URU píše:
nějak tak jsem to myslel, akorát já budu muset udělat ten drzák trošku delší...
a jsem zvědavej jak s tim pojede sériovej 120 motor
Tak třeba ty šrouby na motoru co drží filtrbox prodloužit distančníma matkama
Já jsem to tak chtěl udělat,ale nakonec jsem to jenom přišrouboval ke karbu a páka je tam minimální a karb to udrží, protože DDSR má ten středový šroub co drží filtrbox vedený až do tělesa karbu a ne jen do víka jak sedr.
Takže jsem se nebál to chytit jenom tím středovým šroubem.
Další věc co možná zjistíš co budeš muset udělat,bude ovládání klapky, pokud nemáš LS, tak to musíš nějak zbastlit. Já jsem to vyřešil mrtě jednoduše a funguje to. Udělal jsem si smyčku z tenkého drátku, převlékl přes tu ovládací tyčku a přichytil k lanku plynu čokoládkou.
No a co se týče motorových vlastností,tak ty se trochu zlepší. Jde líp točit, je plynulejší a má lepší zátah,ale raketu nečekej. A jednoduše tam uděláš mechanické ovládání druhé klapky, pak je to ještě lepší,kdy ten karb už otevírá pěkně kolem 3000tis. kdy je nejvyšší krouťáček motoru.
Tak nějak z mojí zkušenosti...