Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 karburator DDSR 3159 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
LUCAS píše:
Matthes píše:
Koukam ze ti pezoti jsou vsude stejni :-)


jo a to jeste ridila nejaka mlada holka, takze jsem z toho radost nemel :-D

a ešte to bol 1,0 nie? 8)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.5.09, 17:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak znova po delší době otevru tohle téma...
zkusil jsem napasovat DDSRko na motor S120, a zjistil tohle:
karb je o cca 2cm vyšší nez EDSR/SEDR -> S120 filrtbox nepasuje (135/136 filtrbox taky ne :( )
takhle to vypadá s filtrboxem:
ObrázekObrázek
tady je jak to hezky nevzcházi:
ObrázekObrázek
a ted to co jsem chtěl: prevarit drzáky, nebo udělat z plechu nehezký redukce?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


30.5.09, 20:40
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Inspirace:
Obrázek

Este bude lak...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.5.09, 20:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
nějak tak jsem to myslel, akorát já budu muset udělat ten drzák trošku delší...
a jsem zvědavej jak s tim pojede sériovej 120 motor :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


30.5.09, 21:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
URU píše:
nějak tak jsem to myslel, akorát já budu muset udělat ten drzák trošku delší...
a jsem zvědavej jak s tim pojede sériovej 120 motor :)



Tak třeba ty šrouby na motoru co drží filtrbox prodloužit distančníma matkama :idea: Já jsem to tak chtěl udělat,ale nakonec jsem to jenom přišrouboval ke karbu a páka je tam minimální a karb to udrží, protože DDSR má ten středový šroub co drží filtrbox vedený až do tělesa karbu a ne jen do víka jak sedr. :wink:
Takže jsem se nebál to chytit jenom tím středovým šroubem.

Další věc co možná zjistíš co budeš muset udělat,bude ovládání klapky, pokud nemáš LS, tak to musíš nějak zbastlit. Já jsem to vyřešil mrtě jednoduše a funguje to. Udělal jsem si smyčku z tenkého drátku, převlékl přes tu ovládací tyčku a přichytil k lanku plynu čokoládkou. :lol:

No a co se týče motorových vlastností,tak ty se trochu zlepší. Jde líp točit, je plynulejší a má lepší zátah,ale raketu nečekej. A jednoduše tam uděláš mechanické ovládání druhé klapky, pak je to ještě lepší,kdy ten karb už otevírá pěkně kolem 3000tis. kdy je nejvyšší krouťáček motoru.

Tak nějak z mojí zkušenosti... :wink:

_________________
Škoda 105 (motor 120;136)


31.5.09, 11:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
Dyno píše:
Tak třeba ty šrouby na motoru co drží filtrbox prodloužit distančníma matkama :idea: Já jsem to tak chtěl udělat,ale nakonec jsem to jenom přišrouboval ke karbu a páka je tam minimální a karb to udrží, protože DDSR má ten středový šroub co drží filtrbox vedený až do tělesa karbu a ne jen do víka jak sedr. :wink:
Takže jsem se nebál to chytit jenom tím středovým šroubem.

to ze by to šlo chytit tim šroubem do karbu jsem si všim... distanční podlozky moc nepudou, jsou moc krátký šrouby (a navíc ty na víku ventilů jsou lehce vyosený)
Dyno píše:
Další věc co možná zjistíš co budeš muset udělat,bude ovládání klapky, pokud nemáš LS, tak to musíš nějak zbastlit. Já jsem to vyřešil mrtě jednoduše a funguje to. Udělal jsem si smyčku z tenkého drátku, převlékl přes tu ovládací tyčku a přichytil k lanku plynu čokoládkou. :lol:

mam takovej ten divnej pákovej mechanismus, takze tady zádný bastlení nebude :)

Dyno píše:
No a co se týče motorových vlastností,tak ty se trochu zlepší. Jde líp točit, je plynulejší a má lepší zátah,ale raketu nečekej. A jednoduše tam uděláš mechanické ovládání druhé klapky, pak je to ještě lepší,kdy ten karb už otevírá pěkně kolem 3000tis. kdy je nejvyšší krouťáček motoru.

Tak nějak z mojí zkušenosti... :wink:

raketa je to skoro uz ted :) teda na to ze je to seriová S120... motor dostal tyristorový zapalování (popsaný někde v amatérskym rádiu ročníky 1979 (myslim ze 10 číslo) a 1980 (4. číslo - je tam doplnění návodu atd.)) a jede malinko líp nez jezdil doted :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.5.09, 14:06
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz