Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 15:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Turboventilátor pro zvýšení výkonu 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Oturbit karbec je podstatne jednodussi, nez strikacku...do karbecu vzenes vzduchu kolik chces, no a on si cestou pres neho veme paliva kolik potrebuje ;) (jo, nestihne si ho vzit presne kolik potrebuje, kvuli prumerum difuroru, trysek a podobne, stavenych na jinou rychlost proudeni, takze by se i tak muselo laborovat s bohatosti smesi aby se prilis neochudila a nepopraskaly pisty, ale v principu je to mnohem jednodussi..

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


28.4.13, 00:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Strikacka s vahou vzduchu by ale mela na zvyseni vstupniho tlaku reagovat obohacenim, ne?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


28.4.13, 04:54
Profil ICQ YIM
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Pokud má mapu dál než na teoretické maximum. :wink: A s váhou vzduchu asi spíše bude reagovat na množství než na tlak.


28.4.13, 08:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Vaha vzduchu je vzdy pred turbem, takze vlastne se zvysi prutok a az za turbem narusta tlak, takze vaha vlastne zjisti vetsi mozstvi vzduchu jdouci do motoru a tim by vstrikovani melo pridat palivo, foukat takhle vzduch do motoru cikoliv je totalni hovadina, jedine k cemu dojde je ochuzeni smesi, protosem chtel dat turbinu mezi karburatot a sani motoru, turbina bude uz stlacovat smes paliva a vzduchu, pres karburator pujde pak vetsi mnozstvi vzduchu, tim padem si strhne sebou vice paliva

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


28.4.13, 15:32
Profil ICQ
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
tak ono dat ho pred karburator, nebo za karburator je prast jak uhod..tak jak tak se zvysi rychlost proudeni v karbu a nebude fungovat jak ma..idealne tak pouzit namisto jednoho karburatoru dva :oops: tim by se v souctu navysil prurez a rychlost proudeni by se snizila

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


28.4.13, 16:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Myslím,že pred karburátor ho len tak dať nemôžeš.Potrebuje k svojej činnosti podtlak,nie pretlak,takže palivo by to vôbec nenasávalo.To by ten karburátor musel byť nejak celý odizolovaný od vonkajšieho atmosferickeho tlaku.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.4.13, 17:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
ono na to je je jednoduchý test

sedni si před ventilátor, jedině co chytneš je rýma a chřipajzna, nijak tě to nezrychlí jen vlezeš do postele a tam tě to spomalí :oops:


http://www.youtube.com/watch?v=copBMJZGt6o


28.4.13, 18:36
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Pro karburátor by bylo asi vhodnější použít kompresor si myslím.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


28.4.13, 18:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Turboventilátor pro zvýšení výkonu
Je jedno jestli turbo nb kompresor pro karburator.
Jde jezdit i skodovackej karbec s turbem jak pred tak za turbo. Je to o nastaveni, ale natryskovat to neni sranda a nema to smysl. Reseni je do nebes vynasen solex DIS 32, ale ta cena... A nemluvim o tom ze kdyz se to prezene s tlakem, tak to neni prilis schopne jezdit v normalnich rezimech coz je nevyhoda. Dalsi vec je predstih rozdelovac=smrd pistu detonacemi...

U vstrikovani nevidim problem (sam to mam na MPi jiz dva roky, sice uz to neni ciste jen MPi, ale neni problem s tim jezdit). To ze clovek neumi neco chipnout neznamena, ze je to slozitejsi ba naopak, nemel jsem nikdy problem s nesmyslama ohledne karbcu resit tlak paliva shanet trysky atd...
Za me ozkousene 25 tisic km mpi s turbem...


28.4.13, 19:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz