Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 motor 130 - hlava ze 120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Ondras83 píše:
mě to je jedno, stejně tunit takhle Rko je škoda....originál je originál :roll:


To ano originál je originál.....


26.4.09, 18:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Sadra17 píše:
jo na 130 motor je nejlepší 130 hlava :wink:


Pravda :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


26.4.09, 19:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Matthes píše:
Pravda :lol:


to nic nemění na tom že nejlepší 130 je motor z favorita

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.4.09, 19:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Matthes píše:
Pravda :lol:


to nic nemění na tom že nejlepší 130 je motor z favorita

nene...lepší je fela MPI :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.4.09, 19:09
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
nene...lepší je fela MPI :wink:


to už rovnou můžu říct fábku :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.4.09, 19:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Ondras83 píše:
nene...lepší je fela MPI :wink:


to už rovnou můžu říct fábku :roll:

to nemůžeš, protože to je 140 :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.4.09, 19:14
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Ondras83 píše:
mě to je jedno, stejně tunit takhle Rko je škoda....originál je originál :roll:


Kdybych měl originální motor, originální čelo model 78, erko nebylo překopané na plyn a neměl doma zlatou metalízu z palety peugeot, tak bych se vydal originálním směrem s cílem sáhnout po zelených značkách...

Navíc jsem už jednou začal...


26.4.09, 19:19
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak nedělej žádný nevratný úpravy a časem zelená bude moct bejt 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.4.09, 19:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
takže z toho bude další zlatej krumpl na 15tkách kolech s nedolícovanejma blatníkama, předním RS spojlírkem a místo sedaček super tuc tuc debilita? :roll: ....když už, tak něco pěknýho :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.4.09, 19:23
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Šemik píše:
Zeptej se ale nejdřív i na DI. To, že na STK jsou ochotní ještě nic neznamená.

Opravdu na té 130 trváš? Je to taková neštastná volba, ten motor není zrovna z nejlepších :? Když už 1300 ccm tak Favo motor.


Jak jsem řekl, moc se v těch dílech nevyznám.... Většinou čerpám ze skoda110r.cz - lidé tam volí buďto favorit, nebo tu 130. Jak jsem uvedl, oba ty motory mám, jen u toho favoritu nevím přesně jaký je to typ :oops: navíc se obávám, aby při požádání o zapsání individuální přestavby technici neremcali...

K té 130 jsou na netu dostupné nějaké ty sportovní úpravy 130 L/A - myslel jsem, že bych šel tudy...

Chci rozumný výkon, ale při rozumné spotřebě. Když už je to auto jednou předělané na LPG...


26.4.09, 19:25
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
130 je ale jako něco origami, hroutí se bloky, praskají hlavy. KP 9.7 je docela extrém.

Favorit, ať už 135 nebo 136, jsou dobré motory které mají o dost lepší technologické zpracování. Se 130 by tě nečekala velká spokojenost. Opravdu je lepší zvolit Favo motor a dělat úpravy na něm. Soutěžní Favoriti přeci taky byli, ne? :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.4.09, 19:29
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Ondras83 píše:
takže z toho bude další zlatej krumpl na 15tkách kolech s nedolícovanejma blatníkama, předním RS spojlírkem a místo sedaček super tuc tuc debilita? :roll: ....když už, tak něco pěknýho :wink:


Chci zachovat co nejvíce původní vzhled. tzn. žádné 130RS doplňky, nebo jiné spojlery, lízátka atd. Jen barva bude jiná - pořídil jsem si jí z mé bývalé práce - takže výhodně pod rukou.

"Jediné" co chci upravovat, měnit a ladit je motor a vše kolem... Co se týče vnějšího vzhledu a interiéru, chci zachovat vše původní


Naposledy upravil milan klobása dne 26.4.09, 19:43, celkově upraveno 1



26.4.09, 19:33
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Šemik píše:
130 je ale jako něco origami, hroutí se bloky, praskají hlavy. KP 9.7 je docela extrém.

Favorit, ať už 135 nebo 136, jsou dobré motory které mají o dost lepší technologické zpracování. Se 130 by tě nečekala velká spokojenost. Opravdu je lepší zvolit Favo motor a dělat úpravy na něm. Soutěžní Favoriti přeci taky byli, ne? :wink:


Myslím teda, že nakonec dám na tvoje rady. Nemohl by jsi mi prosím pomoct s identifikací motoru? Jestli by jsi nebyl tak ochoten a nenasměroval mě, kde mám hledat čísla a co které znaména :oops:

Popřípadě nevíte někdo jiný, jestli se dá na netu sehnat nějaká prožůrka sportovních úprav?


26.4.09, 19:42
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na bloku motoru, jakoby za rozdělovačem - Bude tam číslo motoru a označení typu, buď 781.135 nebo 781.136 :)
781 je modelová řada Favorit, 135 a 136 jsou varianty motoru

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


26.4.09, 19:43
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
milan klobása píše:

Chci zachovat co nejvíce původní vzhled. tzn. žádné 130RS doplňky, nebo jiné spojlery, lízátka atd. Jen barva bude jiná - pořídil jsem si jí z mé bývalé práce - takže výhodně pod rukou.

"Jediné" co chci upravovat, měnit a ladit je motor a vše kolem... Co se týče vnějšího vzhledu a interiéru, chci zachovat vše původní


lízátka byli originální příslušenství 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.4.09, 19:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz