Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 135->136: ako? 

Akym sposobom dosiahnut kompresny pomer 136koveho motora zo 135koveho?
znizit hlavu o prislusnu hrubku 17%  17%  [ 2 ]
vymenit piesty + kruzky za 136kove 25%  25%  [ 3 ]
vymenit piesty + kruzky + vlozky (celu piestnu sadu) za 136kove 58%  58%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 12

 135->136: ako? 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
poviem ti asi takto, ak ti tento motor dobre šlape nechaj ho tak a urob si druhý, potom prehodiš a keď sa niečo poserie tak ho vymeniš nazad....

tento slape super, takze mam zohnat aj spodok?? co potom na STk?
a dalsia vec, naco mat 2 motory? o tomto viem co v akom je stave, preco riskovat kupu dalsieho ktory sa vysype??

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.1.08, 22:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
sleduju bedlivě debatu...taktéž mám tyto ambice ale jsem poněkud nerozhodný...stejně jak deekay...ale nezavrhuju druhý motor, sic investice navíc+ilegalita ale zadní vrátka otevřená.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


28.1.08, 00:06
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
nj ale je to risk s tym druhym motorom :(
podla mna ked sa vysype spodok, tak sa spravi GO, ked sa posere hlava, da sa povodna, co sa moze na samotnom bloku pokazit?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.1.08, 00:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Vysvetli mi co je ilegalne ked menis motor co je rovnakeho typu(nerozlisuje sa 135 a 136). Motor sa stal po vstupe do EU nahradny diel... Pre pokoj na dusi mozes zajst na DI a tam ti cislo vyskrtnu z techicaku. Toto mi povedali na STK ked som tam bol naposledy (oktober).

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.1.08, 00:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
ilegální je asi to že neseženu 742.136 takže vzadu bude bydlet fáčkový nebo feldový motor. Mám rapida. A Deekay se bojí stavu v jakém motor bude.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


28.1.08, 00:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Radic píše:
ilegální je asi to že neseženu 742.136 takže vzadu bude bydlet fáčkový nebo feldový motor. Mám rapida. A Deekay se bojí stavu v jakém motor bude.


742 je jasna, to stebou suhlasim a sucitim, ale deekay ma favo, a tam moze pouzit aj feldu (potrebuje ale trocha upravit) a neda sa to rozpoznat.
Inak by som sa nebal ze Gemmini to odflakne... takze bezpredmetna uvaha :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.1.08, 01:00
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
kwiko píše:
Radic píše:
ilegální je asi to že neseženu 742.136 takže vzadu bude bydlet fáčkový nebo feldový motor. Mám rapida. A Deekay se bojí stavu v jakém motor bude.


742 je jasna, to stebou suhlasim a sucitim, ale deekay ma favo, a tam moze pouzit aj feldu (potrebuje ale trocha upravit) a neda sa to rozpoznat.
Inak by som sa nebal ze Gemmini to odflakne... takze bezpredmetna uvaha :wink:

ne ne, zle si pochopil :) ja sa bojim ze keby som si zaobstaral dalsi motor a ten budem upravovat a potom vymenim tak neviem v akom stave zozenem ten dalsi motor ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.1.08, 01:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ideálne by bolo zohnať si rovno 136ku a môžeš ho do skrutky rozobrať (za asistencie geminiho), a všetky vôle a opotrebenie zmerať, a hlavne by si mal čas, nakoľko keby si rozhodil tvoj motor tak auto odstavíš a je nepojazdné, ja mám teraz celé druhé auto a to budem tak pomaly robiť...

a čo sa STK týka urobíš výmaz čísla motora (50skk kolok) a musí ti sedieť akurát typ 781.13x...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.1.08, 08:37
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
vidim to asi takto:
-upravi sa hlava, a zarovna (nie znizi)
-nasadi sa upravena vacka

vyskusa sa, ked to bude znesitelne tak to necham nachvilu takto
ked to bude blbe, pockam a nasetrim na GO spodku + piestna sada 136
inac to asi nepojde,

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.1.08, 13:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
je ma do toho prd, ale nieje škoda rozoberať dobrý motor?

(mám čo kecať keď som urobil to isté :shock: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.1.08, 13:39
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
je ma do toho prd, ale nieje škoda rozoberať dobrý motor?

(mám čo kecať keď som urobil to isté :shock: )

peniaze....
myslim ze ked vymenim hlavu a vacku tak to nebude az take strasne, ved sa to bezne robi

edit: a naco mi bude dalsi motor v garazi? na okrasu?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.1.08, 13:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
myslim ze ked vymenim hlavu a vacku tak to nebude az take strasne, ved sa to bezne robi

edit: a naco mi bude dalsi motor v garazi? na okrasu?


ako rezervu, ale máš pravdu.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.1.08, 13:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
michalkatka píše:
deekay píše:
myslim ze ked vymenim hlavu a vacku tak to nebude az take strasne, ved sa to bezne robi

edit: a naco mi bude dalsi motor v garazi? na okrasu?


ako rezervu, ale máš pravdu.

je to těžký rozhodnutí, ale já bych to taky řešil jako michal...jezdit s pojizdnym autem a v garáži si stavět 136...pak to přehodit, udělat potřebnou administrativu a jezdit...no a když dejme tomu po 15 000 nebo víc bude 136 šlapat dobře tak tu 135 prodat na vrakáč....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.1.08, 20:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
je to těžký rozhodnutí, ale já bych to taky řešil jako michal...jezdit s pojizdnym autem a v garáži si stavět 136...pak to přehodit, udělat potřebnou administrativu a jezdit...no a když dejme tomu po 15 000 nebo víc bude 136 šlapat dobře tak tu 135 prodat na vrakáč....


dobrý Favo motor sa dá pedať v pohode, je po nich dosť veľký dopyt...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.1.08, 21:12
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Podle mě je nejednoduší řešení na 135 motoru snížit hlavu o 0,8 -1 mm, nastavit větší předstih, poštěkovat karburátor a bude z toho plnohodnotná 136. Teda v tom případě že ten 135 motor je vcajku, dejme tomu má najeto tak do 140000km, pak by tohle snížení nemělo mít vliv na životnost motoru. Ještě bych dal pří té příležitosti nové simerinky na vodítka a nový solidní olej. Takhle úprava, dle mého názoru, stojí za to, bude to znát na výkonu. Rozhodně, pokud to není jinak nutný, bych neutrácel prachy za další motor a nekomplikoval to vyndáváním motoru z auta, nebo jiným číslem apod.


29.1.08, 09:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz