Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No tak este sem teda nezmeril valce abych zjistil co to je, ale vyndal sem saly ze 3. valce - nize muzete videt proc byl ten motor na nahradni dily qalita obrazku je mala (mobil )
Sala:
Este:
A pro srovnani nova sala:
Podotykam ze klika to na tretim valci taky odnesla, ani na vybrus to neni, takze tam dam jednu postarsi kliku a bude nahradni motor, ale az casem Cim se toto vubec mohlo stat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.2.07, 16:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No a ten motor je nehorazne zasranej karbonem Asi M6A Ale krom ty kliky a saly sem zadnej problem zatim nezjistil Mozna z nej bude este dobrej motor ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.2.07, 20:52 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.2.07, 16:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
teď hodně velkej hasák sám bych s tim radši zápasil když to eště mělo hlavu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.07, 18:02 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Njn, vono se k tomu sroubu blbje mohlo. Tak snad ho Herkulesem ted vytocim sikovkama nejde
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.2.07, 18:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to doufej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.07, 18:05 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
13.2.07, 18:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Uz sem ho vysrouboval hasakem Ale to neni motor z dedovyho auta, on ho dostal od kamarada na nahradni dily Vlozky sou docela pekny bez skrabancu, pisty i ojnice OK. Ventily nepropoustej, ale radsi je vyndam a vocistim a zkontroluju sedla.
Blby je ze tam je starej malej setrvak a ja bych tam chtel dat velkej. Je opravdu nutny to nechat vyvazit? A popripade ma se jim dat celej blok s klikou remenici setrvakem atd. ?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.2.07, 18:39 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Matthes píše: Uz sem ho vysrouboval hasakem Ale to neni motor z dedovyho auta, on ho dostal od kamarada na nahradni dily Vlozky sou docela pekny bez skrabancu, pisty i ojnice OK. Ventily nepropoustej, ale radsi je vyndam a vocistim a zkontroluju sedla. Blby je ze tam je starej malej setrvak a ja bych tam chtel dat velkej. Je opravdu nutny to nechat vyvazit? A popripade ma se jim dat celej blok s klikou remenici setrvakem atd. ?
No nemusíš to dělat,to vyvažování.Vše je vyváženo z fabriky....Ale nic s tim nezkazíš ... řemenici,kliku,setrvák,přítlačák a vše se šrouby,aby jim to tam neulítlo
|
13.2.07, 18:51 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Já jsem jezdil na několika motorech, (a na jednom stále jezdím), kde byl měněný setrvák bez vyvažování a nic se nikdy nestalo...
...tak hrozný to snad nebude...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
13.2.07, 21:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja ten motor zatim necham jako rezervu, jenom aby to pak dyztak nehazelo celym autem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.2.07, 21:17 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja to menil taky ...pokud das setrvakve stejny poloze jako byl ten starej ( je v nem mala dirka) a na nej dobre nasadis pritlacak, je to OK, pokud pritlacak pootocis, taxe z toho chveni zblaznis... vim o cem mluvim
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.2.07, 21:18 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja ale dam novej setrvak, no pritlacak teda taky, ale to nevadi ... to mam vyzkouseny ze 125L kde sem menil jenom pritlacak za novej
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
13.2.07, 21:27 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Co to je za motor?
Šemik píše: Matthes píše: Nasel sem po dedovi v garazi skodovackej motor s cislem 82840618* Muzete mi o nem plosim neco rict? Ja se v tech cislech nak nevyznam Deda mi jednou akorat rikal ze ho ma na nahradni dily a ze je vylagrovanej. Jeste vim ze okridlenej sip na hlave je sedivej. Ma novej typ AC pumpy a starej typ filtru Domnívám se, že je to motor Š 105 (828406/1) s hlavou pro bezolovnatý benzín (8*)
na 105kách se hlavy pro bezolovnatý benzín nedělali ty se dělali na 135 a víš a byli hliníkový!!! viz:http://www.skodarapid.wz.cz/modely.html
|
15.2.07, 23:02 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ne, určité litinové hlavy byly upraveny na bezolovnatý benzin (nespíše tvrzená sedla), takže i 105. Bylo jich ale velmi málo.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.2.07, 07:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|