Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Presne, 110LS takisto vyvarila až potom, čo praskla hadica, alebo remeň...ak niečo varí, tak 742ky s posratým víčkom expanzky a zoxidovanými kontatmi na termospínači vetráka..ale tiež som za 10 rokov 742ku neuvaril...
Jo, a s posraným víčkom som najazdil nejakú tu tisícku km, som bol tak tento rok aj na zraze.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.9.11, 06:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
CROWACK píše: sání čeho? Litr když vaří tak jenom proto, že nemá vodu nebo praskl řemeň! Oproti stodváce nezničitelný stroj, nemá čidlo sahary... Sání vzduchu pro chladič, které je umístěno tak, že při rychlostech nad 80km/h tam vzniká podtlak, jenž tahá vzduch proti větráku a tím snižuje účinek. Proč asi bylo ve sporťácích a 742 chlazení náporové, když to bylo, jak říkáš, nezničitelné?
|
15.9.11, 09:09 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Musím souhlasit s Rambo-x. Chtěl jsem to napsat už prvně, když jsem to téma viděl, ale nakonec jsem to nechal být. Za jakýchkoli podmínek se mi ještě nestalo, že by mi škodovka vařila. A to mám čidlo na chladiči odpojené. Celý okruh jsem vyčistil, mám v pořádku víčko a termostat a je klídek.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
15.9.11, 09:18 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Jenže něco jinýho je běžný provoz a závody, já se svým litrem moc nenajezdil, ale se stovkama už cosi jo a nikdy jsem neměl problém, ani když jsem jel s karavnem v horký letní den bez problémů, Mohelničák, za dva plnej a jedem.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
15.9.11, 11:02 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Jj, taky jsem kdysi nemusel v Praze vařit, kdybych se zajímal jestli funguje větrák a jak má pracovat . Teď už si auto žije vlastnim životem, občas jen ručním spínačem testnu, zda větrák pořád funguje.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
15.9.11, 12:31 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Akorát teda co vím že se docela často dělalo za úpravu na chlazení 120tek,bylo,že se to čidlo spínání sahary ventilátoru dávalo dozadu k motoru,nevím jak teda,osobně jsem to viděl na chvíli jenom jednou,bylo to někde na termostatu
Já to upravený nijak nemám a nemám problém,nikdy jsem ji neuvařil.....pokud to někomu vaří tak je čas se podívat kde je chyba
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
15.9.11, 13:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Jenže je dost rozdíl v motorech. Obyčejné 105/120, s dobře naladěnou směsí a předstihem moc nehřejou, než se nahřeje těch 10l vody, kolona často skončí.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.9.11, 19:03 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
fatal píše: Sání vzduchu pro chladič, které je umístěno tak, že při rychlostech nad 80km/h tam vzniká podtlak, jenž tahá vzduch proti větráku a tím snižuje účinek. Proč asi bylo ve sporťácích a 742 chlazení náporové, když to bylo, jak říkáš, nezničitelné? na sporťáku byly náporovky protože ti ten větrák sebere 5 koní jak nic A nad 80 se s tím stejně nedá moc jet, nemá to na tu rychlost brzdy... s tím podtlakem by mě to zajímalo, jak to je doopravdy, můžeš to tvrzení něčím doložit? Protože zrovna MB má výdechy vzduchu z motorového prostoru do úplavu za autem, což vy mělo samo o sobě vyvolat podtlak v motorovém prostoru...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
15.9.11, 19:11 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
Jde o kapsy na boku, vzadu by podtlak bejt mel, ale ty kapsy to udajne dokazou pretahnout.
K jizde nad 80.... bych se teda prel, otec mel 100L s prevlozkovanym motorem na 110 a celkem bezne se jezdilo pres 130. Krome toho to melo stejny brzdy jako uzovky, tak co je za problem?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.9.11, 19:45 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Výrobní vada škoda 105-130 na chladícím systemu
mluvim o litru, 4x buben.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
15.9.11, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|