Mira007 píše:
to by mohlo být tím...akorat nerozumim jak klepne o vložku jestli ne třeba o hlavu...
Hlavy by se píst neměl dotknout, pokud si pamatuju, v HU je zarovnaný s blokem, takže je tam minimálně 1,5mm (odhadem) rezerva díky těsnění. Při takové vůli na klikovce nebo ojničním čepu by motor asi byl KO.
O vložku by mohl klepnout bokem, tj. že by se v HU pootočil v ose ojničního čepu a klepl spodkem o stěnu válce. Ale taky si nedovedu představit, že by tam byla tak velká vůle.
Dělá to na neutrálu nebo i v tahu? Nemáš možnost ten zvuk nahrát a hodit na web? Možná by to někdo podle zvuku poznal.
Ještě mě napadlo, možná jsi to už zkoušel, zkontrolovat předstih a případně zkusit odpojit přípojku podtlaku k rozdělovači, zda tam nedělá předstih nějakou neplechu.