teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jj.historie je tajemství,do kterého by se mělo nahlížet a pokud možno používat, třeba i jako inspiraci k postupu vpřed.Věci totiž byli ač se to nezdá objeveny mnohem dříve než si někdy myslíme....Dnes je to spíš o zdokonalování,až to někdy hraničí z kroky nazpět,a to do puntíku A těch kroků výrobci aut a motorek někdy napasujou tolik,že jsou zas tam,kde před lety...Ale někdy se vývoj nedá naplánovat přesně... A nový a nový konstruktéři jsou proti starším naprostí teoretici a lajci,tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je.
|
23.1.07, 21:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
patrik-hp píše: tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je.
Jj, treba VW HTP ten zrovna moc nevysel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.1.07, 21:42 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jj. Je to zvláštní studie...
|
23.1.07, 21:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
patrik-hp píše: A nový a nový konstruktéři jsou proti starším naprostí teoretici a lajci,tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je.
njn, dnes to je vsetko "Computer aided", je to sice lahsie, praktickejsie a presnejsie ale postradam tam nieco,
taky "Pure engineering" ako ked v jednej anglickej relacii testovali co znese 13 rocna toyota hilux (pickup)
co s nou vsetko porobili, koncili tym ze ju dali na strechu 11 poschodovej budovy ktoru potom odpalili.
a podarilo sa im to auto potom nastartovat pochybujem ze z dnesnych aut by to niektore rozchodilo: bum do riadiacej jednotky a je v haji.....
dnes vyvoj spociva v dokonalejsom naprogramovani RJ ale dosiahnut sa da vsetko aj bez toho. ale koho by to trapilo ked je to take jednoduche... (a haklive a neopravitelne)
podla mna elektronika do auta nepatri!!! a to prehlasuje student elektroniky
jediny prinos vidim v bezpecnostnych systemoch
ale to je len moj konzervativny nazor
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.1.07, 22:00 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
ja mam stejnak radsi karburator nez elektroniku.
|
23.1.07, 22:05 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
deekay píše: patrik-hp píše: A nový a nový konstruktéři jsou proti starším naprostí teoretici a lajci,tak že stylem hokus pokus buď to vyjde nebo ne...jako ostatně u všeho,co se má nového zkoušet a vymyslet....tak to prostě je. njn, dnes to je vsetko "Computer aided", je to sice lahsie, praktickejsie a presnejsie ale postradam tam nieco, taky "Pure engineering" ako ked v jednej anglickej relacii testovali co znese 13 rocna toyota hilux (pickup) co s nou vsetko porobili, koncili tym ze ju dali na strechu 11 poschodovej budovy ktoru potom odpalili. a podarilo sa im to auto potom nastartovat pochybujem ze z dnesnych aut by to niektore rozchodilo: bum do riadiacej jednotky a je v haji..... dnes vyvoj spociva v dokonalejsom naprogramovani RJ ale dosiahnut sa da vsetko aj bez toho. ale koho by to trapilo ked je to take jednoduche... (a haklive a neopravitelne) podla mna elektronika do auta nepatri!!! a to prehlasuje student elektroniky jediny prinos vidim v bezpecnostnych systemoch ale to je len moj konzervativny nazor
A to si myslím i já a spousta lidí od aut.Je to bussines a ten má obrovskou moc,proti který nikdo nic nesvede.Ano elektronika není tak dokonalá,aby odolávala klimatu,není ještě asi ta doba,která předurčuje ¨tuto věc dát do věci,kterou to má ovládat a ještě se s tím spolu třást a být ve vlhkosti atd.v NASA možná,ale drahota,která mezi lidi tak nějak nepatří.Ale možná je to i pohodlí lidí,kterí tam chtějí,aby jim auto i samo zaparkovalo...Je to doba podivná...Ještě že mám auto s posledním karburátorem. Nehledě k tomu,že Japonci prý už mají vše v jedný jednotce a dávno upustili od myšlenky jedna jednotka na jednu věc,podobně jako teďka u Octávie co má cca 36 ŘJ.Protože logika věci je,že čím víc věcí tam je,tím větší šance,že to půjde do kopru,přímá úměrnost Za všechno může konzum,nadbytečnost,a to vše jenom pro mamon.
|
23.1.07, 22:29 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
to sa mi velmi lubi, auto s poslednym karburatorom asi mas teda favo ( )
mali by sme volat favority: posledny narodeny s karburatorom howgh (neratam tie feldy, predsalen ich bolo par, a tiez ignorujem fakt ze sa do fava zacali pchat BMM )
s tymi riadiacimi jednotkami a ich poctom: no, to rozdelenie funkcii do viacerych nie je az taka kravina. prave kvoli moznosti oprav a vymeny: cim viac modulov, tym su jednotlive moduly jednoduchsie a pri oprave alebo vymene sa nemusi kovli nejakej poruche menit cela RJ ale len ta ktora konkretna cast. co je urcite lacnejsie ako menit ju u toho japonca
mne osobne by uplne stacilo keby bol najvyssi stupen integrovanych obvodov na urovni hradiel cize nejake NANDiky atd.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.1.07, 22:41 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
23.1.07, 22:43 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Tak si tam tie sracky davajte a mozno si v motore vyrobite prvotriednu prazenicu. Firma Dupont dala otvorene vyhlasenie, ze teflon motorom neprospieva, ale proti ludskej blbosti pomoc neexistuje. Kazdy svojho osudu pyrotechnikom!
|
23.1.07, 23:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.1.07, 23:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já jsem si ten teflon vyzkoušel ve více jak 30 případech, vesměs po ujetí deseti kilometrů došlo k viditelné a slyšitelné změně, třeba ford tranzit nafta totální lenoch max 95 km v hodině, pravidelným přiléváním snad jednoho litru se rozlítal, četl jsem i o několika případech ve válce co dokázal ujet prostřílený motor, nebo jak se dlouho dokázal točit u letadla prostřílený motor bez oleje, co jsem tak všechno pročetl, tak problém byl v tom, že se teflon srážel v oleji a to jak ho v tom oleji udržet bylo údajně nějaké vojenské tajemství nebo patent, dokoce automobilová asociace ho uznala jako nevhodný a motory poškozující v roce 92, já jsem stím začal někdy v roce 97, vyžádal jsem si od firmy nulon podrobnější údaje, oni měli asi 25 druhů přípravků a když se to udělalo podle návodu, tak zastávám názor že jen blázen si to tam nedá, jak se mi dostane pod ruku nějaký pojízdný šrot, tak to pětikilo obětuji naleju to tam, vyleju olej a zkusím co to najede miloš
|
24.1.07, 10:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
patriku zase ty řídící jednotky a a všechny ti akční členy, jednu výhodu to má, pokud máš odpovídající diagnostiku tak je to na opravy pohoda , smozřejmě.... víme své miloš
|
24.1.07, 10:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
slovacek.milos píše: patriku zase ty řídící jednotky a a všechny ti akční členy, jednu výhodu to má, pokud máš odpovídající diagnostiku tak je to na opravy pohoda , smozřejmě.... víme své miloš
ale napr. chybu snimaca to nevie hlasit je mi luto ze dnes skolenie servisnych technikov je vacsinou len: zapojime kablik, pozreme co nam to hlasi a potom podla prirucky vymenime diel.... no dakujem pekne, to by som aj ja zvladol....
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.1.07, 12:43 |
|
|
cirdaf
Příspěvky: 18
|
Nechci řídící jednotky a elektriku, bojím se jich. Neříkám že je to špatná věc, ale s mojím štěstím a u mě v autě bude asi vždycky Mám Favorita, 89 rok, 140000, na plyn, jede jek blázen, auto točím, šlapu na to, a všecko v poho. Fabie ježděná v klídku, bezbodovsky a pořád se s ní něco děje... Kdyby jen byl ten Favorit bezpečnější, (hlavní důvod proč ta Fabie -najedu hodně a ta bezpečnost ze strany ostatních řidičů...)
Jinak k tématu - ve Favu mám Lubrifilm metal cca za 230 kč a myslím že je to poznat jak ve spotřebě, výkonu a snad i životnosti motoru. Počkám jak se to vyvine s tím teflonem a zvážím jako přísadu do Fábie.
_________________ Škoda Favorit a Fabia
|
24.1.07, 12:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
cirdaf píše: Nechci řídící jednotky a elektriku, bojím se jich. Neříkám že je to špatná věc, ale s mojím štěstím a u mě v autě bude asi vždycky Mám Favorita, 89 rok, 140000, na plyn, jede jek blázen, auto točím, šlapu na to, a všecko v poho. Fabie ježděná v klídku, bezbodovsky a pořád se s ní něco děje... Kdyby jen byl ten Favorit bezpečnější, (hlavní důvod proč ta Fabie -najedu hodně a ta bezpečnost ze strany ostatních řidičů...) Jinak k tématu - ve Favu mám Lubrifilm metal cca za 230 kč a myslím že je to poznat jak ve spotřebě, výkonu a snad i životnosti motoru. Počkám jak se to vyvine s tím teflonem a zvážím jako přísadu do Fábie.
u toho nulonu PTFE tam doporučovali u nových aut to dávat až po ujetí několika desítek tisíc km, na to byl nulon profi tuším 60-80.000 km to mělo chránit a pak další, když se to tak veme ono funguje všechno kovové částice i keramika, i ta medovina za dvě kila, to jsem do jednoho motoru chtěl nalít a pěkně mě to nahodilo, zastavil jsem motor a nalil tam půlku, když jsem tam doléval zbytek tak už normálně do nastartovaného motoru, přestal okamžite evidentně dýchat, ale s PTFE je motor schopen běžet i bez oleje to se mi na tom líbí nejvíc, jakože tomu hodně věřím že bude asi nejlepší miloš
|
24.1.07, 13:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|