Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: Ondras83 píše: s tim chlazením čerpadla to je pravda, ale taky to nedodržuju (BMM) nemáš urobéné odpojenie čerpadla pri prevádzke na LPG
no, kvůli tomu sem chtěl udělat novej topic...no právě neim jak to zjistim, ale mám 100kw BRC automatický přepínání LPG
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.11.08, 15:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: no, kvůli tomu sem chtěl udělat novej topic...no právě neim jak to zjistim, ale mám 100kw BRC automatický přepínání LPG
zistíš to tak že pri prevádzke na LPG odmeriaš svorky na čerpadle...
to je jednoduché stačí relátkom prerušiť napájanie čerpadla, signál sa dá vyviesť s relé odpojovania vstrekovača... ale dá sa to aj priamo s ovládacieho panelu LPG/Benzin...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.11.08, 19:10 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Tohle co popisuješ mi dělá Felda 1,3. Vyzkoušel jsem už všechno možný od elektriky (kabely, svíčky atd.) přes lepší benzín až po já nevim co a dělá to pořád. Jedinej rozdíl je v tom, že mě to dělá studený i teplý. Hlavně po startu je to nejhroší. To se jí kolikrát nechce vůbec rozběhnout. Nastartuju, blafe to pod otáčkama, nejede a třeba po pěti vteřinách najednou začne jít uplně normálně. Pomalu si na to začínám zvykat.
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
17.11.08, 20:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
pajavlk píše: Tohle co popisuješ mi dělá Felda 1,3. Vyzkoušel jsem už všechno možný od elektriky (kabely, svíčky atd.) přes lepší benzín až po já nevim co a dělá to pořád. Jedinej rozdíl je v tom, že mě to dělá studený i teplý. Hlavně po startu je to nejhroší. To se jí kolikrát nechce vůbec rozběhnout. Nastartuju, blafe to pod otáčkama, nejede a třeba po pěti vteřinách najednou začne jít uplně normálně. Pomalu si na to začínám zvykat.
tohle mi dělala taky, přijel sem na lpg, teplý to dlouho startovalo (na benzín) no a když to chytlo a přidal sem, chcípla, jako když se zadusí...postupem času to ale zmizelo samo....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
18.11.08, 22:34 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
No to mě dělá pořád a mám pocit, že se to i zhoršuje. Dneska jsem popojížděl hodně po městě. Vždycky chvíli jedu, zastavim, vypnu motor, vyřizuju, přijdu a chci nastarovat a nic. Startuje dlouho, pak chytne, ale dusí se, plynový pedál nereaguje, nejde se rozjet. Za pár vteřin vše samo ustane, motor začne šlapat na normálních volnoběžných otáčkách a já můžu odjet. Je to ale dost nepříjemné zvlášť, když potřebuju opustit rychle prostor kde parkuju. Z pozice neodborníka to typuju na nějaké čidlo, které se podílí na řízení motoru, ale nevim. Diagnostika nic neukázala.
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
19.11.08, 22:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
pajavlk píše: No to mě dělá pořád a mám pocit, že se to i zhoršuje. Dneska jsem popojížděl hodně po městě. Vždycky chvíli jedu, zastavim, vypnu motor, vyřizuju, přijdu a chci nastarovat a nic. Startuje dlouho, pak chytne, ale dusí se, plynový pedál nereaguje, nejde se rozjet. Za pár vteřin vše samo ustane, motor začne šlapat na normálních volnoběžných otáčkách a já můžu odjet. Je to ale dost nepříjemné zvlášť, když potřebuju opustit rychle prostor kde parkuju. Z pozice neodborníka to typuju na nějaké čidlo, které se podílí na řízení motoru, ale nevim. Diagnostika nic neukázala.
tak to udělej, a ten s kym jsi kecal, ať se podivá, jeslti to kouří černě...já sem to taky hledal na diagnostice, čas vstřiku, předvstřik a prostě nic, lambáda OK-je teda zblbá lpgčkem, ale na to seru, zkus vyměnit snímač otáček (o čemž pochybuju), změřit tlak čerpadla, něco o tom tady někde psal miloš, že nastartoval, jak se dotknul plynu, chcípla, tak to nechal a vona se sama srovnala...zkus koupit u šelky ten benzín na vyčištění benzínovýho potrubí atd. vem tak 3x plnou nádrž a jezdi, fotrovi to na dědovym MPIčku pomohlo
jo, a málem bych zapoměl...hned než začneš kupovat benál, měřit a měnit, udělej základní nastavení jednotky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.11.08, 22:28 |
|
|
Bolthorn
Příspěvky: 286 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Co zkusit jiné svíčky, na Feliciaklubu se řešilo něco podobného a nakonec stačilo vyměnit svíčky.
_________________ Nikdy nejezdi rychleji, než létá tvůj anděl strážný.
|
20.11.08, 06:53 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Bolthorn píše: Co zkusit jiné svíčky, na Feliciaklubu se řešilo něco podobného a nakonec stačilo vyměnit svíčky.
svíce měnim furt a dělá to pořád
ale mám tady ještě nějaký championky, tak je tam vrznu schválně
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.11.08, 19:02 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Championky mi to dělají taky. Benzín od Schellu nepomohl. Možná, že je opravdu špatný tlak čerpadla, jak psal Miloš. Možná že nějaké čidlo (teplota vzduchu, nebo snímač otáček). To už opravdu hádám. Nechci měnit půl auta, zvlášť, kdyy na diagnostice nebylo vidět nic...
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
24.11.08, 09:50 |
|
|
ridgeback
Příspěvky: 1 Bydliště: PCE
|
Máme v rodině Š-Octavii r.v.2OO3 1,6 66 KW, s LPG, najeto asi 120.000,-km. Před třemi měsíci se rosvítila kontrolka motoru. Chvíli pouze svítila a poté auto začalo při jízdě cukat. Nejprve jen na LPG pak i na benzín. Po výměmě Lambda sondy to na cca 300km přestalo. Teď kontrolka motoru svítí opět. Nemáte někdo podobnou zkušenost, nebo nápad? dík Pavel
|
24.11.08, 11:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|