Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 16:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Seřízení karburátoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Tak mám konečně po zkouškách a začal jsem se věnovat autu. Zjistil jsem, že jsem celou dobu měl na motoru nasazený karburátor ze 105 místo 120. A Šemík mi poslal karburátor, který má difuzory i všechny trysky shodné se 120, tak jsem ho vyčistil, promazal a nastavil klapky. Nevím ale, jakým způsobem se nastavuje ten šroubek co je pod ním kulička. Mám ho dotáhnout nadoraz?

Dál jsem ze zvědavosti sundal víka dvou karburátorů EDSR ze 105 pro porovnání. (Po stranách EDSR, uprostřed SEDR) Liší se tím, že EDSR má jakési trysky ve víku (zelené šipky), SEDR má místo toho volnou díru (zelené šipky) a ucpávku (na místě žluté šipky). Dál je ještě jedna dírka ve víku EDSR navíc (červená) a SEDR ji tam nemá. Otázka zní: Co to je a půjde to víko dát na SEDR?

Obrázek

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


22.1.07, 11:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Martin píše:
Tak mám konečně po zkouškách a začal jsem se věnovat autu. Zjistil jsem, že jsem celou dobu měl na motoru nasazený karburátor ze 105 místo 120. A Šemík mi poslal karburátor, který má difuzory i všechny trysky shodné se 120, tak jsem ho vyčistil, promazal a nastavil klapky. Nevím ale, jakým způsobem se nastavuje ten šroubek co je pod ním kulička. Mám ho dotáhnout nadoraz?

Dál jsem ze zvědavosti sundal víka dvou karburátorů EDSR ze 105 pro porovnání. (Po stranách EDSR, uprostřed SEDR) Liší se tím, že EDSR má jakési trysky ve víku (zelené šipky), SEDR má místo toho volnou díru (zelené šipky) a ucpávku (na místě žluté šipky). Dál je ještě jedna dírka ve víku EDSR navíc (červená) a SEDR ji tam nemá. Otázka zní: Co to je a půjde to víko dát na SEDR?

Obrázek


Jo, šroubek s kuličkou nadoraz, a to v tom víku EDSRů je část ekonostatu, ale když vyměníš jen víko, tak fungovat nebude...
(viz srovnání karburátorů v předešlých příspěvcích...)...aha, to bylo v jiném topicu :oops:
tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2679

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


22.1.07, 21:47
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz