Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Ostrá vačka??? 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja bych teda doporucil vacku z feldy, da se nova koupit i pod 1000 kc, k tomu bych nechal tu snizenou hlavu o tech 0,5mm a mas to tak akorat na pekny povozeni bez problemu... jinak max snizeni je 2,5mm u litiny, u hliniku nevim.. pokud ji snizis o tuhle hodnotu, budes mit pak potiz zrychtovat ventily jak pise fatal, coz se da ovsem elegantne vyresit podlozenim kozliku vahadel podlozkou o tloustce rovne nebo kousek vetsi o hodnotu snizeni

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.8.09, 08:03
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
U hlinikovy hlavy je maximalni mozne snizeni 10cm :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


27.8.09, 08:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jenze pak musis do pistu vyvrtat 98mm diry podle prumeru ventilu :) a to uz bude pist vlastne provrtanej skrz, takze komrsi prostor se zvetsi o objem klikove skrine a timpadem klesne komprese o moooc niz :-) takze palivo pak bude horet pod i nad pistem :-)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.8.09, 08:45
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Když snížim hlavu o těch 0.5mm a dorovnam to těsněním pod hlavou (0.5)
přidám vačku z feldy (1.6,1.3???) tak by to mělo fungovat??..


28.8.09, 06:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Příspěvek 
co když nechám vyleštit sání, a dám tam písty z felicie a nebo nějaký sportovní??


28.8.09, 07:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
darklord píše:
Gemini píše:
len pre zaujmavost veci.....maximalne casovanie o akom viem co bolo pouzite bolo 388/388.........spravne, zo 720 stupnov


ale to bola nejaka 4T motorka nie?


bolo to auto, 12 valec vzduchac, len neviem ci Porsche alebo Ferrari

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


28.8.09, 07:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Vaiby píše:
Když snížim hlavu o těch 0.5mm a dorovnam to těsněním pod hlavou (0.5)
přidám vačku z feldy (1.6,1.3???) tak by to mělo fungovat??..


Porč bys snížení hlavy dorovnával? Pokud hlavu snížíš o rozumnou výšku, tak se dává normální těsnění.
Vačku z 1.6 do 1.3 určitě nenarveš, takže jedině ta z 1.3, ale pokud máš karbec, tak tam (pokud se nemýlím) pak chybí vačka pro palivové čerpadlo...


28.8.09, 07:57
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
fatal píše:
takže jedině ta z 1.3, ale pokud máš karbec, tak tam (pokud se nemýlím) pak chybí vačka pro palivové čerpadlo...
musíš dať vačku z 50kW BMM prvé ročníky, tá má vačku na pohon palivového čerpadla...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.8.09, 08:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
....a MPi má jiný průměr čepů, ne?

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


28.8.09, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
MATTESS píše:
....a MPi má jiný průměr čepů, ne?
Až od určitého roku.

ferrari: Pohon na čerpadlo má i MPI vačka.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


28.8.09, 09:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
edit, už nic, přehládnul jsem odpověď.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


Naposledy upravil Tuner#2 dne 28.8.09, 13:22, celkově upraveno 1



28.8.09, 09:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Mám r.v 93 43 ,kw s karbecem..

Z feldy vačku s pohonem paliva do roku 96??
Bude se něco překopávat když to tam dám viz jestly to bude sedět..


28.8.09, 13:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Vaiby píše:
Mám r.v 93 43 ,kw s karbecem..

Z feldy vačku s pohonem paliva do roku 96??
Bude se něco překopávat když to tam dám viz jestly to bude sedět..
Moc jsem to nepochopil, ale pokud máš motor 93 Favo a do něj chceš vačku z Feldy 96, tak jí tam dáš bez problému. Velké uložení bylo až 98/99 tam někde jak se lámal facelift a jak říkám i to má ale pohon na benzín čerpadlo.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


28.8.09, 14:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Příspěvek 
:? Dneska jsem koupil novou hlavu je snížená o 1mm a má vyleštěné kanály, dám tam to nove těsnění 0,5mm a sport rovné T-písty vačku bych tam dal 280°. Ptal jsem se na vačku z feldy s karbecem je prej stejná do toho roku 96 tak by tam měla pasovat na 100%.ˇ+ kdybych tam dal 320° nebo 300° musim dát silnější pružiny pod ventily myslim že z 50 kw. :wink:

Felicie má stejné stupně vačky jako fávo nebo né?
Jakej je stupňovej základ vačky fáva? :?:


28.8.09, 15:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
Vaiby píše:
:? Dneska jsem koupil novou hlavu je snížená o 1mm a má vyleštěné kanály, dám tam to nove těsnění 0,5mm a sport rovné T-písty... kdybych tam dal 320° nebo 300° ...

takže komprese cca 10.5...
ale vačky kolem 300° už nejsou moc vhodný na běžnej provoz (zvýšenej volnoběh, v nízkejch otáčkách to netahne)...
50KW favo/felda má snad 254/254 (nebo 245/245? teď nevim, ale něco kolem toho to je)
jo a na co ten motor chceš? trošku by to usnadnilo volbu pár věcí...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


28.8.09, 15:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz