Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, 1.3 MPi 55 kW neexistovala...a tá 1.6 má oficiálne 55 kW, ale podľa testov jej namerali aj 69 kW...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.1.07, 21:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
klidně je možné že je 55 kW orginál v techničáku já jsem měl feldu r.v.95 MPi, co se prodalo různých paskvilů v mladé boleslavi zaměstnancům a následně veřejnosti je hodně a jestli to netahá tak začni u toho filtru je nad nádrží, stojí dvě kila a pak to bude možná ještě něco dalšího, ale pokud nás budeš informovat budeš zase lítat miloš
|
2.1.07, 22:12 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Akcelerácia
pokud ne a d romanko píše: čawte. mam slabu akceleraciu.... je tam nejaky benzinovy filter ktory može byt zaneseny?
No jestli máš tento problém,tak i ten filtr pod vozem na nádrži v oblasti trubky výfuku stř.dílu může být zanesený a nemáš dostatečný tlak čerpadla ...Ale spíš to dělá a může bejt v kopru katalizátor,zapečenej seškvařenej.Podívej se do katalizátoru,jestli skrze něj prosvítá světlo jako by ses díval přes jemné síto nebo jestli uslišíš nějaký rachtání uvnitř,tak je to jasná věc...P.S.I škrtící klapka dělá tyto problémy...ale koukni do toho kata.a vyměň třeba i ten,jestli nejezdíte na pravidelný prohlídky do servisu filtr
|
3.1.07, 16:54 |
|
|
romanko
Příspěvky: 29 Bydliště: Slovakia
|
no ono to je tak..... ja nato poradne dupnu a začne to trhat s celym vozem a jak kdyby se to dusilo a pak se to rozjede ...
_________________ Škoda Felicia LX 1.3 MPi 50kw 1999. Strieborná metalíza, chromované kľúčky, chromovy tuning výfuk, tónované sklá, tuning bočnice, repro /////ALPINE, centrál, alarm, tuning predné mriežka... rozšírené zadné svetlá..... to je myslím všetko
|
3.1.07, 18:35 |
|
|
alssh
Příspěvky: 92 Bydliště: Kutáčov
|
Nepér píše: Mám tu katalog z roku 1998. Na výběr byly 4 pohonné jednotky: o 1.3 MPI / 40kW (99 Nm/2500ot), zrychlení 0-100km/h za 15,5 s o 1.3 MPI / 50kW, (106Nm/2600ot), zrychlení 13,5 s o 1.6 MPI / 55kW, (135Nm/3500ot), zrychlení 12 s o 1.9 D / 47kW, (124Nm/2500-3200ot), zrychlení 16,5 s
S tím plně souhlasím. Feldama se zabýváme doma už hodně dlouho. Kromě 1,9 jsem měl možnost spoluvlastnit (patřily rodičům) a fakt 1.3 MPi 55kW to jsem opravdu neviděl. A ta 1,6 je dost živá. Dělá to krouťák. Btw sem to Nepére doplnil
Jinak se dělala i Felicia bez katalyzátoru 1,3 43kW, (94/3000ot),
Jinak ty údaje jsou z návodu na obsluhu strana 138 - 140 ke stažení http://ws.skoda-auto.com/download/CZE/m ... cia-CZ.pdf asi 21MB
HAWK Aleš
_________________ Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...
Naposledy upravil alssh dne 3.1.07, 19:17, celkově upraveno 1
|
3.1.07, 19:10 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený...
1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky.
Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
3.1.07, 19:16 |
|
|
alssh
Příspěvky: 92 Bydliště: Kutáčov
|
hans píše: Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený... 1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky. Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn.
jj 1,3 bez Katalyzátroru byla myslím dokonce i s karbcem (bez vstřikování) {bez záruky - když tak podvrďte nebo vyvraťte}.
A na východ - Turecký a Ruský trh
_________________ Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...
|
3.1.07, 19:19 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
alssh píše: hans píše: Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený... 1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky. Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn. jj 1,3 bez Katalyzátroru byla myslím dokonce i s karbcem (bez vstřikování) {bez záruky - když tak podvrďte nebo vyvraťte}. A na východ - Turecký a Ruský trh
Řek bych že jo, byla bez katu a s karbecem.
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
3.1.07, 19:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
romanko píše: no ono to je tak..... ja nato poradne dupnu a začne to trhat s celym vozem a jak kdyby se to dusilo a pak se to rozjede ...
se podívěj do hadice co ti vede od vstřikovací lišty do nádrže jako vratka jestli tam máš benzín a jak ji budeš mit dole tak zapni klíček jestli půjde benzín, ale pokud nejde nic a nepřetlačí ti čerpadlo regulační ventil, tak filtr, čerpadlo, nebo sítko pod čerpadlem, pokud se ti to rozjede tak to asi katem nebude miloš
|
3.1.07, 20:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
hans píše: alssh píše: hans píše: Ten motor 1,3 43 kW bez katu byl ale určenej jenom na vývoz, tušim na východ, kde nemaji tak kvalitní benzín. U nás to snad ani neni schválený... 1,3 40 a 50 kW byly ze začátku s jednobodovou stříkačkou BMM z Fáva, od modelového roku 1997 (tedy od září 1996) potom s vícebodem - neboli MPi. Současně s modelem 1998 s novou maskou tam byly i nějaký úpravy převodovky. Motory VW 1,6 a 1,9 D od modelu 1997 a beze změn. jj 1,3 bez Katalyzátroru byla myslím dokonce i s karbcem (bez vstřikování) {bez záruky - když tak podvrďte nebo vyvraťte}. A na východ - Turecký a Ruský trh Řek bych že jo, byla bez katu a s karbecem.
Bola s karbecom a asi bez katu, vzadu mala označenie 1,3 (žiadne Lxi, GLXi,...) ale jeden chlapík ju tu mal a kupoval ju novú...žiadny dovoz...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.1.07, 21:09 |
|
|
romanko
Příspěvky: 29 Bydliště: Slovakia
|
no nic..... katalizator mi koukali na STK takže ten je v naprostem poradku... tak to bude ten flitr
_________________ Škoda Felicia LX 1.3 MPi 50kw 1999. Strieborná metalíza, chromované kľúčky, chromovy tuning výfuk, tónované sklá, tuning bočnice, repro /////ALPINE, centrál, alarm, tuning predné mriežka... rozšírené zadné svetlá..... to je myslím všetko
|
6.1.07, 18:34 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
To je zvláštní motor. Asi by chtělo vědět, jaký je to typ a z čeho je to poskládané. Třeba to má jezdit jen na víceoktanový benzín...
|
7.1.07, 22:28 |
|
|
Michal Vrabec
Příspěvky: 74
|
pánové místo aby ste se pokusily poradit tak se tady handrkujete o blbejch 5kw mohlo by to být benzínovým filtrem pokud se nepletu tak je dole pod nádrží možná by ti poradily v servise po připojení na počítač může být nějaká závada v systému a řídící jednotka si nasadí nouzový režim a pak to nejede tak jak má jinak se tě zastanu s tim výkonem táta kupoval před 6 lety felicii a nabízeli mu 1.3 55kw nakonec jí nechtěl a vzal 50kw
_________________ Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek .
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz
|
7.1.07, 22:40 |
|
|
Michal Vrabec
Příspěvky: 74
|
jinak sory že to opakuju sem si nevšiml že je druhá stránka ale podle toho co píšeš to je fakt problém s přívodem paliva ještě jednou se omlouvá a ty felicie jezděj hodně v egyptě a všude kde nebyly velké nároky na emise sou v tom snad stejný motory jako ve favoritech
_________________ Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek .
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz
|
7.1.07, 22:49 |
|
|
romanko
Příspěvky: 29 Bydliště: Slovakia
|
no dekuji ti Michal .
_________________ Škoda Felicia LX 1.3 MPi 50kw 1999. Strieborná metalíza, chromované kľúčky, chromovy tuning výfuk, tónované sklá, tuning bočnice, repro /////ALPINE, centrál, alarm, tuning predné mriežka... rozšírené zadné svetlá..... to je myslím všetko
|
9.1.07, 16:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|