Škoda Octavia1 nebo Fabia1 a jaký motor?
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No ale v kufri sa špatne sedí
Ako, s miestom nastáva problém, keď si sadne za volant vyššia postava...inak nie, no.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.5.10, 07:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Verili by ste, ze podobne posmesne reci pocuvam od ludi s koktavkami bezne... A potom kukaju ze som do svojho mensieho volvika napcal rovnako veci
A mam dost miesta aj pre nohy vzadu
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
17.5.10, 12:41 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kámošův táta dal do Lupa kapotu z oktávky, převodovku z oktávky, 2 pytle cementu, kýbl s nářadím a 2 světla na oktu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.5.10, 13:50 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Já vozil normálně v trabantu sedanu kolo v kufru a to tam byla ještě rezerva, přepravka nářadí, pumpa, hever a motor na J250
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
17.5.10, 14:41 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
To samé, když jsem měl Toledo 1L, famozně velký kufr!!!!
|
17.5.10, 14:45 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Jestli v tom bude jezdit sám, není co řešit na zadních sedačkách a vepředu je pohodlí. Okna v elektrice jsou stejně naprd, když je klimatizace, sám jsem je použil za ty necelé 3 roky asi 2x. 1.6 55kW pro jednoho naprosto stačí a životnost motoru je opravdu vyšší oproti 74 kW verzi. Ale vše záleží na budoucím majiteli.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
17.5.10, 16:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Čože? AKože 55kW motor je živší, ako 74kW?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.5.10, 16:33 |
|
|
speedman
Tydýt
Příspěvky: 185 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
ešte raz prečítať...piše že životnosť je vyšší nie že je živší
_________________ škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko
|
17.5.10, 16:39 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Tak, tak, životnost, ale když jsme u toho, 55 kW je živější do 4000 ot/min než 74 kW a pak je živější nad tyto otáčky 74 kW, proto se musí točit 74 kW, aby jela, od volnoběhu je pěkně líná 74 kW. Záleží co člověk čeká od motoru, na pohodu v jednom stačí 55 kW. Osobně bych už nechtěl ani jeden motor, šel bych raději do 1.8T.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
17.5.10, 16:53 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
Že jo, že má 55kW větší životnost? Já si to taky myslím a zátah od spodu je u 55kW taky asi lepší do 4000ot. Já motor nerad moc točím, jsem zvyklý jezdit do 2500ot. max. do 2750 ot., ale těch 2750 ot. to už málo kdy. Nad 2750 ot. to vytočím snad 1x za 300km. Jezdím tak 60%-70% sám, v 98% bez nákladu. Čili by pro mě by ta 55kW verze nebyla taky k zahození. Říkám, točit motor nad 2750ot. mi je nepříjemné, takový motor tedy nevyhledávám, jsem zvyklý jezdit do 2500ot. do 4. stupně, na 5. jedu většinou do 90km/hod., říkám, normální ježdění. A teď babo raď
|
18.5.10, 09:59 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Na prevadzku do 2500ot odporucam naftovy motor, benzin nebude vdacny za take zaobchadzanie
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.5.10, 10:02 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
A jeje já takhle jezdím pořád s benzínáky, do 2500 ot. max. to asi není teda dobře. S Toledem 1L 1.8 66kW jsem jezdil do 2500 ot., s Mondeem 1.6 66kW taky do 2500 ot. a kamarád jezdí s Cordobou Vario, r.v. 2000 1.6 55kW tak 1700-2200 ot. což teda není dobře? Na kolik se má tedy benzínák točit?
http://www.autoesa.cz/karta/skoda-octav ... 57276.html tahle je pěkná, 74 kW
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8056415
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/7789401
Naposledy upravil Octavia 27 dne 18.5.10, 12:23, celkově upraveno 1
|
18.5.10, 10:10 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Myslim ze pracovne otacky motoru v ktorych by sa mal pohybovat sa uvadzaju v navode na obsluhu konkretneho auta. Ale taketo nizke otacky sa mne osobne nepacia, radsej s polkou plynu do 4500 ako s plynom na podlahe pri 2000
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.5.10, 10:22 |
|
|
Octavia 27
Příspěvky: 53 Bydliště: královéhradecký kraj, okr. Trutnov
|
Ne, já když jedu do 2500ot. tak mám nohu tak na 1/4, max. 1/3 plynu, já to jen tak lechtám. Třeba na 3.st. 50km/h, 2200 ot.-2500 ot. a motor jen tak lechtám, plyn na 1/4 až 1/3-to je špatně?
|
18.5.10, 10:25 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Zalezi od konkretneho auta, je mozne ze kecam, ale ja by som teda jazdil vo vyssich otackach. Treba pohladat navod na obsluhu a dopratat sa konkretnych cisel pre dany motor.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
18.5.10, 10:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|