Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: celkom by som sa to bál naliať aby mi to nezožralo celý výmenník ... ja som kúpil mierne jazdený chladič a vylial som do neho liter vruceho octu a po pol hodine z toho tiež isli pekne sračky
poriadne plasty to nežerie, hliník a meď tiež nie, ostatok to zožerie jedna radosť, napr. aj obyč PET fľašu to nezožerie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.1.09, 12:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Pod radiátorem a nad ním jsou takové úzké klapky. Ta spodní páčka na panelu ovládá táhlo na ventilu. To mi funguje. Ale zároveň ovládá táhlo asi na ty dvě klapky, je umístěné na straně od řidiče. To táhlo taky chodí nahoru a dolů, ale ty klapky se nazavírají. Je možné, že by se něco ulomilo přímo na těch klapkách?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.1.09, 13:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Pod radiátorem a nad ním jsou takové úzké klapky. Ta spodní páčka na panelu ovládá táhlo na ventilu. To mi funguje. Ale zároveň ovládá táhlo asi na ty dvě klapky, je umístěné na straně od řidiče. To táhlo taky chodí nahoru a dolů, ale ty klapky se nazavírají. Je možné, že by se něco ulomilo přímo na těch klapkách?
teoreticky áno, z hlavy neviem ako je klapka napojená na tú páčku...
inak tie klapky aj páčky mám, kľudne by som ti to aj daroval, ale tá ďiaľka
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.1.09, 16:42 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
jpg] [/URL] Starline
a původní originál
Rozdíl který vidíte a cítíte
Funguje to,ale v létě jsou s tím problémy a v zimě hold taky...Hold ten průtok je menší co to znamená je každýmu jasný.Pak se ale nesmíte divit,že když koupíte něco jako toto,že to bude fungovat v 95% tak jak předtím ...Myšleno v globálu a pro zamyšlení pro ty,kteří mají málo peněz,ale musí jezdit.V tom případě musi počítat i s případnými dalšími problémy které se časem projeví a to jen díky novým věcem odněkud ...jak jsem se tu už výše vyjádřil.....Toto bylo montováno na přání zákazníka...ORIGINÁL je original....
|
30.1.09, 00:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co je poruchovýho na vodní pumpě koupim těsnění a ložiska a jede dál
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.1.09, 00:15 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
30.1.09, 00:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak jasně zákazník chce novou a co nejlevnější tak dostane nekvalitní čínu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.1.09, 08:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak jsem to trošku opravil. Ty klapky jsou uložené na bocích jakoby takovou plastovou hřídelkou a ta byla ulomená. Zajímavé je, že byla ulomená u obou klapek. Náhoda? Nebo se k tomu někdo špatně choval? To už je jedno, koupil jsem na vrakáči nové klapky a vyměnil.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.1.09, 17:45 |
|
|
pejsan
Příspěvky: 2
|
Re: netopící felicia
Zdravim, moje FE taky prestala topit, samo na konci podzimu... Termostat v pohode, budik na 90, ale z vydechu na palubce sel jen ledovy vzduch. Hadice z bloku motoru do topeni (maly okruh?) se neprohraly ani po 50 km. Znamy mi s tim pichnul, odhodil baterku a odpojil hadice na vstupu do radiatoru topeni (vodu nevypostel, asi by to bylo lepsi povypusit). V kazde trubce vymeniku topeni je plastovy pasek stoceny do sroubovice - ma zpomalit prutok a zavirit vodu v trubce, aby prestoupilo z vody do trubky-zeber-vzduchu co nejvic tepla. Jedna z tehle "vrtuli" byla utrzena a vylitla z radiatoru do odtokovy hadice, v kolene hadice se zabrzdila a hadici doucpaly supiny kotelniho kamene. Problem vyresen - oprava na dvacet minut... dalsi vrtule se zatim neutrhla a kdyz utrhne, tak uz asi nevyleti primo do hrdla odtoku.
Dva tydny po oprave prestal fucet ventilator, rozborkou jsem zjistil, ze je uz stoceny komutator (byl to siemens, asi jeste origo, ale nevim... auto ma 360t km). Koupil jsem repliku, prelisoval na ni ve varici vode origo vrtule - kvalita vylisku novych vrtuli nebyla nic moc (nezebrovana prepazka + otrepy lopatek... a Turek se moc nestresoval ani s orientaci lopatek...) a naprosto tristni bylo zpracovani raminek uhliku ( bylo treba zafixovat uhliky v raminku a seridit polohy uhliku na komutatoru). S vyvazovanim rotoru jsem se nezatezoval.
Co nechapu, ze mi neshorela pojistka motoru vetraku. Kolecko regulace otacek motoru v jeho prvnich 180 stupnich otvira klapku. A protoze jsem veril na naporovy vzduch, neresil jsem predradne odpory, oteviral jsem si (idiot) klapku jen na polohu prvniho stupne. Pri demontazi jsem pak prisel na to, ze mam od predradnych odporu protavenou i skrin topeni i regulacni klapku. Jestli nekomu z vas takhle odejde motor topeni, mozna bude dobry vyndat pojistku(?).
|
16.2.09, 01:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: netopící felicia
pejsan píše: Zdravim, moje FE taky prestala topit, samo na konci podzimu... Termostat v pohode, budik na 90, ale z vydechu na palubce sel jen ledovy vzduch. Hadice z bloku motoru do topeni (maly okruh?) se neprohraly ani po 50 km. Znamy mi s tim pichnul, odhodil baterku a odpojil hadice na vstupu do radiatoru topeni (vodu nevypostel, asi by to bylo lepsi povypusit). V kazde trubce vymeniku topeni je plastovy pasek stoceny do sroubovice - ma zpomalit prutok a zavirit vodu v trubce, aby prestoupilo z vody do trubky-zeber-vzduchu co nejvic tepla. Jedna z tehle "vrtuli" byla utrzena a vylitla z radiatoru do odtokovy hadice, v kolene hadice se zabrzdila a hadici doucpaly supiny kotelniho kamene. Problem vyresen - oprava na dvacet minut... dalsi vrtule se zatim neutrhla a kdyz utrhne, tak uz asi nevyleti primo do hrdla odtoku. Dva tydny po oprave prestal fucet ventilator, rozborkou jsem zjistil, ze je uz stoceny komutator (byl to siemens, asi jeste origo, ale nevim... auto ma 360t km). Koupil jsem repliku, prelisoval na ni ve varici vode origo vrtule - kvalita vylisku novych vrtuli nebyla nic moc (nezebrovana prepazka + otrepy lopatek... a Turek se moc nestresoval ani s orientaci lopatek...) a naprosto tristni bylo zpracovani raminek uhliku ( bylo treba zafixovat uhliky v raminku a seridit polohy uhliku na komutatoru). S vyvazovanim rotoru jsem se nezatezoval. Co nechapu, ze mi neshorela pojistka motoru vetraku. Kolecko regulace otacek motoru v jeho prvnich 180 stupnich otvira klapku. A protoze jsem veril na naporovy vzduch, neresil jsem predradne odpory, oteviral jsem si (idiot) klapku jen na polohu prvniho stupne. Pri demontazi jsem pak prisel na to, ze mam od predradnych odporu protavenou i skrin topeni i regulacni klapku. Jestli nekomu z vas takhle odejde motor topeni, mozna bude dobry vyndat pojistku(?).
neviem aké "vrtulky" myslíš, nič také som tam nemal, príruba na hadicu radiátora, na to sa nasadí hadica a to je všetko...
motor kúrenia zvykne odísť, ale tak že sa niekde prepáli vinutie a končí, ak vymienať za druhý jedine origo, hoci aj starší...
ten odpor kúrenia ma trocha udivuje, je na ňom tepelná poistka ktorá by mala obvod rozpojiť, ale prepínač rýchlosti na klasickej felde je riešený tak že 1. poloha ventilátora sa pustí až keď je klapka úplne otvorená, a keď už nemá prietok vzduchy tak je tam tá teplená poistka.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.2.09, 09:31 |
|
|
pejsan
Příspěvky: 2
|
Re: netopící felicia
michalkatka píše: neviem aké "vrtulky" myslíš, nič také som tam nemal, príruba na hadicu radiátora, na to sa nasadí hadica a to je všetko...
motor kúrenia zvykne odísť, ale tak že sa niekde prepáli vinutie a končí, ak vymienať za druhý jedine origo, hoci aj starší...
ten odpor kúrenia ma trocha udivuje, je na ňom tepelná poistka ktorá by mala obvod rozpojiť, ale prepínač rýchlosti na klasickej felde je riešený tak že 1. poloha ventilátora sa pustí až keď je klapka úplne otvorená, a keď už nemá prietok vzduchy tak je tam tá teplená poistka.
Vrtulky - pasky jsou uvnitr telesa vymeniku (v kovovych trubkach na ktere jsou nalisovane hlinikova zebra), ne v plastovych prirubach radiatoru.
Ty odpory mne taky udivily :) Asi se nekde stala nejaka chyba v matrixu... jsem rad, ze to nezacalo horet. Snad je skrin z nejakeho samozhasiveho plastu.
|
16.2.09, 10:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|