Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 09:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Po úpravě potrubí špatně jede 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
martine tady to jeden upravuje ,třeba by ti poradil
http://www.skodamototuning.szm.sk/sacie ... age_01.htm

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


26.3.07, 19:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No, nějak takhle jsem se to pokusil udělat, jenom jsem se nedostal až dolů, takže se to směrem dolů zužuje. To je divný, že to dělá takový bordel. Třeba to ale není potrubím ale něčím jiným. No nevím.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


26.3.07, 19:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 4
Bydliště: Martin
Příspěvek 
Kristensen píše:
Martin píše:
Potrubí jsem určitě neprobrousil, karburátor jsem rovnal pilníkem a všude to těsnilo dobře.

Drak píše:
Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne.


To chápu, ale spíše bych očekával, že to bude špatně proudit v neupraveném potrubí, však všichni víme, jak to tam vypadá. Ale beru, že možná ty dvě komory a uzký kanálek mei nimi nějakou funkci má. Aspoň se nebudu snažit příště nic vylepšovat. :D


Počkej počkej, ty jsi ubrousil to zúžení v sání? To je velká chyba, jediný co tam můžeš udělat tak je odstranit otřepy po odlejvání ale to zúžení tam musí zůstat, jediný kde není tak u čtyřkanálovýho sání na Rapida ale na stodvácovím sání s dvouma větvema musí jednoznačně zůstat.

:evil: To si kde vyčítal taku vtakovinu ze to uzke miesto tam musi zostat :evil: Mal si niekady Skodovicu a robil si na nej niejake upravy?!?Kolega nech si klikne na moju stranku htt://www.skodamototuning.szm.sk a ozve sa mailom.Chyba je v uplne ničom inom-chlapci :)

_________________
ŠKODE ZDAR!


28.3.07, 05:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
kajaka píše:
Kristensen píše:
Martin píše:
Potrubí jsem určitě neprobrousil, karburátor jsem rovnal pilníkem a všude to těsnilo dobře.

Drak píše:
Tvar toho potrubí se docela složitě vypočítává, kvůli správné turbulenci směsi, tím, že ho změníš se směs kroutí úplně jinak a může třeba dělat víry sama proti sobě, takže se v sání motá jak cigán v hospodě a motor se plní hůř. Leštění a slícování tomu pomáhá, změna tvaru ne.


To chápu, ale spíše bych očekával, že to bude špatně proudit v neupraveném potrubí, však všichni víme, jak to tam vypadá. Ale beru, že možná ty dvě komory a uzký kanálek mei nimi nějakou funkci má. Aspoň se nebudu snažit příště nic vylepšovat. :D


Počkej počkej, ty jsi ubrousil to zúžení v sání? To je velká chyba, jediný co tam můžeš udělat tak je odstranit otřepy po odlejvání ale to zúžení tam musí zůstat, jediný kde není tak u čtyřkanálovýho sání na Rapida ale na stodvácovím sání s dvouma větvema musí jednoznačně zůstat.

:evil: To si kde vyčítal taku vtakovinu ze to uzke miesto tam musi zostat :evil: Mal si niekady Skodovicu a robil si na nej niejake upravy?!?Kolega nech si klikne na moju stranku htt://www.skodamototuning.szm.sk a ozve sa mailom.Chyba je v uplne ničom inom-chlapci :)



Udělal jsem víc uprav než si myslíš, dokonce jsem měl protokoly z motorovejch brzd, stodvácovej motor s 62kW na kolech a favoritovej motor s 70kW na kolech vždy na škodováckej karbec a na tom fávu v rapidu oficiální rychlost 208km/h bez úprav převodovky.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.3.07, 17:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
A jinak pro všechny pro zasmání, ta rychlost je oficiální protože byla změřena Policií ČR a stálo mě to 3000,- bokem a ještě půl hodiny přesvědčování, ale aspoň jsem se pak nasmál jak nevěřícně kroutili hlavou. Za trojku neberte to :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.3.07, 21:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
A tak ty teda tvrdíš, že ten kanálek tam je důležitý a bez něj to špatně jede?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.3.07, 21:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin píše:
A tak ty teda tvrdíš, že ten kanálek tam je důležitý a bez něj to špatně jede?


Já jsem to měl taky odfrézovaný uplně pryč takže ten otvor vypadal jako na sacím potrubí z Rapida 136 a prostě to dělalo neplechu, na obě klapky to jelo pěkně ale na malou a nebo v přechodu z jedný na dvě a ještě při jakým koliv přidání to prostě škubalo a občas jako by to prásklo do sání, ale vše ostatní bylo v pořádku tak jsem to nakonec vyřešil tím že jsem tam dal původní jen jsem ho zaleštil a odstranil otřepy a dal jsem na něj dlouhý štefty a mýsto všech těsnění a plechů jsem na to posadil dvoucentimetrovou pertinaxovou podložku, mám doje m že Rapid 136 má od výroby cca 8-10mm silnou tudíž vyšší než stodvácová ale já jsem rovnou udělal 2cm silnou dal jsem to tam a bylo to jednak lepší na výkonu než stím odfrézovaným a hlavně to neskákalo jak koza

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.3.07, 21:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak jsem dnes přijel domů a začal přehazovat karburátory a potrubí z druhého auta a bylo to pořád stejné. Navíc jsem zjistil, že to při vyšších otáčkách střílí do sání. Tak jsem zkontroloval předstih, vyměnil favo rozdělovač za 120 a pořád to střílelo. Tak jsem sundal hlavu, že prohlídnu ventily. Hlavu mám dole a na první pohled nevypadá nijak zle. Zítra prohlédnu ventily. Nevíte, čím by to mohlo být? Mě už potom napadly jenom ty špatný sací ventily, jinak nevidím důvod, proč by to mělo střílet.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.3.07, 21:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To je zahadne :shock: Me treba napadnul vytahanej rozvodak, tolik ze by se zmenilo casovani, ale to je ptakovina, obzvlast u tupouna vacky. Nedovirajici ventily jsou mozny, jak si to brousil, nemohlo v tom potrubi neco zustat (naky spony) ktery by se pak nasaly do valcu, popripade se zasekly na ventilech? Spatny vule bys poznal ... tezko rict, no zkontroluj tesnost benzinen a uvidis :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.3.07, 21:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jak poznám hlavu 120 od 105? Ventily jsou 28,2mm a 32,2mm.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


31.3.07, 17:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin píše:
Jak poznám hlavu 120 od 105? Ventily jsou 28,2mm a 32,2mm.


Podle barvy okridlenyho sipu ne? Semik to tu nekde popisuje :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.07, 17:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jenže ta barva je oloupaná. Možná jsou tam zbytky černý (to by znamenalo hlavu 105), ale byla na motoru 120. Jak se změní chování motoru 120 s hlavou 105? Má větší kompresi? Zkuste někdo přeměřit ty ventily.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


31.3.07, 17:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
105 na motoru 120 prej dela vetsi kompresi, takze OK :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.3.07, 17:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
Martin píše:
Jak poznám hlavu 120 od 105? Ventily jsou 28,2mm a 32,2mm.

změř si oválný prostor pro ventily kolem 68mm=105, kolem 72mm=120

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


31.3.07, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Tak jsem cvičně dal pod karbec na Pastelce (mámina š 120L) takovej ten mosaznej plíšek s "vrtulkama", neboť od léta, kdy jsem vyleštil sání stejným způsobem, jak je popsáno výše (ďoura jako vrata :) ) měla Pastelka strašnou díru v plynu za studena.
Po montáži často sklońované vrtulky auto jede za studena krásně, tím se potvrdila má domněnka, že se palivo usazovalo na studeném potrubí a tím vznikla ta díra v plynu...
...ty vrtulky to rozvíří tak, že směs neulpívá na stěnách potrubí.
Jen už není tolik znát otevření druhé komory karbu, neboť ty vrtulky omezují průtok vzduchu karbem...
...ale stejně tohle auto je skoro jako diesel - jede tak do 3000 ot/ min. :D
Sice se dá vytočit cca na 6000 ot./min., ale nad 3000otáček už nemá správný tah a víc žere, než jede ;)
Takže to tam nechám. :)
(Dnes jsme jeli v pěti s plnou polní a Pastelka se držela, ani v kopci u Cukráku nešla rychlost pod 110Km/h :) )

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.4.07, 21:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz