Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.10.24, 00:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další
 Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
simos sa doladi sam, objem nato nema velky vplyv. pokial teda nechces nejake drasticke zvysenie vykonu - predstih nastavi maximalny aby to neklepalo a vstreky podla lambdy.


19.4.10, 22:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
no ked som tak nad tym uvazoval tak asi ano, ale neviem ak oby si to poradilo s vackou atd, isto to proste na seriove nastavenie nepojde

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.4.10, 22:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
samozrejme ze to nepojde, Simos sa sam nenastavi....taku vymozenost zase do tych felicii a fabii nedavali.....je to len obycajny managment, ktory sa riadi pevnymi mapami paliva a predzapalu a robi len mierne korekcie vzhladom na rozne OC benzinu a pod......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


20.4.10, 00:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
teda sw v jednotke len vyhladava v urcitych tabulkach co ma robit na zaklade vstupov co dostava, rozumiem tomu spravne? idu k nemu hodnoty telpoty motoru, nasavaneho vzduchu, uhol klapky, lambda a otacky motora a on podla toho vyhlada v tabulkach hodnotu pre vstrek, zapalenie? pretoze potom mi to pripada ako hodne blbo vymyslene, narocne na pametovu priepustnost :) ale zase nenarocne na vypoctovy vykon

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


20.4.10, 00:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
gemini: a nevíš jak jsou na tom z hlediska úprav motoru ŘJ Bendix/Renix?

Obrázek
vypátral jsem jenom že ten velkej IC je procesor, ostatní IC jsem na netu nenašel :(
fotka nejni moje, je uživatele Paris z Virtu

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


20.4.10, 07:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
presne tak , pochopil si to spravne, vacsinou su to tabulky 15x15 (255 byte) jedna na palivo, druha na predzapal.........a funguje to takto.....

ECU potrebuje vediet kolko ma vstreknut, to sa dozvie od uhla klapky a MAP senzoru , ako casto ma to mnozstvo vstreknut vie od otacok motora....to je zaklad.....vystup je cas otvorenia vstrekov napr 9,2ms.......do toho vstupuju korekcie (teplota vzduchu, teplota chlad. kvapaliny, Lambda sonda), korekcne mapy ovplyvnuju zakladny vypocitany cas vstreku percentualne

mapa predzapalov je jednoduchsia, hlavne vstupne veliciny su otacky a zataz motora, korekcie su teploty a knock senzor

a vobec to nie je narocne na pametovu priepustnost, coze to je dnesnej dobe 2 x 255 byte ???

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


20.4.10, 08:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
jaj no 15x15 to je ine, cakal som teda trosku vecsie rozmery v radoch kB, ved predsa rozsahy vstupnych velicin su podla mna celkom dlhe, teda hlavne uhol klapky a otacky.
PS: celkom ma zaraza ze o tom simose google mlci, alebo uz som stratil schopnost nieco poriadne najst

EDIT: nasiel som foto PCBcka jednotky (tie torxy akosi nejdu povolit obyc srobovakom, budem musiet kupit nasadu na golu) a objavil som nalavo hore 128Kx8 pamet - je to ona EPROMKA ktora obsahuje program/mapy? ak ano tak nahodit paticu a osadit cip do nej nebude problem, je tam celkom dost miesta okolo

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


20.4.10, 12:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
nevie niekto kde najdem datasheety podla cisla na chipe? nieco som nasiel ale tri posledne nenmozem zaboha nikde vypatrat...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


20.4.10, 18:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
darklord píše:
jaj no 15x15 to je ine, cakal som teda trosku vecsie rozmery v radoch kB, ved predsa rozsahy vstupnych velicin su podla mna celkom dlhe, teda hlavne uhol klapky a otacky.
PS: celkom ma zaraza ze o tom simose google mlci, alebo uz som stratil schopnost nieco poriadne najst

EDIT: nasiel som foto PCBcka jednotky (tie torxy akosi nejdu povolit obyc srobovakom, budem musiet kupit nasadu na golu) a objavil som nalavo hore 128Kx8 pamet - je to ona EPROMKA ktora obsahuje program/mapy? ak ano tak nahodit paticu a osadit cip do nej nebude problem, je tam celkom dost miesta okolo


a dostanes vypis pamate v hexadecimalnom tvare 00-FF a potom ? ziadny soft na to necakaj.....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


21.4.10, 00:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
Gemini: prave studujem checksum.cz forum, kedze tam kazdy spomina kopec softwaru, tak zrejme na to nieco bude (dufam), uvidim az zistim viacej. momentalne na to zrejme mrdam pretoze musim zamakat na bakalarke, nejako to stale odkladam a zacina priharat :) (asi ako vsetko ostatne...)

PS: ano, som lama. ano, ho**o sa vyznam. ale ked sa chce tak aj motyka striela jak gulomet. ak to holt nepojde cestou upravy seriovej jednotky, tak vzdy sa daju pouzit cidla a vyrobit riadenie vlastne, pripadne si na tom do buducnosti zalozit diplomku. (to som si zase dal, tak do mna). inak celkom ma stve ze som ta nestihol na zraze na slovensku :(

PS2: asi by to chcelo pridat mi k avataru tydyt, cim dalej tym mam debilnejsie napady a nenecham si poradit :evil:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


21.4.10, 00:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
darklord píše:
Gemini: prave studujem checksum.cz forum, kedze tam kazdy spomina kopec softwaru, tak zrejme na to nieco bude (dufam), uvidim az zistim viacej. momentalne na to zrejme mrdam pretoze musim zamakat na bakalarke, nejako to stale odkladam a zacina priharat :) (asi ako vsetko ostatne...)

PS: ano, som lama. ano, ho**o sa vyznam. ale ked sa chce tak aj motyka striela jak gulomet. ak to holt nepojde cestou upravy seriovej jednotky, tak vzdy sa daju pouzit cidla a vyrobit riadenie vlastne, pripadne si na tom do buducnosti zalozit diplomku. (to som si zase dal, tak do mna). inak celkom ma stve ze som ta nestihol na zraze na slovensku :(

PS2: asi by to chcelo pridat mi k avataru tydyt, cim dalej tym mam debilnejsie napady a nenecham si poradit :evil:


cesta vlastneho vyvoja ECU bolo doteraz to najhorsie , co ta mohlo napadnut...... ale nevadi :D ja som tiez taky

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


21.4.10, 07:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no a co prostě zajet do excelu, říct, co chceš, že máš 1,4, necháš to tam a za 14 dní si dojedeš pro hotový auto? fungující, jedoucí, mající výkon?...to by nešlo?...a zas tak drahý to nebude...

nebu kup vačku, soft ti upravěj k vačce a 1,4ce a máš to

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.4.10, 10:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
Ondras83: jo a co potom druhy den az nebudem spokojny? namatkovo vidim tam v cenniku upravy MPi v cene 10-35k, to mi nepride ako celkom dobre riesenie (kedze su to uz zabehnute upravy viacmenej robene seriovo, nechcem si ani predstavit kolko by si vypytali za upravu na mieru)

Gemini: inciativny blbec - triedny nepriatel :D mne to ani neda spavat za posledne dni :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


21.4.10, 14:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
darklord MPI čip se dá sehnat za 2 :wink: a vačku za 3500,-

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.4.10, 16:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
darklord píše:
Ondras83: jo a co potom druhy den az nebudem spokojny? namatkovo vidim tam v cenniku upravy MPi v cene 10-35k, to mi nepride ako celkom dobre riesenie (kedze su to uz zabehnute upravy viacmenej robene seriovo, nechcem si ani predstavit kolko by si vypytali za upravu na mieru)

Gemini: inciativny blbec - triedny nepriatel :D mne to ani neda spavat za posledne dni :D


ty uděláš motor, voni to odbrzděj na nějakejch 80-90 koní s životností 300 tisíc a ty budeš nespokojenej?...tim pádem si kup maserati nebo lambo :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


21.4.10, 18:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz