Autor |
Zpráva |
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
podtlakova regulace
mužete ně někdo vysvětliv vliv podlakové regulace rozdělovače dík
|
20.2.07, 19:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Re: podtlakova regulace
kozina píše: mužete ně někdo vysvětliv vliv podlakové regulace rozdělovače dík
meni ti predstich v zavislosti na otackach a zatizeni motoru.
|
20.2.07, 19:49 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To je tak, že při větším zatížení motoru je jiný podtlak v sání a zatížený motor potřebuje jiný předstih než nezatížený. Tak je podtlak přiveden na membránu a ta otáčí destičkou, na které jsou připevněny koltakty přerušovače, tzn. že změní předstih.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.2.07, 21:33 |
|
|
M3Power
|
To je ta hadička co vede k rozdělovači ?
|
6.3.07, 11:05 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
M3Power píše: To je ta hadička co vede k rozdělovači ?
Jo, od karbu k rozdelovaci, do toho zlatyho kloboucku
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.3.07, 11:12 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: M3Power píše: To je ta hadička co vede k rozdělovači ? Jo, od karbu k rozdelovaci, do toho zlatyho kloboucku
No mám Š-120 a tam to mám takové docela volné, nemyslím, že by to udrželo jakýkoliv podtlak. Mám to tam nějak lépe přilepit ? Je to důležité ? Auto mi taky hopsá a škube při přidání více plynu většinou za studena
|
6.3.07, 11:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Za studena mi to taky skace jak koza musi se jemne zachazet s plynem. Tu podtlakovou regulaco tuneri odpojujou uplne, takze tam neni 100% nutna, ale treba to s ni bude min zrat Jesi to mas volny tak muzes k utesneni pouzit treba teflonovou pasku co se pouziva na vodovodni potrubi
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.3.07, 11:36 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: Za studena mi to taky skace jak koza musi se jemne zachazet s plynem. Tu podtlakovou regulaco tuneri odpojujou uplne, takze tam neni 100% nutna, ale treba to s ni bude min zrat Jesi to mas volny tak muzes k utesneni pouzit treba teflonovou pasku co se pouziva na vodovodni potrubi
Hmm, tak teď nevím, jestli to tam nechat, nebo to odpojit ... Já taky musím jemně s plynem za studena, ale dělá mi to i za tepla a to mě trápí. Jakpak se šteluje předstih ?
|
6.3.07, 13:14 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Podtlakova regulacia ma vplyv na vyuzitie paliva v rezime ciastocneho zatazenia. Ked ju odpojis, budes mat o pol az jeden liter vyssiu spotrebu.
Na vykon to nema vplyv, lebo na plny plyn sa to neprejavuje. V rezime ciastocneho zatazenia su vo valcoch nizsie tlaky, tak sa tym zvysi predstih a
ziska sa viac prace z rovnakeho mnozstva benzinu. Pri plnom zatazeni sa vo valcoch dosahuju vyssie tlaky a pripadne zvysenie predstihu by viedlo
ku klepaniu motora. Ak podtlakova regulacia nefunguje, je tazke si to vsimnut, lebo motor ide dobre aj bez nej. Jedina indikacia nefunkcnosti
je prave zvysenie spotreby.
|
6.3.07, 13:52 |
|
|
M3Power
|
Peter50kw píše: Podtlakova regulacia ma vplyv na vyuzitie paliva v rezime ciastocneho zatazenia. Ked ju odpojis, budes mat o pol az jeden liter vyssiu spotrebu. Na vykon to nema vplyv, lebo na plny plyn sa to neprejavuje. V rezime ciastocneho zatazenia su vo valcoch nizsie tlaky, tak sa tym zvysi predstih a ziska sa viac prace z rovnakeho mnozstva benzinu. Pri plnom zatazeni sa vo valcoch dosahuju vyssie tlaky a pripadne zvysenie predstihu by viedlo ku klepaniu motora. Ak podtlakova regulacia nefunguje, je tazke si to vsimnut, lebo motor ide dobre aj bez nej. Jedina indikacia nefunkcnosti je prave zvysenie spotreby.
Spotřeba je tak +/- 8.6l / 100km a tlaky všechny kolem 10 ... auto má najeto skutečných 90.000km ... už jsem byl 2x na seřízení motoru (2 x 800,-Kč) a potom je to OK, ale po nějaké době (cca. 3 měsíce) to udělá znovu a jde to s autem z kopce Nechci jít na další seřízení, vlastně ani nevím, co s tím udělá. Raději bych to nějak vyřešil sám ... svíčky mám nové, kabely ne, ale není problém je vyměnit ... už nevím co s tím ....
|
6.3.07, 14:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vyměnil jsi i kontakty přerušovače?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.3.07, 13:49 |
|
|
M3Power
|
Šemik píše: Vyměnil jsi i kontakty přerušovače?
Vyměnil co ? Kde to v autě roste ? Jsem LAMA na mě musis pomalu a nejlépe s fotkama
|
7.3.07, 15:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
M3Power píše: Šemik píše: Vyměnil jsi i kontakty přerušovače? Vyměnil co ? Kde to v autě roste ? Jsem LAMA na mě musis pomalu a nejlépe s fotkama
když sundáš víčko rozdělovače tak tam je kladivko (jako u fichtla)
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.3.07, 20:58 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jo achtung, v posledni dobe sem se setkal s nekolika podivnejma kladivama na kterejch neslo po prisroubovani do rozdelovace nastavit spravnou mezeru Asi naky polsko ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.3.07, 21:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Matthes píše: Jo achtung, v posledni dobe sem se setkal s nekolika podivnejma kladivama na kterejch neslo po prisroubovani do rozdelovace nastavit spravnou mezeru Asi naky polsko ...
Tak tak a je jich dost v oběhu, nemaj oválnou dírku takže s nima nejde hnout, no takže buď zahodit a pokusit se sehnat jiný nebo opatrně něčím přihnout ten druhej kontakt, jo a nebo ho jít prodavači omlátit o hlavu
|
8.3.07, 07:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|