Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja bych teda doporucil vacku z feldy, da se nova koupit i pod 1000 kc, k tomu bych nechal tu snizenou hlavu o tech 0,5mm a mas to tak akorat na pekny povozeni bez problemu... jinak max snizeni je 2,5mm u litiny, u hliniku nevim.. pokud ji snizis o tuhle hodnotu, budes mit pak potiz zrychtovat ventily jak pise fatal, coz se da ovsem elegantne vyresit podlozenim kozliku vahadel podlozkou o tloustce rovne nebo kousek vetsi o hodnotu snizeni
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.8.09, 08:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
U hlinikovy hlavy je maximalni mozne snizeni 10cm
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
27.8.09, 08:18 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jenze pak musis do pistu vyvrtat 98mm diry podle prumeru ventilu a to uz bude pist vlastne provrtanej skrz, takze komrsi prostor se zvetsi o objem klikove skrine a timpadem klesne komprese o moooc niz takze palivo pak bude horet pod i nad pistem
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.8.09, 08:45 |
|
|
Vaiby
Příspěvky: 10
|
Když snížim hlavu o těch 0.5mm a dorovnam to těsněním pod hlavou (0.5)
přidám vačku z feldy (1.6,1.3???) tak by to mělo fungovat??..
|
28.8.09, 06:53 |
|
|
Vaiby
Příspěvky: 10
|
co když nechám vyleštit sání, a dám tam písty z felicie a nebo nějaký sportovní??
|
28.8.09, 07:01 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
darklord píše: Gemini píše: len pre zaujmavost veci.....maximalne casovanie o akom viem co bolo pouzite bolo 388/388.........spravne, zo 720 stupnov ale to bola nejaka 4T motorka nie?
bolo to auto, 12 valec vzduchac, len neviem ci Porsche alebo Ferrari
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
28.8.09, 07:41 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Vaiby píše: Když snížim hlavu o těch 0.5mm a dorovnam to těsněním pod hlavou (0.5) přidám vačku z feldy (1.6,1.3???) tak by to mělo fungovat??..
Porč bys snížení hlavy dorovnával? Pokud hlavu snížíš o rozumnou výšku, tak se dává normální těsnění.
Vačku z 1.6 do 1.3 určitě nenarveš, takže jedině ta z 1.3, ale pokud máš karbec, tak tam (pokud se nemýlím) pak chybí vačka pro palivové čerpadlo...
|
28.8.09, 07:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
fatal píše: takže jedině ta z 1.3, ale pokud máš karbec, tak tam (pokud se nemýlím) pak chybí vačka pro palivové čerpadlo... musíš dať vačku z 50kW BMM prvé ročníky, tá má vačku na pohon palivového čerpadla...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.8.09, 08:37 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
....a MPi má jiný průměr čepů, ne?
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
28.8.09, 09:26 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
MATTESS píše: ....a MPi má jiný průměr čepů, ne? Až od určitého roku.
ferrari: Pohon na čerpadlo má i MPI vačka.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
28.8.09, 09:32 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
edit, už nic, přehládnul jsem odpověď.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
Naposledy upravil Tuner#2 dne 28.8.09, 13:22, celkově upraveno 1
|
28.8.09, 09:36 |
|
|
Vaiby
Příspěvky: 10
|
Mám r.v 93 43 ,kw s karbecem..
Z feldy vačku s pohonem paliva do roku 96??
Bude se něco překopávat když to tam dám viz jestly to bude sedět..
|
28.8.09, 13:15 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Vaiby píše: Mám r.v 93 43 ,kw s karbecem..
Z feldy vačku s pohonem paliva do roku 96?? Bude se něco překopávat když to tam dám viz jestly to bude sedět.. Moc jsem to nepochopil, ale pokud máš motor 93 Favo a do něj chceš vačku z Feldy 96, tak jí tam dáš bez problému. Velké uložení bylo až 98/99 tam někde jak se lámal facelift a jak říkám i to má ale pohon na benzín čerpadlo.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
28.8.09, 14:28 |
|
|
Vaiby
Příspěvky: 10
|
Dneska jsem koupil novou hlavu je snížená o 1mm a má vyleštěné kanály, dám tam to nove těsnění 0,5mm a sport rovné T-písty vačku bych tam dal 280°. Ptal jsem se na vačku z feldy s karbecem je prej stejná do toho roku 96 tak by tam měla pasovat na 100%.ˇ+ kdybych tam dal 320° nebo 300° musim dát silnější pružiny pod ventily myslim že z 50 kw.
Felicie má stejné stupně vačky jako fávo nebo né?
Jakej je stupňovej základ vačky fáva?
|
28.8.09, 15:23 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Vaiby píše: :? Dneska jsem koupil novou hlavu je snížená o 1mm a má vyleštěné kanály, dám tam to nove těsnění 0,5mm a sport rovné T-písty... kdybych tam dal 320° nebo 300° ...
takže komprese cca 10.5...
ale vačky kolem 300° už nejsou moc vhodný na běžnej provoz (zvýšenej volnoběh, v nízkejch otáčkách to netahne)...
50KW favo/felda má snad 254/254 (nebo 245/245? teď nevim, ale něco kolem toho to je)
jo a na co ten motor chceš? trošku by to usnadnilo volbu pár věcí...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
28.8.09, 15:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|