez normalne nebo stejne.. ??myslim aditiv na ochranu ventilovych sedel...special nepripada v uvahu...leju nad 95 oktanu...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


8.12.06, 00:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Já bych ho tam lil v poměru, doporučeném od výrobce aditiva. Proč míň, nebo víc?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


8.12.06, 07:44
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no treba aby se to driv sesedlo....ale to me jen napadlo... :oops:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


8.12.06, 10:55
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
ta komprese je v poho. ja mam na svojem motoru ktery uz ma pres 150k km kompresi na vsech 4 valcich mezi 12 a 13 bar

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


8.12.06, 13:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kachnis píše:
nechci dehtak :-)
no samozapaly..no mam tam vacku 254/254, motor byl pred vymenou pouzitejnej od 2200ot., ted az tak od 2500, na plno sem to jeste nezkousel, nevim jesli se ta hlava musi nejak zabihat nebo ne, takze sem tam mel max.4500ot. a sam sem s tim jel akorat prvnich 20km,a to sem jel fakt opatrne, potom sem auto plne naliozil 4ma lidma,plnej kufr a razil 120km na kolej.. na 95ku se mi zdalo ze to nejak pobublava pri ustalenym chodu, taxem to pomichal s racingem asi tak na 97 oktanu a je to trochu lepsi..nevim jak to poladit, abych neskurvil spodek motoru..
A OMLOUVAM SE ZA VYKEND, UZ VIM , ZE VIIIIKEND, ALE VZDY TVRDE MAKAM NA AUTE, TAK PROTO Y :-) A NEBUD TAK HAKLIVEJ :-) UZ SEM KVULI TOBE PREDELAVAL PODPIS :-)


Btw, ja mám fovo motor, vačku 254/254, komp. pomer 9,7; motor je s prevodovkou 4,22 použiteľný od 2000 ot, naplno začína kdesi okolo 3300 ot. je to super...a dávam mu až do 6000 ot...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.12.06, 21:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz