Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 06:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 TDi nebo TDi PD ??? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15
Příspěvek 
No jsou to jen stroje a ten kdo do toho dela vi ze zaklad je stejny,vse jen jinak vypada a je vse zalite v nejake te hmote ale funkce jsou stejne.Treba cidla,vy na to neprijdete ale ten kdo vy jak to promerit to zjisti,nahratit to muzes podobnym je to super.Bavi me hledat zavady to je pro me adrenalinLidi jsou to jen auta


24.12.06, 16:05
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Jerry píše:
Sadra17 píše:
okob píše:
No jde o to ze zacli delat PD ale prechazise, defakto pd motory jsou minulosti.A jde se na Common Rail.Vem si ze 66 a 81 jezdily a jezdi v hojnem poctu ale tec PD motoru moc neni a lidi chteji Common Rail.Nevim jsou kusy aut ktere se porouchaji a nektere jsou nesmrtelne,jsme jen lidi.A stroje se porouchavaji,je to jen stroj.ne??


jo ale když se porouchá tak to aby sis vzal úvěr na opravu :lol:


presne kvuli tomu mam rad skodovky. opravis si na nich skoro vsechno a kdyz se neco pokazi tak se to da opravit (aspon na dojezd) na miste.
Na novych autech uz jedine odtahovka


nic se neboj koroze a kalendář je neuprosný stejně do toho spadneš miloš


Co se da delat :roll:


24.12.06, 16:06
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Spíš ty starší verze.Ty nový jsou sice lepší v oblasti výkonu,ale spíš to má zvuky motoru náklaďáku.A i ty ceny těch dílů jsou o něčem jinym. :wink:


24.12.06, 16:15
Profil
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
slovacek.milos píše:
to je jedna krutá pravda, jednou jsem to tu psal že fáčkoa felda je poslední opravitelné auto za rozumné peníze, kdo do toho vidí tak si poradí a ti ostatní musí těžce platit, jen rozvody každých 60000 8.5-12 audi x 2


jentak mezi řečí na kolik by vyšla výměna čidla na servu ? ve škoda servisu říkali že 3500


pokud je to čidlo tlaku přehodíš sám a stojí kolem 600 kč miloš


za origoš škoda ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.12.06, 16:30
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
okob píše:
No jsou to jen stroje a ten kdo do toho dela vi ze zaklad je stejny,vse jen jinak vypada a je vse zalite v nejake te hmote ale funkce jsou stejne.Treba cidla,vy na to neprijdete ale ten kdo vy jak to promerit to zjisti,nahratit to muzes podobnym je to super.Bavi me hledat zavady to je pro me adrenalinLidi jsou to jen auta



Základ ano...spodek....Ale vršek to je něco jiného a systém vstřikování rozdíl o koze,o voze.


25.12.06, 14:42
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
patrik-hp píše:
okob píše:
No jsou to jen stroje a ten kdo do toho dela vi ze zaklad je stejny,vse jen jinak vypada a je vse zalite v nejake te hmote ale funkce jsou stejne.Treba cidla,vy na to neprijdete ale ten kdo vy jak to promerit to zjisti,nahratit to muzes podobnym je to super.Bavi me hledat zavady to je pro me adrenalinLidi jsou to jen auta



Základ ano...spodek....Ale vršek to je něco jiného a systém vstřikování rozdíl o koze,o voze.


Jo ale porad to je jen motor,at je to SDI at je to TDI, PD, Common Rail porad to je jen o jinem podavani paliva tot vse,ale princim motoru je stejnej.Je doba ktera se zameruje na emise,vraceni vyfuk.plynu do spalovani atd... je to porad jen 4dobej motor


25.12.06, 15:01
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
okob píše:
patrik-hp píše:
okob píše:
No jsou to jen stroje a ten kdo do toho dela vi ze zaklad je stejny,vse jen jinak vypada a je vse zalite v nejake te hmote ale funkce jsou stejne.Treba cidla,vy na to neprijdete ale ten kdo vy jak to promerit to zjisti,nahratit to muzes podobnym je to super.Bavi me hledat zavady to je pro me adrenalinLidi jsou to jen auta



Základ ano...spodek....Ale vršek to je něco jiného a systém vstřikování rozdíl o koze,o voze.


Jo ale porad to je jen motor,at je to SDI at je to TDI, PD, Common Rail porad to je jen o jinem podavani paliva tot vse,ale princim motoru je stejnej.Je doba ktera se zameruje na emise,vraceni vyfuk.plynu do spalovani atd... je to porad jen 4dobej motor


Jj...máš recht. :wink:


25.12.06, 15:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
okob píše:
Tak se na to podivame takto, motory 66Kw a 81Kw je defakto to same,jen trochu jednotka a dalsi kravinky jsou jine,ale je to motor,ktery vydrzi velmi dlouho a kdyz se vysere tak tam jde ze seata,golfa atd...,ten koupite za par babek a zase nejakej kilak ujedete.Ale co PD motory?????Cetl jsem studii ze Pd motor je mnohem hlucnejsi,ma skoro o litr vetsi spotrebu.Nevim je to jen praxe a nazory lidi."Jo a kdyz dojde nafta,tak jsi spatnej ridic"Jinak je problem jen v tom ze diesel nema pumpu v nadrzi,ani rucni v mot. prostoru a tudis na silnici se to blbe odvzdusnuje,ale verte vsechno jde.:-)


Prikláňam sa k tomuto názoru, až na tú spotrebu...isto nie o 1l...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.12.06, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jestli vam to nevadi tak si ode mě nechte poradit a PD si nekupujte at je namotovanej v jakekoliv značce.Naročnost a cena oprav je větši.U PD odchazí hlavy - nova stoji pěknej ranec a to musíte mít štěsti a nezadře se vam celej motor kvuli naftě v oleji.Je to totalně nepovedenej motor.Neni to proste dobry řešeni nebo ho neumi udělat kvalitně.Dělal sem i Land Rover a sou s ním stejny problemy a ještě častejši jak u koncernu VW.

_________________
Škoda 136 GL,67KW,r.v. 88,karb.dabl dell orto 40


3.1.07, 22:19
Profil

Příspěvky: 92
Bydliště: Kutáčov
Příspěvek 
Ondra píše:
Jestli vam to nevadi tak si ode mě nechte poradit a PD si nekupujte at je namotovanej v jakekoliv značce.Naročnost a cena oprav je větši.U PD odchazí hlavy - nova stoji pěknej ranec a to musíte mít štěsti a nezadře se vam celej motor kvuli naftě v oleji.Je to totalně nepovedenej motor.Neni to proste dobry řešeni nebo ho neumi udělat kvalitně.Dělal sem i Land Rover a sou s ním stejny problemy a ještě častejši jak u koncernu VW.

Něco jako milionkrat prokletý ecotronic u Fačka :lol:

_________________
Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...


4.1.07, 11:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz