Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 12:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 220 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
 teflonový přípravek do motorového oleje 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj.historie je tajemství,do kterého by se mělo nahlížet a pokud možno používat, třeba i jako inspiraci k postupu vpřed.Věci totiž byli ač se to nezdá objeveny mnohem dříve než si někdy myslíme....Dnes je to spíš o zdokonalování,až to někdy hraničí z kroky nazpět,a to do puntíku :!: A těch kroků výrobci aut a motorek někdy napasujou tolik,že jsou zas tam,kde před lety...Ale někdy se vývoj nedá naplánovat přesně... :wink: :wink:A nový a nový konstruktéři jsou proti starším naprostí teoretici a lajci,tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je. :wink:


23.1.07, 21:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
patrik-hp píše:
tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je. :wink:



Jj, treba VW HTP :D ten zrovna moc nevysel

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.1.07, 21:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:DJj. Je to zvláštní studie...


23.1.07, 21:58
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
patrik-hp píše:
A nový a nový konstruktéři jsou proti starším naprostí teoretici a lajci,tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je. :wink:


njn, dnes to je vsetko "Computer aided", je to sice lahsie, praktickejsie a presnejsie ale postradam tam nieco,
taky "Pure engineering" ako ked v jednej anglickej relacii testovali co znese 13 rocna toyota hilux (pickup)
co s nou vsetko porobili, koncili tym ze ju dali na strechu 11 poschodovej budovy ktoru potom odpalili.
a podarilo sa im to auto potom nastartovat :D pochybujem ze z dnesnych aut by to niektore rozchodilo: bum do riadiacej jednotky a je v haji.....
dnes vyvoj spociva v dokonalejsom naprogramovani RJ ale dosiahnut sa da vsetko aj bez toho. ale koho by to trapilo ked je to take jednoduche... (a haklive a neopravitelne)
podla mna elektronika do auta nepatri!!! a to prehlasuje student elektroniky :D
jediny prinos vidim v bezpecnostnych systemoch

ale to je len moj konzervativny nazor :wink:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.1.07, 22:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
ja mam stejnak radsi karburator nez elektroniku. :D


23.1.07, 22:05
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
deekay píše:
patrik-hp píše:
A nový a nový konstruktéři jsou proti starším naprostí teoretici a lajci,tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je. :wink:


njn, dnes to je vsetko "Computer aided", je to sice lahsie, praktickejsie a presnejsie ale postradam tam nieco,
taky "Pure engineering" ako ked v jednej anglickej relacii testovali co znese 13 rocna toyota hilux (pickup)
co s nou vsetko porobili, koncili tym ze ju dali na strechu 11 poschodovej budovy ktoru potom odpalili.
a podarilo sa im to auto potom nastartovat :D pochybujem ze z dnesnych aut by to niektore rozchodilo: bum do riadiacej jednotky a je v haji.....
dnes vyvoj spociva v dokonalejsom naprogramovani RJ ale dosiahnut sa da vsetko aj bez toho. ale koho by to trapilo ked je to take jednoduche... (a haklive a neopravitelne)
podla mna elektronika do auta nepatri!!! a to prehlasuje student elektroniky :D
jediny prinos vidim v bezpecnostnych systemoch

ale to je len moj konzervativny nazor :wink:


A to si myslím i já a spousta lidí od aut.Je to bussines a ten má obrovskou moc,proti který nikdo nic nesvede.Ano elektronika není tak dokonalá,aby odolávala klimatu,není ještě asi ta doba,která předurčuje ¨tuto věc dát do věci,kterou to má ovládat a ještě se s tím spolu třást a být ve vlhkosti atd.v NASA možná,ale drahota,která mezi lidi tak nějak nepatří.Ale možná je to i pohodlí lidí,kterí tam chtějí,aby jim auto i samo zaparkovalo...Je to doba podivná...Ještě že mám auto s posledním karburátorem. :wink:Nehledě k tomu,že Japonci prý už mají vše v jedný jednotce a dávno upustili od myšlenky jedna jednotka na jednu věc,podobně jako teďka u Octávie co má cca 36 ŘJ.Protože logika věci je,že čím víc věcí tam je,tím větší šance,že to půjde do kopru,přímá úměrnost :D :shock: :wink: Za všechno může konzum,nadbytečnost,a to vše jenom pro mamon. :roll:


23.1.07, 22:29
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Ještě že mám auto s posledním karburátorem. :wink:Nehledě k tomu,že Japonci prý už mají vše v jedný jednotce a dávno upustili od myšlenky jedna jednotka na jednu věc,podobně jako teďka u Octávie co má cca 36 ŘJ.Protože logika věci je,že čím víc věcí tam je,tím větší šance,že to půjde do kopru,přímá úměrnost :D :shock: :wink: Za všechno může konzum,nadbytečnost,a to vše jenom pro mamon. :roll:


to sa mi velmi lubi, auto s poslednym karburatorom :D :D asi mas teda favo ( :wink: )
mali by sme volat favority: posledny narodeny s karburatorom :D howgh (neratam tie feldy, predsalen ich bolo par, a tiez ignorujem fakt ze sa do fava zacali pchat BMM :D)

s tymi riadiacimi jednotkami a ich poctom: no, to rozdelenie funkcii do viacerych nie je az taka kravina. prave kvoli moznosti oprav a vymeny: cim viac modulov, tym su jednotlive moduly jednoduchsie a pri oprave alebo vymene sa nemusi kovli nejakej poruche menit cela RJ ale len ta ktora konkretna cast. co je urcite lacnejsie ako menit ju u toho japonca :D

mne osobne by uplne stacilo keby bol najvyssi stupen integrovanych obvodov na urovni hradiel :D cize nejake NANDiky atd.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.1.07, 22:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:D :D :D :wink:


23.1.07, 22:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Tak si tam tie sracky davajte a mozno si v motore vyrobite prvotriednu prazenicu. Firma Dupont dala otvorene vyhlasenie, ze teflon motorom neprospieva, ale proti ludskej blbosti pomoc neexistuje. Kazdy svojho osudu pyrotechnikom!


23.1.07, 23:25
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
neviem ci treba byt az taky skepticky, ale v kazdom pripade ked vsetko ide ako ma, preco tam liat nieco ine ako kazdych 5000km madit super :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.1.07, 23:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem si ten teflon vyzkoušel ve více jak 30 případech, vesměs po ujetí deseti kilometrů došlo k viditelné a slyšitelné změně, třeba ford tranzit nafta totální lenoch max 95 km v hodině, pravidelným přiléváním snad jednoho litru se rozlítal, četl jsem i o několika případech ve válce co dokázal ujet prostřílený motor, nebo jak se dlouho dokázal točit u letadla prostřílený motor bez oleje, co jsem tak všechno pročetl, tak problém byl v tom, že se teflon srážel v oleji a to jak ho v tom oleji udržet bylo údajně nějaké vojenské tajemství nebo patent, dokoce automobilová asociace ho uznala jako nevhodný a motory poškozující v roce 92, já jsem stím začal někdy v roce 97, vyžádal jsem si od firmy nulon podrobnější údaje, oni měli asi 25 druhů přípravků a když se to udělalo podle návodu, tak zastávám názor že jen blázen si to tam nedá, jak se mi dostane pod ruku nějaký pojízdný šrot, tak to pětikilo obětuji naleju to tam, vyleju olej a zkusím co to najede miloš


24.1.07, 10:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
patriku zase ty řídící jednotky a a všechny ti akční členy, jednu výhodu to má, pokud máš odpovídající diagnostiku tak je to na opravy pohoda :) , smozřejmě.... :shock: víme své miloš


24.1.07, 10:58
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
patriku zase ty řídící jednotky a a všechny ti akční členy, jednu výhodu to má, pokud máš odpovídající diagnostiku tak je to na opravy pohoda :) , smozřejmě.... :shock: víme své miloš


ale napr. chybu snimaca to nevie hlasit :roll: je mi luto ze dnes skolenie servisnych technikov je vacsinou len: zapojime kablik, pozreme co nam to hlasi a potom podla prirucky vymenime diel.... no dakujem pekne, to by som aj ja zvladol....

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


24.1.07, 12:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Příspěvek 
Nechci řídící jednotky a elektriku, bojím se jich. Neříkám že je to špatná věc, ale s mojím štěstím a u mě v autě bude asi vždycky :D Mám Favorita, 89 rok, 140000, na plyn, jede jek blázen, auto točím, šlapu na to, a všecko v poho. Fabie ježděná v klídku, bezbodovsky a pořád se s ní něco děje... Kdyby jen byl ten Favorit bezpečnější, (hlavní důvod proč ta Fabie -najedu hodně a ta bezpečnost ze strany ostatních řidičů...)
Jinak k tématu - ve Favu mám Lubrifilm metal cca za 230 kč a myslím že je to poznat jak ve spotřebě, výkonu a snad i životnosti motoru. Počkám jak se to vyvine s tím teflonem a zvážím jako přísadu do Fábie.

_________________
Škoda Favorit a Fabia


24.1.07, 12:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cirdaf píše:
Nechci řídící jednotky a elektriku, bojím se jich. Neříkám že je to špatná věc, ale s mojím štěstím a u mě v autě bude asi vždycky :D Mám Favorita, 89 rok, 140000, na plyn, jede jek blázen, auto točím, šlapu na to, a všecko v poho. Fabie ježděná v klídku, bezbodovsky a pořád se s ní něco děje... Kdyby jen byl ten Favorit bezpečnější, (hlavní důvod proč ta Fabie -najedu hodně a ta bezpečnost ze strany ostatních řidičů...)
Jinak k tématu - ve Favu mám Lubrifilm metal cca za 230 kč a myslím že je to poznat jak ve spotřebě, výkonu a snad i životnosti motoru. Počkám jak se to vyvine s tím teflonem a zvážím jako přísadu do Fábie.


u toho nulonu PTFE tam doporučovali u nových aut to dávat až po ujetí několika desítek tisíc km, na to byl nulon profi tuším 60-80.000 km to mělo chránit a pak další, když se to tak veme ono funguje všechno kovové částice i keramika, i ta medovina za dvě kila, to jsem do jednoho motoru chtěl nalít a pěkně mě to nahodilo, zastavil jsem motor a nalil tam půlku, když jsem tam doléval zbytek tak už normálně do nastartovaného motoru, přestal okamžite evidentně dýchat, ale s PTFE je motor schopen běžet i bez oleje to se mi na tom líbí nejvíc, jakože tomu hodně věřím že bude asi nejlepší miloš


24.1.07, 13:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 220 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz