Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Oturbit karbec je podstatne jednodussi, nez strikacku...do karbecu vzenes vzduchu kolik chces, no a on si cestou pres neho veme paliva kolik potrebuje (jo, nestihne si ho vzit presne kolik potrebuje, kvuli prumerum difuroru, trysek a podobne, stavenych na jinou rychlost proudeni, takze by se i tak muselo laborovat s bohatosti smesi aby se prilis neochudila a nepopraskaly pisty, ale v principu je to mnohem jednodussi..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
28.4.13, 00:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Strikacka s vahou vzduchu by ale mela na zvyseni vstupniho tlaku reagovat obohacenim, ne?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.4.13, 04:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Pokud má mapu dál než na teoretické maximum. A s váhou vzduchu asi spíše bude reagovat na množství než na tlak.
|
28.4.13, 08:17 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Vaha vzduchu je vzdy pred turbem, takze vlastne se zvysi prutok a az za turbem narusta tlak, takze vaha vlastne zjisti vetsi mozstvi vzduchu jdouci do motoru a tim by vstrikovani melo pridat palivo, foukat takhle vzduch do motoru cikoliv je totalni hovadina, jedine k cemu dojde je ochuzeni smesi, protosem chtel dat turbinu mezi karburatot a sani motoru, turbina bude uz stlacovat smes paliva a vzduchu, pres karburator pujde pak vetsi mnozstvi vzduchu, tim padem si strhne sebou vice paliva
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
28.4.13, 15:32 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
tak ono dat ho pred karburator, nebo za karburator je prast jak uhod..tak jak tak se zvysi rychlost proudeni v karbu a nebude fungovat jak ma..idealne tak pouzit namisto jednoho karburatoru dva tim by se v souctu navysil prurez a rychlost proudeni by se snizila
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
28.4.13, 16:10 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Myslím,že pred karburátor ho len tak dať nemôžeš.Potrebuje k svojej činnosti podtlak,nie pretlak,takže palivo by to vôbec nenasávalo.To by ten karburátor musel byť nejak celý odizolovaný od vonkajšieho atmosferickeho tlaku.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
28.4.13, 17:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
ono na to je je jednoduchý test sedni si před ventilátor, jedině co chytneš je rýma a chřipajzna, nijak tě to nezrychlí jen vlezeš do postele a tam tě to spomalí http://www.youtube.com/watch?v=copBMJZGt6o
|
28.4.13, 18:36 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Pro karburátor by bylo asi vhodnější použít kompresor si myslím.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
28.4.13, 18:39 |
|
|
Pavucina
Příspěvky: 121
|
Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Je jedno jestli turbo nb kompresor pro karburator. Jde jezdit i skodovackej karbec s turbem jak pred tak za turbo. Je to o nastaveni, ale natryskovat to neni sranda a nema to smysl. Reseni je do nebes vynasen solex DIS 32, ale ta cena... A nemluvim o tom ze kdyz se to prezene s tlakem, tak to neni prilis schopne jezdit v normalnich rezimech coz je nevyhoda. Dalsi vec je predstih rozdelovac=smrd pistu detonacemi...
U vstrikovani nevidim problem (sam to mam na MPi jiz dva roky, sice uz to neni ciste jen MPi, ale neni problem s tim jezdit). To ze clovek neumi neco chipnout neznamena, ze je to slozitejsi ba naopak, nemel jsem nikdy problem s nesmyslama ohledne karbcu resit tlak paliva shanet trysky atd... Za me ozkousene 25 tisic km mpi s turbem...
|
28.4.13, 19:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|