Tak mám konečně po zkouškách a začal jsem se věnovat autu. Zjistil jsem, že jsem celou dobu měl na motoru nasazený karburátor ze 105 místo 120. A Šemík mi poslal karburátor, který má difuzory i všechny trysky shodné se 120, tak jsem ho vyčistil, promazal a nastavil klapky. Nevím ale, jakým způsobem se nastavuje ten šroubek co je pod ním kulička. Mám ho dotáhnout nadoraz?
Dál jsem ze zvědavosti sundal víka dvou karburátorů EDSR ze 105 pro porovnání. (Po stranách EDSR, uprostřed SEDR) Liší se tím, že EDSR má jakési trysky ve víku (zelené šipky), SEDR má místo toho volnou díru (zelené šipky) a ucpávku (na místě žluté šipky). Dál je ještě jedna dírka ve víku EDSR navíc (červená) a SEDR ji tam nemá. Otázka zní: Co to je a půjde to víko dát na SEDR?