Autor |
Zpráva |
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Ondras83 píše: mě to je jedno, stejně tunit takhle Rko je škoda....originál je originál
To ano originál je originál.....
|
26.4.09, 18:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: jo na 130 motor je nejlepší 130 hlava
Pravda
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.4.09, 19:01 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Pravda
to nic nemění na tom že nejlepší 130 je motor z favorita
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.4.09, 19:08 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: Matthes píše: Pravda to nic nemění na tom že nejlepší 130 je motor z favorita
nene...lepší je fela MPI
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.4.09, 19:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Ondras83 píše: nene...lepší je fela MPI
to už rovnou můžu říct fábku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.4.09, 19:10 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: Ondras83 píše: nene...lepší je fela MPI to už rovnou můžu říct fábku
to nemůžeš, protože to je 140
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.4.09, 19:14 |
|
|
milan klobása
Příspěvky: 9
|
Ondras83 píše: mě to je jedno, stejně tunit takhle Rko je škoda....originál je originál
Kdybych měl originální motor, originální čelo model 78, erko nebylo překopané na plyn a neměl doma zlatou metalízu z palety peugeot, tak bych se vydal originálním směrem s cílem sáhnout po zelených značkách...
Navíc jsem už jednou začal...
|
26.4.09, 19:19 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak nedělej žádný nevratný úpravy a časem zelená bude moct bejt
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.4.09, 19:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
takže z toho bude další zlatej krumpl na 15tkách kolech s nedolícovanejma blatníkama, předním RS spojlírkem a místo sedaček super tuc tuc debilita? ....když už, tak něco pěknýho
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.4.09, 19:23 |
|
|
milan klobása
Příspěvky: 9
|
Šemik píše: Zeptej se ale nejdřív i na DI. To, že na STK jsou ochotní ještě nic neznamená. Opravdu na té 130 trváš? Je to taková neštastná volba, ten motor není zrovna z nejlepších Když už 1300 ccm tak Favo motor.
Jak jsem řekl, moc se v těch dílech nevyznám.... Většinou čerpám ze skoda110r.cz - lidé tam volí buďto favorit, nebo tu 130. Jak jsem uvedl, oba ty motory mám, jen u toho favoritu nevím přesně jaký je to typ navíc se obávám, aby při požádání o zapsání individuální přestavby technici neremcali...
K té 130 jsou na netu dostupné nějaké ty sportovní úpravy 130 L/A - myslel jsem, že bych šel tudy...
Chci rozumný výkon, ale při rozumné spotřebě. Když už je to auto jednou předělané na LPG...
|
26.4.09, 19:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
130 je ale jako něco origami, hroutí se bloky, praskají hlavy. KP 9.7 je docela extrém.
Favorit, ať už 135 nebo 136, jsou dobré motory které mají o dost lepší technologické zpracování. Se 130 by tě nečekala velká spokojenost. Opravdu je lepší zvolit Favo motor a dělat úpravy na něm. Soutěžní Favoriti přeci taky byli, ne?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.4.09, 19:29 |
|
|
milan klobása
Příspěvky: 9
|
Ondras83 píše: takže z toho bude další zlatej krumpl na 15tkách kolech s nedolícovanejma blatníkama, předním RS spojlírkem a místo sedaček super tuc tuc debilita? ....když už, tak něco pěknýho
Chci zachovat co nejvíce původní vzhled. tzn. žádné 130RS doplňky, nebo jiné spojlery, lízátka atd. Jen barva bude jiná - pořídil jsem si jí z mé bývalé práce - takže výhodně pod rukou.
"Jediné" co chci upravovat, měnit a ladit je motor a vše kolem... Co se týče vnějšího vzhledu a interiéru, chci zachovat vše původní
Naposledy upravil milan klobása dne 26.4.09, 19:43, celkově upraveno 1
|
26.4.09, 19:33 |
|
|
milan klobása
Příspěvky: 9
|
Šemik píše: 130 je ale jako něco origami, hroutí se bloky, praskají hlavy. KP 9.7 je docela extrém. Favorit, ať už 135 nebo 136, jsou dobré motory které mají o dost lepší technologické zpracování. Se 130 by tě nečekala velká spokojenost. Opravdu je lepší zvolit Favo motor a dělat úpravy na něm. Soutěžní Favoriti přeci taky byli, ne?
Myslím teda, že nakonec dám na tvoje rady. Nemohl by jsi mi prosím pomoct s identifikací motoru? Jestli by jsi nebyl tak ochoten a nenasměroval mě, kde mám hledat čísla a co které znaména
Popřípadě nevíte někdo jiný, jestli se dá na netu sehnat nějaká prožůrka sportovních úprav?
|
26.4.09, 19:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na bloku motoru, jakoby za rozdělovačem - Bude tam číslo motoru a označení typu, buď 781.135 nebo 781.136
781 je modelová řada Favorit, 135 a 136 jsou varianty motoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.4.09, 19:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
milan klobása píše: Chci zachovat co nejvíce původní vzhled. tzn. žádné 130RS doplňky, nebo jiné spojlery, lízátka atd. Jen barva bude jiná - pořídil jsem si jí z mé bývalé práce - takže výhodně pod rukou.
"Jediné" co chci upravovat, měnit a ladit je motor a vše kolem... Co se týče vnějšího vzhledu a interiéru, chci zachovat vše původní
lízátka byli originální příslušenství
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.4.09, 19:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|