Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 01:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Něco s motorem nebo tak.... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
2Jura:pokial viem tak tych snimacov ma RJ niekolko a jeden z nich moze byt vadny(dva su tusim na sani, jeden na vstrekovaci). Daju sa premerat s multimetrom. Snimac na termostate je tusim len pre rucicku na pristojovke.

Asi by som zasiel do lokalneho sevisu. Diagnosticky softver sa najde vo vacsine garazi, niekedy vedia aj nieco poradit a netreba sa ani umyvat
zaver: Zacal by som kontrolou vole ventilov :lol:

2Janka: Novy termostat moze byt vadny (celkom bezne, da sa zistit povarenim v hrnci), tusim sa da dat aj naopak. Inak upchaty chladic. Tesnenie pod hlavou by som som nechal napokoji (zycajne to sprevadza aj obtiazny start a spinava divne pachnuca chadiaca zmes :shock:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


30.10.06, 20:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
No jo...ale ty ostatní snímače si asi sám nevyměním co? mimochodem jen sem se díval na lambda sondu a to je teda mazec... 3000Kč. Co je na tom tak drahýho? S tou diagnostikou to snad vyjde zalevno, ale spravit nějakou věc tam to bude asi pecka teda....


30.10.06, 20:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Je to predsa len Favorit. Nevidim to tak zle, este aj servisne hodiny su zvacsa lacnejsie ako pre ine auta. Naposledy som platil 100sk za diagnostiku (k nicomu ale neviedla) Osobne by som sondu nechal sondou.
Ostatne cidla sa daju vymenit skoro rovnako jednoducho ako to na chladici. Ja som to riesil navstevou kniznice a precitanim si prirucky od Andrta+spol a Cedrycha+spol. su tam uvedene aj hodnoty. Potom mozes robit aj mudreho aj pred mechanikom (obcas :cry: ).

Inak by som si dal:
1, nastavit ventily (tusim by to malo byt kazdych 20tis) zvladne kazdy lavy mechanik za 15min. (robit na studenom motore)

2, zmerat odpory na cidlach a porovnat s udajmi v knizke
3, navsivit diagnostiku, kde ti doporucia vymenu RJ :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


30.10.06, 21:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
No jo, ale já se díval do obchodů na netu anikde sem nenašel, že by se dalo koupit i jiné čidlo než to teplotní u termostatu. Tenhle týden nebo příští snad zajedu na tu diagnostiku a tam mi snad řeknou co je v háji. Jinak na té diagnostice musí okamžitě zjistit, jestli jsou ty čidla v pořádku či ne.... Mimochodem ohledně těch ventilů... jaký to na to má vliv? A jak se to spravuje případně?


30.10.06, 22:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
extremy:
prilis mala vola = studeny motor nenastartujes
prilis velka = zahriaty motor je lenivy
+ sa to prejavuje klepanim z motora
Samozrejme to ma vplyv na zlozenie vyfukovych smradov na co reaguje lambda...

To ze cidla nevies tak lahko najst, neznamena ze neexistuju :@)

nieco ako to funguje a kde co hladat by mohlo byt aj v prirucke (monomotronic)
http://www.kirri.faann.net/%8akoda%20Fa ... y/Favorit/

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


31.10.06, 21:49
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz