Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 16:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Akcelerácia 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, 1.3 MPi 55 kW neexistovala...a tá 1.6 má oficiálne 55 kW, ale podľa testov jej namerali aj 69 kW...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.1.07, 21:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
klidně je možné že je 55 kW orginál v techničáku já jsem měl feldu r.v.95 MPi, co se prodalo různých paskvilů v mladé boleslavi zaměstnancům a následně veřejnosti je hodně a jestli to netahá tak začni u toho filtru je nad nádrží, stojí dvě kila a pak to bude možná ještě něco dalšího, ale pokud nás budeš informovat budeš zase lítat miloš


2.1.07, 22:12
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Akcelerácia
pokud ne a d
romanko píše:
čawte. mam slabu akceleraciu.... je tam nejaky benzinovy filter ktory može byt zaneseny?


No jestli máš tento problém,tak i ten filtr pod vozem na nádrži v oblasti trubky výfuku stř.dílu může být zanesený a nemáš dostatečný tlak čerpadla ...Ale spíš to dělá a může bejt v kopru katalizátor,zapečenej seškvařenej.Podívej se do katalizátoru,jestli skrze něj prosvítá světlo jako by ses díval přes jemné síto nebo jestli uslišíš nějaký rachtání uvnitř,tak je to jasná věc...P.S.I škrtící klapka dělá tyto problémy...ale koukni do toho kata.a vyměň třeba i ten,jestli nejezdíte na pravidelný prohlídky do servisu filtr :wink:


3.1.07, 16:54
Profil

Příspěvky: 29
Bydliště: Slovakia
Příspěvek 
no ono to je tak..... ja nato poradne dupnu a začne to trhat s celym vozem a jak kdyby se to dusilo a pak se to rozjede ...

_________________
Škoda Felicia LX 1.3 MPi 50kw 1999. Strieborná metalíza, chromované kľúčky, chromovy tuning výfuk, tónované sklá, tuning bočnice, repro /////ALPINE, centrál, alarm, tuning predné mriežka... rozšírené zadné svetlá..... to je myslím všetko


3.1.07, 18:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 92
Bydliště: Kutáčov
Příspěvek 
Nepér píše:
Mám tu katalog z roku 1998. Na výběr byly 4 pohonné jednotky:
o 1.3 MPI / 40kW (99 Nm/2500ot), zrychlení 0-100km/h za 15,5 s
o 1.3 MPI / 50kW, (106Nm/2600ot), zrychlení 13,5 s
o 1.6 MPI / 55kW, (135Nm/3500ot), zrychlení 12 s
o 1.9 D / 47kW, (124Nm/2500-3200ot), zrychlení 16,5 s


S tím plně souhlasím. Feldama se zabýváme doma už hodně dlouho. Kromě 1,9 jsem měl možnost spoluvlastnit (patřily rodičům) a fakt 1.3 MPi 55kW to jsem opravdu neviděl. A ta 1,6 je dost živá. Dělá to krouťák. Btw sem to Nepére doplnil ;)
Jinak se dělala i Felicia bez katalyzátoru 1,3 43kW, (94/3000ot),
Jinak ty údaje jsou z návodu na obsluhu strana 138 - 140 ke stažení http://ws.skoda-auto.com/download/CZE/m ... cia-CZ.pdf asi 21MB
HAWK Aleš :lol:

_________________
Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...


Naposledy upravil alssh dne 3.1.07, 19:17, celkově upraveno 1



3.1.07, 19:10
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený...
1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky.
Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


3.1.07, 19:16
Profil ICQ

Příspěvky: 92
Bydliště: Kutáčov
Příspěvek 
hans píše:
Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený...
1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky.
Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn.

jj 1,3 bez Katalyzátroru byla myslím dokonce i s karbcem (bez vstřikování) {bez záruky - když tak podvrďte nebo vyvraťte}.
A na východ - Turecký a Ruský trh ;)

_________________
Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...


3.1.07, 19:19
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
alssh píše:
hans píše:
Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený...
1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky.
Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn.

jj 1,3 bez Katalyzátroru byla myslím dokonce i s karbcem (bez vstřikování) {bez záruky - když tak podvrďte nebo vyvraťte}.
A na východ - Turecký a Ruský trh ;)


Řek bych že jo, byla bez katu a s karbecem.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


3.1.07, 19:22
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
romanko píše:
no ono to je tak..... ja nato poradne dupnu a začne to trhat s celym vozem a jak kdyby se to dusilo a pak se to rozjede ...


se podívěj do hadice co ti vede od vstřikovací lišty do nádrže jako vratka jestli tam máš benzín a jak ji budeš mit dole tak zapni klíček jestli půjde benzín, ale pokud nejde nic a nepřetlačí ti čerpadlo regulační ventil, tak filtr, čerpadlo, nebo sítko pod čerpadlem, pokud se ti to rozjede tak to asi katem nebude miloš


3.1.07, 20:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
hans píše:
alssh píše:
hans píše:
Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený...
1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky.
Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn.

jj 1,3 bez Katalyzátroru byla myslím dokonce i s karbcem (bez vstřikování) {bez záruky - když tak podvrďte nebo vyvraťte}.
A na východ - Turecký a Ruský trh ;)


Řek bych že jo, byla bez katu a s karbecem.


Bola s karbecom a asi bez katu, vzadu mala označenie 1,3 (žiadne Lxi, GLXi,...) ale jeden chlapík ju tu mal a kupoval ju novú...žiadny dovoz...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.1.07, 21:09
Profil

Příspěvky: 29
Bydliště: Slovakia
Příspěvek 
no nic..... katalizator mi koukali na STK takže ten je v naprostem poradku... tak to bude ten flitr

_________________
Škoda Felicia LX 1.3 MPi 50kw 1999. Strieborná metalíza, chromované kľúčky, chromovy tuning výfuk, tónované sklá, tuning bočnice, repro /////ALPINE, centrál, alarm, tuning predné mriežka... rozšírené zadné svetlá..... to je myslím všetko


6.1.07, 18:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 286
Bydliště: ČR
Příspěvek 
To je zvláštní motor. Asi by chtělo vědět, jaký je to typ a z čeho je to poskládané. Třeba to má jezdit jen na víceoktanový benzín...


7.1.07, 22:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
pánové místo aby ste se pokusily poradit tak se tady handrkujete o blbejch 5kw mohlo by to být benzínovým filtrem pokud se nepletu tak je dole pod nádrží možná by ti poradily v servise po připojení na počítač může být nějaká závada v systému a řídící jednotka si nasadí nouzový režim a pak to nejede tak jak má jinak se tě zastanu s tim výkonem táta kupoval před 6 lety felicii a nabízeli mu 1.3 55kw nakonec jí nechtěl a vzal 50kw

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


7.1.07, 22:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
jinak sory že to opakuju sem si nevšiml že je druhá stránka ale podle toho co píšeš to je fakt problém s přívodem paliva ještě jednou se omlouvá a ty felicie jezděj hodně v egyptě a všude kde nebyly velké nároky na emise sou v tom snad stejný motory jako ve favoritech

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


7.1.07, 22:49
Profil ICQ

Příspěvky: 29
Bydliště: Slovakia
Příspěvek 
no dekuji ti Michal . :idea:

_________________
Škoda Felicia LX 1.3 MPi 50kw 1999. Strieborná metalíza, chromované kľúčky, chromovy tuning výfuk, tónované sklá, tuning bočnice, repro /////ALPINE, centrál, alarm, tuning predné mriežka... rozšírené zadné svetlá..... to je myslím všetko


9.1.07, 16:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz